20. Him and her?

1K 30 5
                                    

Dupa micuta 'cearta' pe care am avut-o cu Harry,am ales sa chiulesc de la ora de engleza. Nu voiam sa stau langa Zayn,deocamdata. Voiam sa vorbesc cu cineva...Dar atunci mi-am dat seama ca nu aveam cu cine. Nu puteam sa vorbesc cu Liam sau cu Niall -care,apropo,este foarte dragut si amuzant,dar mananca foarte mult- cu Zayn nici atat...Nu puteam sa vorbesc cu nimeni.

M-am pus pe capacul de la o toaleta si am inceput sa plang. Plangeam in adevaratul sens al cuvantului cu suspine puternice. Nu imi venea sa cred ca Harry tocmai imi spusese ca tine la mine,iar eu pur si simplu...il alungasem. Dar si ieri fusese la fel. Nu putea sa imi spuna ca este in mafie. Ca sa fiu in siguranta. Si nici nu ne prea cunosteam...Eram asa de proasta. Trebuia sa vorbesc cu el. Aveam nevoie de el.

Dar,inainte de orice,trebuie sa merg putin acasa. Machiajul meu era distrus. Rimel stupid. Imi trebuise mie azi rimel. Desigur,dupa ce ma demachiez la ochi,o sa ma dau cu rimel,dar de data asta waterproof,in caz ca o sa mai am niste surprize.

Am alergat afara din baie si din scoala,pana la masina,am urcat la volan si am condus pana acasa,cu ochii usor inlacrimati. Atat de proasta. Aveam nevoie de Harry. De zambetul sau cu gropitele acelea adorabile,de rasul sau colorat,de imbratisarile lui,de saruturile sale,de momentele noastre intime. Da,si de acelea aveam nevoie.

Pana am ajuns acasa aratam dezastruos. Chiar daca fusesera numai doua-trei minute,nu ma oprisem o clipa din plans.

Cand am ajuns din nou la scoala,eram pornita sa vorbesc cu Harry inainte de orice. Urmatorea ora era biologia. Cu...el. Asa ca,voiam sa vorbesc cu el inainte.

M-am dus in curtea scolii,si am inceput sa il caut pe Harry ca disperata. Par cret,par cret,par cret...Bingo. Harry era la o masa din curte,pe telefon. M-am dus spre el si m-am asezat pe banca. Harry a ridicat privirea,dar cand am vazut ca sunt eu,a vrut sa plece.

Exact inainte sa se ridice l-am prins de brat,simtind acea electricitate care imi trecea prin tot corpul din cauza contactului cu pielea,deoarece el purta doar un tricou negru,niste pantaloni negri si bocanci. Cum de nu ii ingheata mainile?

-Harry,nu pleca,te rog...

S-a asezat din nou,uitandu-se concentrat la mine. Ochii sai imi analizau chipul,de parca era convins ca plansesem. Sau cauta semne. Nu stiu ce facea,dar voiam sa vorbesc cu el:

-Harry,am venit sa iti spun,ca te iert ca m-ai mintit. Sunt constienta ca ai facut-o ca sa ma protejezi. Si,oricum,nici nu ne cunostem prea bine si inteleg ca nu ai avut incredere in mine. Si,m-ai salvat ieri...Puteai sa ma lasi acolo,lui Martinez sa...Nici nu vreau sa ma gandesc ce avea sa faca daca nu l-ai fi...omorat pe Lokwood. Si eu tin la tine,Harry. Te plac foarte mult.

Ochii lui Harry sclipeau si voia sa spuna ceva,dar a fost intrerupt de...Celeste?!

-Iubitule,vi? Hai iubitule,ai zis ca o sa chiulim ora asta...Ce cauti cu tarfa asta?

Iubitule? Chiulesc? Oh doamne...Aha,deci așa stătea treaba. Voia sa chiuleasca cu Celeste exact in ora...noastra intr-un fel. Ca sa...Oh Doamne.

M-am ridicat si am inceput sa merg cat de repede puteam. L-am auzit pe Harry cum ma striga,dar nu m-am oprit. Ma simteam atat de umilita. Eu tocmai l-am iertat si i-am marturisit ca si eu il plac,iar el voia sa...

Am simtit cum cineva ma prinde de mana,si am stiut imediat cine e. Am spus:

-Nu ma atinge,Harry.

Mana sa s-a strans mai ater in jurul bratului meu. A spus:

-Alexis,lasa-ma sa-ti explic...

-Nu,Harry! Lasa-ma pe mine sa iti explic ceva: du-te si trageti-o cu tarfa de Celeste si lasa-ma in pace!

Harry m-a strans si mai tare,scotand un suspin de la mine. Am spus:

-Harry...Ma dore,te rog...

Harry mi-a dat imediat drumul la brat si s-a dat un pas in spate. A spus:

-Imi...Nu voiam sa...Alexis...

-Doar...lasă-ma in pace.

Am spus si am plecat,încercând sa nu plâng,dar edsuand. La crinule îmi curgeau pe obraji,eh suspinând ușor,nestiind exact pe unde calcam. Era sa ma impiedic de cateva oric dar intr-un final am ajuns la masina. Am urcat repede si mi-am sprijinit capul de volanul masinii si am inceput sa plang cum nu imi amintesc sa fi plans pana acum.

Umerii mi se zguduiau puternic,tremuram toata si simteam ca nu mai am aer in plamani. Lacrimile continuau sa casa pe obrajii si pe bluza mea. Am incercat de mai multe ori sa ma opresc,dar nu puteam,sfarsind plangand si mai tare.

Am auzit vag cum cineva imi bate in geam. Mi-am sters repede fata,fara sa imi ridic chipul de pe volan. Dar,cand mi-am ridicat capul,as fi vrut sa nu o fi facut. Era Harry. A strigat la mine sa deschid geamul,dar era prea tarziu. Eu am bagat cheile in contact si am calcat acceleratia,avand grija sa nu il calc si pe el si am iesit cat de repede am putut din parcerea liceului.

Ochii mei inca erau inlacrimati asa ca nu vedeam foarte bine pe unde merg. Am reusit sa vad in oglinda retrovizoare vesnica masina neagra a lui Harry. Am calcat si mai tare acceleratia,privirea mea incetosandu-se. Vroiam acasa.

In cateva secunde am cotit pe o strada si am ajuns acasa. Am iesit cat de repede am putut din masina,am inchis-o si am inceput sa alerg decat sa merg spre casa mea. Dar,de ce imi era frica de Harry? Nu avea sa-mi faca nimic. Nu putea...nu?

M-am oprit deodata,auzind niste pasi grabiti in spatele meu. M-am intors,pregatita sa infrunt un Harry nervos. Dar,nu era nervos. Privirea lui exprima durere. Asta era tot. Iar durerea din ochii lui ma facuse si pe mine sa ma doara. Nu era normal.

-Alexis,te rog,lasa-ma sa iti explic.

-Nu e nimic de explicat...am spus eu cu glasul tremurandu-mi. Vroiai sa te culci cu Celeste in ora 'noastra' intr-un fel. Nu e nimic. Eu nu iti pot oferi ce iti ofera ea. E de inteles.

Harry s-a apropiat si mai mult de mine si mi-a luat fata in palmele sale mari si calde. S-a uitat adanc in ochii mei si a spus,apasat:

-Nu Alexis,tu imi oferi mult mai mult. Cu ea era numai sex. Cu tine e mult mai mult. Cu ea nu ma imbratisam,nu ma sarutam asa cum ma sarut cu tine,nu radeam cu ea,nu eram eu cu ea. Si,ea nu scotea din mine lucruri bune. Sau orice alta tarfa din liceul ala infect. Tu esti speciala.

Ochii au inceput sa imi lacrimeze si mi-am lasat privirea in jos,dar Harryinca avea mainile pe obrajii mei. A spus:

-Uita-te la mine,Alexis!

M-am uitat la el si am spus:

-Chiar vroiai sa chiulesti? Cu Celeste?

Harry a oftat parca exapserat si a spus:

-Femeie,in numele lui Dumnezeu,nu. Ea e doar o tarfa care are un IQ limitat si nu poate intelege ca nu o mai vreau. Nu vrea sa accepte ca baietii nu o vor numai pe ea. Si ca exista si fete destepte,amuzante,dragute care sunt mult mai bune ca ea. Tu,Alexis! A inventat totul. Nu o vreau pe Celeste. Nu vreau pe nimeni altcineva. Te vreau doar pe tine,printesa. Nu uita cine sunt eu.

S-a uitat la mine,asteptand raspunsul. Eu am ezitat putin la inceput dar,pana la urma am raspuns:

-Tu esti daddy al meu!

Harry a ranjit si a intrebat:

-Iar tu cine esti?

Am zambit usor si am spus,buzele mele fiind foarte aproape de ale sale,respiratiile noastre contopindu-se una cu cealalta:

-Eu sunt printesa ta!iar dupa ce am spus asta,ne-am sarutat.

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Buna,dragele mele. Știu la ce va gândiți,da,da. Nu am mai postat de foarte mult timp. Dar ce este mai important....nu am mai stat sa vorbesc cu voi la finalul capitolelor. Știu,și vreau sa schimb asta. Vreau sa încep prin a va ura un an pli de fericire și iubire!!! Sa luptați pentru ce vreți in viața și sa va iubiți pe voi. Vreau sa citesc cât mai multe comentarii despre cum va simțiți sau puteți sa îmi scrieți in privat!! Va iubesc mult și va mulțumesc pentru tot suportul vostru! Simt inspirația anul asta...fiți pe faza ;).

You're mine/h.s [+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum