33.

717 24 1
                                    

Am coborât scările simțind privirea intensa a luk Harry asupra mea. Am văzut cum și-a mușcat buza de jos de jos. Arata al naibii de sexy. Avea pantalonii săi obișnuiți negri,o cămașă albă deschisă la primii trei nasturi,astfel încât puteam sa ii văd o părticică din abdomenul sau perfect.
   Aveam sa mor in seara asta,dar aveam sa ma și distrez. Am trecut pe lângă el,mișcându-mi soldurile la fiecare pas,fiind sigura ca el se uita la mine. Am ieșit din sediu pe usa iar când am trecut pe lângă paznic,i-am făcut cu ochiul,mișcându-mi soldurile in continuare pana la mașina.
   Mi-am deschis singura usa și am intrat,închizând portiera in urma mea. Harry a călcat pe acceleratie,atragând nervos volanul in mâini. Mergeam prea repede. Mult prea repede.
   Am simțit cum îmi vine rău și m-am uitat la Harry. El se uita ținta in fata,mergând cu 190 la ora.
   -Harry,te rog mergi mai încet,îmi e frica de viteza.
   M-am afundat in scaun,încercând sa ma liniștesc. Mi-am strâns genunchii la piept și am tras adânc aer in piept. Mașina a început sa meargă mult mai încet. 50...Am tras adânc aer in piept și am văzut cum Harry se uita îngrijorat la mine.
   Am clătinat din cap și m-am uitat pe geam. Harry a spus:
   -Nu știam ca...
   -Nu-mi pasa!am soptit,el tăcând.
   Am ajuns la petrecere,și am auzit de afara cum răsuna muzica in toată casa,simțind mirosul de alcool și fum. Am înaintat încet spre casa,iar când am deschis-o,am rămas cu gura căscată. Multe fete erau îmbrăcate sumar și se mișcau lacsiv lângă niște băieți.
   Lângă bat,am văzut un băiat care arată al naibii de sexy. Parul sau blond arată de oarca tocmai se trezise,dar intr-un mod...sexy. Ochii săi albaștri ca oceanul erau chiar foarte interesanți,dar nici nu se comparau cu al lui Harry.
   M-am dus la el și am început sa flitrez cu el. Era simpatic. Simteam privirea lui Harry asupra mea,iar cu coada ochiului am văzut cum sta pe canapea,uitându-se atente la noi. Nu arată foarte fericit.
   I-am atins brațul băiatului când am început sa rad,iar el s-a uitat atent la mine și a ranjit. Am văzut cum Harry vine spre noi,iar eu am crezut ca va începe o scena.
   Dar in loc sa facă o scena,m-a pună de brat și m-a tras după el sus. Am intrat intr-o camera și am încuiat usa in urma noastră. M-a împins ușor intr-un colț și și-a pus mâinile pe obrajii mei,uitându-se adânc in ochii mei. A soptit:
   -Sa nu îmi mai faci asta vreodată...
   Eu doar ma holbam la el. Arată la naibii de sexy. El se uita adânc in ochii mei,in timp ce își musca senzual buza de jos.
   Corpul sau s-a lipit de al meu,piepturile noastre fiind lipite unul de celălat. Se uita atent la buzele mele in timp ce mâinile sale urcau de pe soldurile mele pe talia mea.
   S-a aplecat,buzele noastre fiind chinuitor de aproape unele de celelalte. Ii puteam simți respirația calda asupra buzelor mele,ceea ce ma înnebunea. Pulsul mi s-a accelerat și am închis ochii,așteptând ca buzele sale moi sa facă contact cu ale mele.
   Am gemut când buzele noastre in sfârșit s-au întâlnit iar Harry a început un sarut pasional. Eu am început sa ma joc și sa trag de parul sau intr-un mod in care la făcut le Harry sa geamă,eu zâmbind in timpul Sărutului,încercând sa-l trag cât mai aproape cu putința.
   Vroiam sa ii simt Ciprul lipit de al meu,vroiam mai mult. De foarte data când ma sarut cu Harry sau avem momente mai intime,parca nu e de-ajuns. Sunt disperata după atingerea sa. După buzele sale. Sunt disperata după el.
   Harry s-a depărtat deocamdată de mine și a spus solemn,privindu-ma ținta in ochi:
   -Ești.A.Mea!
   -A ta...am soptit eu,după care Harry m-a tras din nou intr-un saturat pasional.

   Când am ieșit din casa,afara era frig,dar nu imi era nici pe departe lafel de frig va lui Harry care a spus:
   -E f-frig...
   Harry m-a tras lângă el,punadu-și un brat in jurul umerilor mei. Am întrebat:
   -Ce faci?
   Am chicotit și m-am uitat in sus la el.
   -Te protejez de vant,duh!a spus Harry,eu simțindu-i ignoranta in tonul sau. I-am dat mâna lui Harry la o parte și am spus:
   -Harry,sunt bine!am spus ceea ce la făcut sa se oprească,astfel făcand și eu.
   -Vreau sa am grija de tine...a soptit Harry,uitându-se in pământ.
   Inima a sărit o bătaie la cuvintele lui. Mi-am ridicat privirea și am putut sa văd Tristețe in ochii săi. Ma simteam un pic vinovata așa ca am tremurat intenționat,dar și puțin din cauza vântului și m-am îmbrățișat singura,parând ca îmi e foarte frig.
   -E chiar foarte frig!am spus,jumătate mințind începând sa îmi frec brațele cu palmele.
   -Caldura,te rog!am soptit,ducându-ma încet spre Harry,cuibarindu-ma la pieptul sau.
   S-a dat puțin înapoi,surprins dar imediat mi-a curpirns corpul cu brațele sale mari și puternice,caldura corpului sau încălzindu-ma. Mi-a sărutat creștetul capului iar eu am început automat sa zâmbesc.
   Îmi plăceau lucrurile mici care le făcea Harry. Cum ma săruta,cum se juca cu parul meu,cum ma îmbrățișă,cum îmi spunea sa conduc cu grija,cum ma întreba dacă sunt bine când ma vede puțin mai trista,cum vrea sa aibă mereu grija de mine...
   I-am sărutat părticica de piept care se vedea prin cămașă sa albă,făcându-l sa se încordeze. Am zâmbit iar el a soptit:
   -Ești adorabila.
   Am roșit și l-am îmbrățișat strâns. M-am depărtat de el iar el și-a pus brațul pe dupra umerii mei,trăgând-ma lângă el. Am început sa mergem spre mașina. Harry a soptit:
   -Hai acasă...

You're mine/h.s [+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum