Zamansız itirafımın seni şasırttığının farkındayım. Bu yüzden iki gün boyunca yanına gelmiyorum. Düşünmeni ve kafanda toparlayıp bir sonuca bağlamanı istiyorum.
Zaten sende yanıma gelmiyorsun. Sınıftan bile çıkmıyorsun. Birkaç kez sınıfının önünden geçerken her seferinde dışarıyı izlediğine tanık oluyorum.
Seni anlıyorum. Bu zamana kadar hep kötü sözlere maruz kalıp sonra benimle tanışman ardından sana böyle bir itirafta bulunmam seni düşündürüyor.
Yine de umutsuzluğa kapılmayacağım. Seni elbette düşündürür bu olay. Elbette kafanda soru işaretleri oluşur.
"Neden konuşmuyorsunuz?"
Yoongi yanıma oturup geriye yaslandı ve dizlerine bakarken tekrar konuştu.
"Bir sorun mu oldu?"
Önde oturan Jimin'de arkasına dönüp yüzüme baktığında iç çekip kafamı eğdim.
"Bir şey olmadı. Onu bir süre yalnız bırakmanın iyi olduğunu düşünüyorum. Ona bir şey söyledim ve bu biraz ani olunca..."
Jimin'in gözleri irileşti ve vücudunu iyice arkaya çevirerek konuştu.
"İtiraf mı ettin?!"
Kafamı olumlu manada salladım. Jimin hala yüzüme bakarken iç çekip ekledim.
"O bana aşık olup olamayacağını sorduğunda bende itiraf ettim işte. Tabi ona biraz zaman vermeliyim. Bunu hiç beklemiyordu."
Önümdeki test kitabına indirdim bakışlarımı. Senin böyle bir şeyden ötürü arkadaşlığımızı bitirmeyeceğine emindim. Sen oldukça olgun,anlayışlı birisiydin. Teklif niteliğindeki itirafımı kabul etmezsen eğer yine arkadaş kalabilirdik.
Sorun olmazdı. Senin yanında olacaksam eğer arkadaşın olarakta yanında olabilirdim. Bir süre sonra da zaten alışırdım. Ama şuan alışmak istemiyordum. Kendimi kötüye her ne kadar hazırlasam da yine de olumsuz bir cevabında yıkılacağıma emindim.
Olumlu tarafını düşünmekse fazlasıyla zordu aslında. Kesin gözüyle bakmayı geçtim bir ihtimal dahi veremezken nasıl itiraf ettiğimi anlamıyorum.
Birgün itiraf edecek olsam bile bunu biraz geciktirip alıştıra alıştıra söylemem daha iyi olabilirdi açıkçası.
Yaptığım aptallık yeni yeni yüzüme vurulurken Jimin sandalyeyi büyük bir gürültü ile geriye itip sınıftan çıkmıştı.
Aptallığıma mı yanmalıydım yoksa Jimin'in bu tavrının nedenini mi düşünmeliydim?
Açıkçası ne yapacağımı dahi bilemez bir haldeydim. Biraz kafamı dinlemem lazımdı.
"Bu kadar kafana takma. Hoseok mantıklı düşünen birisine benziyor. Eminim senin için de bu olumlu bir kapı aralar."
Tebessüm edip elini omzuma koyup sıktığında gülümsedim. Yoongi bu konularda hep uzakta kalırdı. Ne düşünüyor,kimin yanında pek anlaşılmazdı. Ama bu sözleri senin ve benim bir arada olmamı istediğini anlamama sebep olmuştu.
En azından arkadaşlarım içinde beni gerçekten destekleyen birinin olması mutluluk vericiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We Were Beautiful :: VHope ✔
FanficBizi sevmediler. Oysa biz çok güzeldik. ||02.12.2016||