WWB-10

1.4K 231 57
                                    

SeokJin + Jimin

"Sessiz ol Jimin."

SeokJin sinirle avuç içini Jimin'in dudaklarına bastırdı. Jimin homurdanmayı kestiğinde elini çekip odanın lambasını açtı.

"Taehyung burada yoksa niye gitmiyoruz."

SeokJin hızlı adımlarla çalışma masasına ilerledi ve etrafı kurcalarken konuştu.

"İkimizde onların bir arada olmasını istemiyoruz değil mi?"

Jimin kollarını göğsünde birleştirip kapıya yaslandı.

SeokJin hiçbir şey söylemeden Jimin'in buraya gelmesini belirtmişti. Bayan Kim kapıyı açtığında Taehyung'un bir arkadaşı ile buluşmaya gittiğini söylesede SeokJin 'İçeride gelmesini bekleyebilir miyiz?' dediğinde Bayan Kim kıramayıp içeriye davet etmişti.

SeokJin,Taehyung'un haftasonunu Hoseok ile geçireceğine emindi. Çünkü onları plan yaparken duymuştu ve bu işte ona yardım edebilecek tek kişi Jimin'di.

İkisininde gözlerini ve kalplerini hırs öyle bürümüştü ki yapacakları şeyin sonuçlarının nereye gideceğini dahi tahmin edemeyecek kadar kör olmuşlardı.

SeokJin Taehyung'un birkaç kez notlar aldığını görmüştü. Sadece başlık kısmını okuyabildiği şeyin Hoseok hakkında bilgiler içerdiğini düşünüyordu ve o notları bulmalıydı.

"Bak sana anlatacağım. İyi dinle beni."

SeokJin hala masadaki kağıtları tek tek incelerken konuşmaya başladı.

"Taehyung'un Hoseok hakkında notlar aldığını gördüm. Eğer bu notlarda işimize yarayan ve o ikisini uzaklaştırabileceğimiz bir şey varsa onu uygulayacağız anladın mı?"

SeokJin,Jimin'e dönüp alayla sırttı.

"Yoksa o ikisinin birgün sevgili olmasına ve el ele okula gelip göz önünde cilveleşmesine katlanabilecek misin?"

Jimin'in kaşları çatıldı ve büyük adımlarla SeokJin'in yanına gidip masanın yanındaki kitaplığa el attı.

"Hızlı ol."

Evet,Jimin'in yanında olacağına o kadar emindi ki. Gülümseyerek masanın alt kısmındaki çekmeceyi açtı.

"Buldum."

Zafer edası ile kağıtları eline alıp yatağa oturduğunda Jimin konuştu.

"Fotoğraf çekelim. Bayan Kim burada olduğumuzu söylemiştir ve birazdan gelecektir."

SeokJin kağıtları yere koyup tek tek fotoğraflarını çektikten sonra aldığı yere koydu ve fotoğraflardaki yazılara bakmaya başladı.

"Taehyung yakında yanıma geldiğinde Hoseok yalnız kaldığında işte o zaman ona yanaşabilirsin."

Jimin gülümseyip dolgun alt dudağında dilini gezdirdi.

"Taehyung'un açacağı yaraları ben kapatacağım."

SeokJin Ve Jimin ortak olup ikisini ayırmaya çalışıyor. Tabi siz SeokJin'in Taehyung takıntısını bilsenizde birde Jimin'in hiç belli etmediği Hoseok takıntısı var. Aranızda JiHope veya TaeJin sevmeyen olabilir. Ama kurguya o ikisini ayırmaya çalışan iki kişinin olması daha iyi bir fikir gibi geldi. Umarım sorun olmaz.~

We Were Beautiful :: VHope ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin