Prolog

10K 163 10
                                    

Harry ma privea intens. Parca ma dezbracă din priviri și iubeam când făcea asta. Ma facea sa ma simt iubita. Ma facea sa ma simt dorita. Și,eu știam ca ma dorește. Imi arata mereu ca ma dorește. Iar eu la rândul meu ii arat cat de mult îl doresc. Și,credeti-ma,îl doresc mult.
Harry a venit ca o felina spre mine gata să-și atace prada. Știa ca ma înnebunește când face asta. Dar,cred ca asta era telul lui în momentul asta. Sa ma înnebunească.
S-a asezat pe pat lângă mine și m-a tras de talie astfel încât am ajuns sub el. Se uita țintă în ochii mei. Știa ca mereu când face asta simt ca ma pierd. Ma uitam și eu la el și simțeam ca el avea sa se piardă în ochii mei de culoarea ciocolatei. Iubesc când ii fac asta.
Harry s-a aplecat și și-a presat buzele peste ale mele. A început sa mi le frământe cu ale lui iar eu nu puteam sa-i rezist. Ca de fiecare data,i-am răspuns. El mi-a lins buza de jos cu limba lui uda și simțeam ca ma topesc de la atingerea lui fina,dar precisa. I-am dat permisiunea sa intre în gura mea. Mereu făcea asta. Vroia să-mi arate ca deține controlul. Dar,nu ma deranja. Ba chiar din potriva,na excita.
Limbile noastre au inceput sa danseze una cu cealalta. Gurile noastre se familiarizau perfect. Harry și-a coborât mainile și și-a dat tricoul jos,lăsându-ma să-i vad corpul ca de zeu. Avea tatuaje pe el,și le iubeam pe fiecare în parte. A început sa se joace cu partea de jos a tricoului meu. Stiam exact ce avea sa faca acum. Sau,cred. El este foarte imprevizibil.
Si-a băgat mana dreapta pe sub bluza mea și a început să-mi frământe sânul drept,facandu-ma sa gem puternic. Stia ca ma înnebunește.
Harry a intrebat:
-Printesa,ma dorești?
Nu am mai stat pe gânduri nici măcar o secunda. Am raspuns:
-Yes Daddy!
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Hey directionarilor! Mi-a venit ideea asta,asa,pur și simplu! Doamne,sper sa nu va supărați ca are conținut sexual explicit. Deși,asta este doar începutul!😈 Sper din suflet sa va placa! Încerc sa postez la ambele cărți acum,deși,nu știu ce sa fac cu cealalta. Deși,am câteva idei bune pentru asta,nu o pot neglija pe cealaltă. Deși,as putea sa o șterg. Am nevoie de păreri! Bookworms_world_ și ADeeaB ! Păreri,va rog! Ok,va eu ce fac! Xoxo

You're mine/h.s [+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum