21. Daddy

1.1K 32 3
                                    

Sărutul nostru exprima toata suferința și dorul din ziua de azi. Buzele noastre se mișcau haotic unele este celelalte iar limbile noastre dansau veșnicul dans al dominației.
Mâinile lui Harry s-a înfășurat in jurul taliei mele,trăgând-ma mai aproape de el,numai fiind loc nici măcar de un ac între nou. Mâinile mele se jucau in parul sau cârlionțat și mătăsos,el gemand.
Deodată,a început sa ploua. O ploaie torentiala ca m-a udat toată in mai puțin de o secunda. Dar pe mine nu ma interesa. Și nuci Harry nu părea deranjat.
Harry m-a ridicat de coapse,eu înfășurându-mi picioarele in jurul bazinului sau,El mișcându-și mâinile pe coapsele mele,iar uneori atrăgându-ma de fund,eu tresărinf sugerând in gura sa.
Harry s-a depărtat de mine,și a spus,soptit:
-Alexis,tremuri.
Adevărat,tremuram. Eram uda pana la piele și afara era destul de frig. Dar Harry era numai in tricou și părea bine. Corpul sau radia caldura,eu cuibărindu-ma la pieptul sau. Un fior mi-a trecut pe durea spinării,făcându-ma sa tremur din nou.
Harry nu a mai așteptat și a început sa meargă spre casa mea,luându-mi cheile din mâna. Și uitasem ca aveam cheile in mana.
A deschis repede usa și am intrat,in casa fiind mult mai cad,eu încă tremurând. A inchis repede usasi a venit spre mine,luandu-ma in stil mireasa si urcand scarile grabit,ducandu-ma in camera mea. M-a asezat pe pat si a inceput sa imi caute prin dulap. Stie ca pot sa merg si sa ma misc...nu?

-Harry,nu e nevoie sa imi cotrobai prin dulap,ma descurc in numele lui Dumnezeu...

-Tu stai pe pat,cuminte printesa,inteles?a spus el autoritar,inca cautandu-mi prin dulap.

A aruncat pe pat un sutien si o pereche de chiloti negri cu dantela,el ranjindu-mi,eu rosind,o pereche de colanti negri si un tricou alb larg. Hmm...face alegeri bune,presupun. S-a asezat extenuat pe pat,punandu-si capul pe piciorele mele. A soptit:

-Dulapurile fetelor...

Am chicotit iar el a intors capul spre mine,zambind.

-Ok,ai buzele mov. Ma ingrijorezi asa ca treci la dus.

Nici el nu era mai presus ca mine. Ploaia il udase si pe el pana la pielea. PArul sau carliontat era lipit de cap,din cauza apei parul lui Harry avea culorea neagra. Ochii sai sclipeau uitandu-se la mine,iar eu am zambit involuntar,incepand sa ma joc in parul sau,capul sau acum stand in poala mea. El se uita la mine zambind ca un copil care tocmai primise jucaria sa preferata inapoi.

Am chicotit si am spus:

-Harry...inghet,am nevoie de un dus.

El a ranjit pervers,uitandu-se la mine,ridicand in sprancene,eu razand. A spus:

-Bine,hai la dus.

S-a ridicat,eu ramanand uimita pe pat. El...eu...dus...ce? Nu aveam de gand sa fac un dus impreuna cu Harry. Bine,nu spun ca nu mi-ar placea la nebunie...Dar,nu pot. Adica,vreau. Chiar vreau sa fac un dus cu Harry. Adica,mereu ma gandeam la Harry in dus. Iar acum am sansa sa fac cu el un dus...impreuna.

Am rosit si am spus:

-Harry,nu stiu...

El s-a pus pe pat,in genunchi in fata mea,insa spatele sau era drept in fata mea,astfel eu uitandu-ma de jos la el. El se uita adanc in ochii mei si a spus:

-Printesa,nu te mai uita asa la mine. Imi vine...Ok,hai la dus.

M-a luat iarasi ca pe o mireasa si m-a dus in baie. A incuiat usa in urma sa iar eu am pufnit. De parca putea sa intre cineva.

-Nu pufni,printesa. De-acum incolo incuiem usile...

Stiam la ce se refera iar eu mi-am lasat capul in jos din cauza amintirilor groaznice din seara trecuta. Nu cred ca voi uita ce s-a intamplat aseara prea curand. Nu cred ca voi reusi sa uit vreodata. Camera aia blestemata,scaunul acela blestemat...Imaginile. Cutitul,rana mea.

You're mine/h.s [+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum