WWB-31 *FİNAL*

1.6K 211 144
                                    

-7 Ay Sonra-

Rüzgar hafif hafif eserken uçuşan saçlarındaki bakışlarımı yüzüne indirdim.

Gözlerini kapatmış gülümseyerek bulunduğumuz çiçekler arasında rüzgarla burnuna dolan kokuyu içine çekiyordun.

Gözlerini kapatmış gülümseyerek bulunduğumuz çiçekler arasında rüzgarla burnuna dolan kokuyu içine çekiyordun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Burayı bulmamız güzel oldu huh?"

Gülümseyip gözlerini araladın. Yeşil irislerin bu çiçekler içerisinde öyle güzeldin ki. Tamamlanmış gibi. Yeşil irislerini tamamlayan şey buydu işte.

Sırtını yasladığın ağaçtan çekip uzattığım bacaklarıma kafanı yerleştirdin ve elimi kavradın.

Yedi ay içinde olanların yarattığı yorgunluğu okulun tatil olduğu bu aylarda atlatmayı umuyorduk ikimizde.

Yıpranmıştık,inkar edilemez bir gerçekti bu. Namjoon ve Seokjin ile bağlarımızı kopartsakta susmamışlardı. Jimin de öyle.

Yeni bir sevgilisi vardı. Güzel bir kızdı ama onun yanındayken bile bazen yanımızdan geçerken laflar ediyordu.

"Bizi sevmediler. Oysa biz çok güzeldik."

Fısıldayıp güneş yavaştan kaybolmaya başladığı için turunculaşan gökyüzünü seyretmeye başladın. Ben ise her zamanki gibi seni seyrediyordum.

Sen söylenenleri dikkate alırdın. Umursar bazen abartır ve içine dahi kapanırdın. Ben ise senin aksine kim ne söylerse söylesin umursamazdım. Yinede her yönden birbirimizi tamamlıyorduk işte.

Ve kim ne derse desin güzeldik.

Boştaki elimle kahverengi tutamlarını okşarken yavaşça ve tane tane konuştum. Sanki hızlı konuşursam büyüsü bozulacakmış gibi.

"Biz hala güzeliz. Her şeye rağmen."

Eğilip dudaklarımın alnınla buluşmasını sağladığımda kulaklarıma dolan kıkırtın ve burnuma dolan kokunla bir kez daha anladım.

Sende güzeldin,güzelsin. Ne olursa olsun her şeye rağmen güzelsin.

Ve benimsin.

Kitap bitti ama bu kitap hakkında söylemek istediklerim var. Okur musunuz? Bilemem. Ama yinede kitabın klasik bir aşk geometrisi olmadığını belirtmiştim ve bunu açıklamak istiyorum.

Biraz da gerçeklerden ele almak istedim kitabı. Bu kitap Taehyung tarafından anlatılsada %90. Aslında hayır Hoseok'un hayatı.

Bazı kişilerin bazı kesimleri temsil etmesi ilk hedefimdi ve bunu ne kadar yerine getirebildim bilemiyorum.

Öncelikle SeokJin, gerçektede maalesef bulunan Hoseok antilerini ele alan kesimdi. Onu sevmiyor,yeriyor,planlar yapıp bir şekilde canını yakmak istiyor. Ama bunu ne yaparsa yapsın yerine getiremiyor. Getiremezde.

Yoongi,Hoseok'u seven kısımı ele alıyor. Severken zarar vermeyen kesim.

Jimin ise tam aksine seven ama ona zarar veren bir kesim. Bilirsiniz idoller sevilir ve bazen fanlar onları görünce çıldırır. Birçok idolün bazen fanlar tarafından zarar gördüğünü biliriz. Tabi o fiziksel bir zarardır belki ama burada Jimin'in yaptığı psikolojik bir zarardı. Güzel sevse bile Taehyung ile birlikteliğini kabullenememiş ve yüklenmişti işte. Tabi Hoseok öyle bir olay yaşadı mı bilmiyorum gdjvdjd

Ve Taehyung. Taehyung bizleriz. Taehyung siz olun ya da Hoseok'un gelecekteki eşi veya evet Taehyung olsun. Bu kısımı keyfinize göre doldurabilirsiniz. Kitabı tekrar okur ve Taehyung yerine kendinizi koyabilirsiniz.

Zaten ilk bölümden itibaren bu kitabı yazmaktaki amacım Hoseok'un ne kadar güzel olduğunu gösterebilmekti. Ne kadar başardım bilemem. Karakterler ne kadar yerlerine oturdu bilemem. Ama elimden gelen buydu. Bu yüzden kitapta smut yada öpüşme tarzı şeylere yer vermedim. Gerçekçi bir tutum sergilemek amacıyla da Jimin ile bir kızın birlikte olmasını mantıklı buldum. Yoonmin isteyenler ya da Jungkook olmasa bile Jikook isteyenler olabilirdi ama hepsinin de bir erkekle olması açıkçası biraz gerçekliğini yitirir diye düşündüm. Yoksa tabiki Jikook ve Yoonmin shipliyorum yani xjbhf.

Fluff olmasını istedim. Yazarken eğlendimde. Masum bir sevgi hikayesi oldu bence. Tabi siz neler düşündünüz bilemem. Yazarken için yumuş yumuş oldu eh tabi Jimin ve SeokJin'in plan kısımları hariç.

Bu arada ayrıntıya dökersek plan yapıp gerçekleştirememeleri,gerçekleştirmelerinden daha iyi geldi. Bir düzene oturmamış ve ne yapacağını şaşırmış ikilinin amacı Taehyung ve Hoseok'u ayırmak olsa bile hep bir şeyleri yanlış görüp vazgeçmişlerdi. Namjoon belli bir kesimi ele almıyor. Sonuçta SeokJin'in Taehyung hariç bir hayatı var ve SeokJin'in hayatı Namjoon. Yani şöyle söyleyeyim. Bir şeyi çok seversiniz ama sizin sorumluluklarınız ve öncelikleriniz vardır işte bunu bir vücuda döküp Namjoon'un ortaya çıkmasının iyi olacağını düşündüm.

Çok mu karışık ne jfvfjfb? Umarım anlamışsınızdır.

Ve umarım beğenmişsinizdir. Umarım size güzel bir şekilde anlatmak istediklerimi anlatabilmişimdir.

Yorum yapıp düşüncelerinizi dile getirmeniz beni mutlu edecektir. Destekleriniz için minnettarım. Sizleri seviyorum. ♥

DİĞER KİTAPLARIMDA BULUŞMAK DİLEĞİ İLE.

HOŞÇAKALIN~

HOŞÇAKALIN~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
We Were Beautiful :: VHope ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin