-Hey Alexis...Wow arați bine azi!a zis Liam râzând.
M-am Așezat la masa cu Liam și Niall...Singurii mei prieteni din școala asta infecta. Am ras ușor și m-am uitat la Niall. El mânca o pizza întreaga. Doamne, omu asta cred ca poate sa manance toata cantina si tot sa mai ceara desert.
Am zâmbit iar după am început sa mănânc și eu. Îmi luasem doua felii de pizza și niște apa, dar la a doua felie deja simteam cum Niall se holbeaza la mine, asa ca am oftat si i-am intins-o lui, el mancand-o cu pofta, facandu-ma sa rad. Niall pur și simplu a ridicat din umeri și a mâncat in continuare.
Am simțit cum cineva ma apasa pe umăr așa ca m-am întors. Zayn. Am zâmbit când l-am văzut,nevrând sa par suspecta. A spus:
-Hey,putem vorbi puțin afara?
Am aprobat din cap și m-am ridicat de la masa. Am reușit sa văd cum Liam ma întreaba pe mute 'ce dracu?' iar eu doar am ridicat din umeri zâmbind.
Am ieșit din sala de mese și ne-am asezat pe o banca din curtea școlii. L-am întrebat:
-Ce era atât de urgent?
Zayn s-a uitat la mine iar după a spus:
-Nimic,dar pur și simplu nu te-am prea văzut la școala și nici nu prea am mai vorbit. Hey,dau petrecerea asta sâmbătă la mine...Vrei sa vi? E pe la opt. Poți sa îl aduci și pe Harry.
De unde...Ce? Cum știa el de mine și Harry? Nu am mai întrebat,ci pur și simplu am aprobat.
-Sigur, ne vedem acolo.
Am zâmbit, incercand sa par cat mai sincera. Nu voiam sa știe ca eu știu despre el sau despre mafie. Sau despre orice legat de acest subiect.A sunat clopoțelul așa ca eu și Zayn am intrat înapoi in liceu,eu ducându-ma la Niall deoarece aveam chimie împreuna.
Când am ajuns la chimie am stabilit ca noi doi sa fim parteneri,dar am văzut cum o roșcata destul de drăguța se tot uita la Niall. Chiar părea drăguța. I-am spus lui Niall sa se mute lângă fata aia,deoarece se pare ca nu avea partener. Niall a dat sa protesteze dar i-am închis gura.
Profesorul a intrat in clasa și a început sa facă prezenta. Se pare ca și Harry avea chimie. El încă trebuie sa stea la sediu. Dar sâmbătă au spus ca o sa fie ca noi. Astăzi o sa aibă iarăși o zi plină de medicamente.Exact înainte ca profesorul sa închidă catalogul,un băiat a dat buzna in clasa. Avea parul blond dar cu gel,ochii săi ciocolatii se uitau ținta la ceasul care era fixat de perete și i-am citit pe buze 'rahat' când și-a dat seama ca a întârziat.
Era chiar drăguț. Era îmbrăcat in niște panataloni negri,un tricou alb larg și lung și niște adidași negri. Profesorul a spus:
-Bieber,iarăși ai întârziat. Ai noroc ca îmi ești simpatic,băiete. Aseară-te te rog lângă domnișoara Jenner.
Băiatul s-a asezat lângă mine și mi-a zâmbit. A întins mâna spre mine și a spus:
-Se pare ca vom fi parteneri. Eu sunt Justin.
I-am strâns mâna ușor și am spus:
-Eu sunt Alexis,îmi pare bine.
S-a asezat pe scaunul de lângă mine oar toată ora am făcut glume și am ras. Eu uram chimia,dar la teste învățam. Cel puțin așa făceam la celălalt liceu. La sfârșitul orei,Justin m-a rugat sa facem schimb de numere de telefon,deoarece avea nevoie de ajutor la chimie. Eu i l-am dat și i-am spus ca ma poate suna mâine la 11 ca sa-l ajut la tema care ne-a dat-o profesorul.
Am ieșit din clasa și m-am dus in curtea școlii unde ma aștepta Antonio.
Când am ajuns la sediu am ieșit din mașina și am dat sa urc scările,dar am foat prinsă de brat și lipita de cel mai apropiat perete de Harry.Am dat sa spun ceva dar el și-a presat buzele de ale mele,intr-un sarut sălbatic. Buzele sale se mișcau repede împreuna cu ale mele,limbile noastre având din nou acel război al dominării.
Mâinile lui Harry m-au prins de mijloc și m-au lipit de pieptul sau,mâinile mele jucându-se in parul lui mătăsos și cârlionțat. Harry nu a mai rezistat și m-a ridicat de coapse,eu înfășurându-mi picioarele in jurul bazinului sau,gemand in gura sa.Harry a urcat scările cu mine in brațele sale. El și când era pe patul de 'spital' m-a satisfăcut. Eu de ce sa nu o fac? Mai ales ca îmi lipsesc gemetele sale. Harry a deschis usa de la camera mea și a intrat,incuiind-o in urma sa. M-a asezat grijuliu pe pat,el venind de-asupra mea. A început sa îmi mângâie coapsele,eu trăgându-l nebunește de par.
-Harry...am gemut iar Harry s-a oprit și mi-a ranjit.
Mi-am pus mâna pe umerii săi și l-am împins,astfel eu ajungând de-asupra lui. I-am soptit:-Vreau sa fac ceva pentru tine,Daddy!
Harry a ridicat din sprâncene iar eu deja mi-am pus mâinile pe cureaua sa,începând sa i-o deschid. I-am deschis și nasturii lafel și șlițul,emanând numai boxerii. I-am dat pantalonii și boxerii jos pana la jumătatea coapsei,membrul sau ieșind ca un arc din boxerii săi. Eu i-am ranjit înainte de ai linge vârful,uitându-ma adânc in ochii săi.
Harry a mormait un 'Dumnezeule' când i-am lins toată lungimea,iar când am ajuns la vârf,l-am băgat in gura. Penisul sau era prea mare,eu neputând sa-l bag pe tot in gura. Am început sa fac mișcări rapide de du-te vino,Harry făcându-mi parul pumn in mâna sa,împungându-mi capul înainte si înapoi. Era sa ma innec de câteva ori.
Penisul lui Harry pulsa in gura mea,eu știind ca era aproape de a termina. Am făcut mișcări mai rapide, arcuindu-mi spatele și gemand, știind ca asta o sa-l excite și mai tare. Harry îmi gafaia numele iar după a gemut puternic,eu înghițind lichidul gros și sarat. Am scos penisul luk Harry din gura mea și i-am tras boxerii și pantalonii la loc,cuibărindu-ma la pieptul sau.
Harry mi-a sărutat fruntea și a dat drumul la televizor. Am stat așa mult timp,pana am decis ca trebuie sa mergem sa mâncam.
Dar din cauza faptului ca stăteam mult prea bine cuibăriți unul lângă celălat,am ajuns sa comandam pizza,Antonio aducânduni-o sus. Când a ieșit a mormait:
-Cum mama dracului am ajuns eu sa livrez pizza unor adolescenți excitați,dracu știe...
Eu și Harry am ras iar după am început sa mâncam pizza.
***
Buna dragii mei, cum sunteti? Sper ca totul este okay si ca aveti grija de voi in timpurile astea. Stiu ca a durat mult sa postez, dar in ultimul timp nu am prea avut inspiratia sa scriu, sau timpul.
Voiam sa va anunt ca pe celalalt cont al meu @harrys__kiwi_ am postat o carte care se numeste 'Sin' si ar insemna enorm pentru mine daca ati arunca un ochi (:
Inca o data, aveti grija de voi. X
CITEȘTI
You're mine/h.s [+18]
Fanfiction-Ești a mea,iubito! Și tu știi asta...dar ești al naibii de încăpățânată!a soptit el,buzele sale la câțiva centimetri depărtare de ale mele,eu simțindu-i respirația calda pe buze. Un fior trecându-mi pe sirea spinării când ma gândeam la buzele sale...