WWB-16

1.3K 210 22
                                    

Okula gitmek için fazla üşengeçtim. Zaten geçte kalmıştım. Gece boyunca seninle yazıştığımız için geç uyumuştuk. Acaba sen uyanabilmiş miydin?

Telefonu elime alıp ekrana baktım. Mesaj atmalı mıydım? Ya dersteysen?

Yine de okula gitmediğini umaraktan ekran kilidini hızla yazıp mesajlaştığımız uygulamaya girdim.

Taehyung : Uyanabildin mi?

(Gönderildi 9:42)

(Görüldü 9:50)

Hoseok : Yeni uyandım desem.

Anlaşılan sende okula gitmemiştin. Gülümseyerek ekrandaki görüntülü arama tuşuna basıp beklemeye başladım. Yeni uyanmış halini görmeyi istiyordum.

Şuan kalbim yerinden çıkacakmışçasına atarken görüntün belirdiğinde resmen nefesimi tutmuştum. Tam anlamıyla nefes kesiciydin.

"Selam"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Selam"

Gülümseyip elini saçlarından geçirip gözünün önüne gelen saçları geriye attın.

"Merhaba"

Sesin uykulu olduğun için boğuktu. Yutkunup pozisyonumu düzelttim. Tanrım hergün zaten birlikteydik neden bu halin heyecanlanmama sebep olmuştu ki.

"İkimizde uyanamamışız."

Konu açmak konusunda tam bir fiyasko olduğumu düşünüyordum. Kıkırdanıp yunruk yaptığın elin ile gözlerini ovuşturdun.

"Haklısın. Buluşsak mı?"

Yüzüne geniş bir gülümseme yayıldığında kafamı salladım. Tabiki seninle buluşmak istiyordum. Aslında bende bunu söyleyecektim ama sen benden daha hızlı davranmıştın.

"Harika olur. Kahvaltıyı dışarıda birlikte mi yaparız?"

Dudaklarını öne büzüştürüp birkaç saniye durdun. Düşünüyor olmalıydın. Ve şu tatlı halin ve büzdüğün dudakların bakışlarımın oraya inmesine sebep oluyordu. İstemsizce dudaklarımı yaladığım an konuştun.

"Bence öğle vakti buluşalım. 1 gibi falan. Hava şimdi soğuktur. Ayrıca duş almam lazım"

Kafamı sallayıp gülümsedim.

"Seni almaya geleyim mi?"

"Harika olur sana adresi mesaj atarım."

Görüşmeyi kapattıktan birkaç saniye sonra telefon titreşmişti. Mesaj kısmına girip attığın mesaja baktım.

Ev adresi yazılıydı. Yüzüme bir gülümseme yayılırken aceleyle yataktan kalkıp odadan çıktım ve banyoya gittim.

Sizin eve seni almaya gelecek olmam demek ailenden birini kapı önünden dahi olsa göreceğim anlamına geliyordu. Bu yüzden olabildiğince bakımlı olmam gerekirdi.

Kendimi istemsizce sevgilisinin ailesi ile tanışan birisi gibi hissetmiştim.

Sanki senin için bir artı elde edebileceksem bu artı ailenden geçiyor gibiydi.

Hem olur da seninle bir geleceğim olursa... Senin ailenin gözünde iyi bir imajım olursa 'hayır' diyecek olsalar bile bir tereddüte yer verebilirdi iyi imajım.

Bu yüzden normal davranışlarıma kıyasla bir tık daha davranış ve konuşmamı kibarlaştırmalıydım.

Tae zaten yeterince kibar yow jcjcjc

We Were Beautiful :: VHope ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin