Medyadaki müziği dinleyerek okuyunuz.
Elinde eski bir kitap vardı bu sefer. Okumayı seviyorsun. Ben ise okumaktan çok kitap okurken ciddileşen keskin yüz hatlarını izlemeyi seviyorum.
Biz çok farklıyız. Ama farklı olmamız değil sana yaklaşmaya çalışırken önüme gelen engeller.
Senin güzelliğinin farkına varan tek kişi olduğumu düşünüyorum. Biliyorum,sana hakaret ediyorlar,seninle dalga geçiyorlar ama sen dimdik ayakta duruyorsun.
Ayrıca benim gözümde o kadar güzelsin ki. Benim gözümden kendini görsen utanırsın.
"Şuna bakmayı kes."
Arkadaşlarım da seni aşağılamaktan vazgeçmiyor ve sanki sana denilenler bana deniliyormuş gibi üzülüyorum.
Oysa sen güzelsin. Kahverengi saçların alnına dökülüyor ve çıkık elmacık kemiklerin,yüzüne tam oturmuş burnun ve biçimli dudakların ile harika görünüyorsun.
Gözlük yerine lens kullandığını biliyorum. Yeşil lenslerinin ardında gerçek göz rengini bilmesemde lenslerin bile kaybettirmediği ışıltıların ile hayat saçıyorsun. Umut dolusun ve belkide buna katlanamıyorlar. Güzel gülümsüyorsun Hoseok. Buna gölge düşürmelerine izin veremem.
"Taehyung!"
Silkelenip önüme dönüyorum. Jimin tehditkar bakışlar atarken omuz silkip sırtımı sandalyeye yaslıyorum.
"Ne var Jimin?"
Yanında oturan SeokJin kafasını eğmiş alt dudağını ısırıyor. Yoongi'nin olayı pek umursadığı söylenemez ama eminim ki Namjoon burada olsa Jimin'e oranla daha büyük bir tepki verecek. Sana bakmamı istemiyorlar,seni sevmemi de.
"Taehyung şundan vazgeç. Farkında değil misin? Sürekli bakıyorsun ama dikkatini çekmiyorsun."
Elindeki su şişesi ile oynamayı bırakıp bıkkın bir şekilde nefesini veriyor ve baygın bakışlarını yüzümde gezdirip mırıldanıyor.
"Daha iyilerine layıksın. Asosyal,çirkin biri için zamanını harcamak yerine seni sevene şans vermeye ne dersin?"
Kollarını göğsünde birleştirdiğinde yutkunuyorum. Konu her zamanki gibi yine aynı yere geliyor.
"Mesela SeokJin'e"
Bakışlarımı SeokJin'e yönelttiğimde kafasını masaya doğru eğmiş bir şekilde durduğunu görüyorum.
Arkadaşlarım tarafından tehdit edilmekten ya da bir şeylere zorlanıyor olmaktan bıktım.
"Ben Hoseok'u seviyorum. Ve her zaman seveceğim."
Bakışlarımı az önce oturduğun yere yönelttiğimde gittiğini görüyorum.
Oturduğun yerden gidebilirsin Hoseok ama lütfen artık bana gel ve hiç gitme.
Kitabın içeriğinde evet Hoseok yerilecek,aşağılanacak. Ve her lafa rağmen umarım kitap boyunca Hoseok'a edilen laflara vs. Katlanabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We Were Beautiful :: VHope ✔
FanfictionBizi sevmediler. Oysa biz çok güzeldik. ||02.12.2016||