WWB- 3

1.8K 308 74
                                    

Kütüphanenin kapısını aralayıp içeriye girdim. Birkaç kişi ders çalışıyor. Bazıları sessizce konuşuyor ve sen yerdeki puflardan birine oturmuş elindeki kitabı okuyorsun.

Bugün seninle konuşmak konusunda kararlıyım.

Kitaplıklarda gözlerimi gezdirip elime bir kitap aldım ve yeşil pufa oturdum. Öylesine odaklanmıştın ki yanına oturduğumu farketmemiştin ve ben ilk kez sana bu kadar yakın olmanın heyecanıyla terliyor ve titriyordum.

Sen beni farketmeden toparlanıp sakinleşmek zorundaydım.

Derin bir nefes alıp bakışlarımı yüzüne çevirdim.

"Merhaba"

Ardından elinde salladığın kitap ayracını yavaşça kitabın arasına koyup yüzüme baktın.

Yeşil gözlerin kahverengi irislerimle buluşunca tebessüm edip kafa salladın.

Seni konuşurken duymadığımı farkettim sonra. Kimseyle muhattap olmazdın. Ne derlerse desinler susardın ve gülümserdin.

"Seninle tanışmak istiyorum,bir mahsuru var mı?"

Kafanı sağa sola salladın ve elindeki kitabı yan tarafa koyup mırıldandın.

"Neden benimle tanışmak istiyorsun ki? Arkadaşların bu durumdan hoşnut kalmayacaktır."

Sesin o kadar güzeldi ki. Her şeyden öte farklı bir tınısı vardı. Tatlı yüzüne rağmen garipsenecek ama yinede sana harika uyan bir ses...

"Ah ben bir şekilde hallederim."

Omuz silkip pufumu biraz daha sana yaklaştırdığımda yanakların kızarmış ama buna rağmen ses etmemiştin.

"Bir şey sorabilir miyim?"

Bacağımın üstümde duran kitabın sayfalarını hızla çevirirken mırıldandım.

"Tabiki."

Sen aşağılanamayacak kadar iyi yürekliydin. Bu yüreğini nasıl parçalamaya çalışırlar anlamıyorum. Yüreğinden öpmek istiyorum Hoseok. Onca kirli şeye karşı nasılda temiz kalmıştı.

"Sen onlar sana öyle dediğinde üzülüyor musun?"

Hep gülümserdin. Seni ne kadar yerin dibine sokmaya çalışsalarda sadece gülümser,oralı olmazdın.

"İlk başlarda evet. Ama alıştım."

Gülümseyerek cevap verdiğinde gülümsemenden öpmek istedim.

"Sen neden benimle arkadaş olmak istiyorsun ki?"

Bu sefer merakla soran sen olmuştun.

İç çekip elimdeki kitabı parke zemine koydum ve saçlarımı geriye atıp yüzüne baktım. Meraklı yeşil irislerin yüzümde geziniyordu.

"Onlar gibi düşünmüyorum. Bana göre sen onların dediklerinin tam aksisin."

Şaşkın bir yüz ifadesinin ardından gülümsedin ve alt dudağını ısırıp kafanı eğdin. Sadece minik bir iltifatla kızaran yanaklarını daha fazla kızartmak istiyordum.

Seni utandırmanın güzel olduğunu farkettim o an. Kırmızı yanaklarını kavramak isterdim.

"Teşekkür ederim"

Mırıldanıp parmaklarına indirdin bakışlarını. Sen ne kadar güzelsin be Hoseok.

Dokunmaya kıyamayacağın ve bakarken doyamayacağım kadar güzelsin. Dokunsam kopamayacağım ve öperken nefessizlikten ölmeyi göze alacağım kadar güzelsin.

Güzelsin Hoseok. Beni de güzelliğin ile harmanlamanı isterim. Kabul eder misin?

We Were Beautiful :: VHope ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin