Când m-am trezit,am simțit caldura corpului lui Harry și Respirațiile sale in parul meu. Am zâmbit instantaneu și mi-am ridicat capul, uitandu-ma la chipul sau angelic. Mi-am trecut degetele pe obrazul sau iar după peste buzele sale.
Am văzut ca pana la urma in salon era un ceas,și când am văzut cât e ceasul,aproape i-am dat un cot in abdomen lui Harry. Șapte și douăzeci. Doamne ce bine ca m-am trezit.
I-am dat mâna lui Harry încet de pe mijlocul meu,am sărit din pat și am alrgat cât de repede am putut sus. Am făcut cel mai rapid dus din viața mea și am și uitat de camera de filmat care se afla in camera mea.
M-am îmbrăcat repede cu niște panataloni negri rupți in genunchi,un maiou alb,peste o hoodie roz iar in piciore niște converși negri. Mi-am făcut repede ghiozdanul deoarece îmi adusesem ieri tot și am ieșit val vârtej din camera.
Mai aveam douăzeci de minute sa ajung la școala. M-am dus repede in salonul lui Harry,și am văzut ca se tot foia. M-am dus la el și mi-am pus mâna pe brațul sau.Harry a deschis larg ochii,panica vazandu-se in ochii săi de culoarea jadului. Când m-a văzut,m-a tras repede de mijloc in brațele sale. Mu vroiam sa îl întreb ce visase.
Am început sa ma joc cu parul sau,știind ca asta o sa-l calmeze. Am soptit:
-Harry,trebuie sa merg la școala...
Și-a băgat capul in scobitura gâtului meu și a suspinat:
-Încă doua minute...
M-am mai jucat cu parul sau exact doua minute și atunci mi-am dat seama ca mai aveam foarte puțin timp sa ajung la școala. L-am sărutat scurt pe Harry după care am spus:
-Chiar trebuie sa plec. Ne vedem la doua! Ai grija,și sa nu faci vrei prostie...
-Bine șefa!a spus el rânjind după care eu am plecat din salon,Antonio Așteptându-ma la usa.
Când am ajuns in dreptul mașinii lui -sau ma rog,presupun- am rămas cu gura căscată. Era un Audi R8 negru. M-am holbat câteva secunde bune la el înainte sa intru in mașina.
La un moment dat,am spus:
-Îmi pare rău ca trebuie sa te trezești atât de devreme...
-Glumești?a spus Antonio râzând. Ceilalți se trezesc pe la șase dimineața pentru livrări și mai știu eu ce. Acum,eu pot sa ma trezesc la șapte jumătate!
Am izbucnit in ras la cuvintele sale. Deci ceva bine s-a întâmplat totuși de când am ajuns aici.
M-am uitat la ceasul de pe bord. Ok,mai aveam inca șapte minute...Ajung. Antonio conducea cu o viteza destul de mare. Îmi plăcea viteza,nu aveam nicio problema cu ea. Dar,totuși dacă depășea 160,atunci îmi venea rău.Am ajuns in cinci minute la școala,i-am mulțumit lui Antonio și am alergat ca nebuna spre școala. Prim ora...matematica. Perfect.
După ore am ieșit din curtea școlii iar când l-am văzut pe Zayn in soațele meu,care părea sa vrea sa spun ceva,exact atunci a apărut mașina lui Antonio iar eu am intrat cât de repede am putut in mașina iar Antonio a călcat accelerația,ieșind din parcare.
-Ești prietena cu Zayn?a întrebat Amtonio deodată.
M-am uitat la el,mijindu-mi ochii. De unde îl știe el pe Zayn? Am întrebat:
-De unde îl stii...
-A fost in mafie...m-a intrerupt el,eu rămânând masca. Martinez la dat afara deoarece i se urcase puterea la cap. Începea sa fata lucruri de capul sau sub pretextul ca asta a zis șeful. Așa ca la dat afara.
Zayn făcuse parte din mafie? Magnific,ce sa zic. Oare de-asta nu vroia Harry sa vorbesc cu el? O sa-l întreb,dar vreau mai înainte sa poată sa meargă și sa se simtă mai bine.
Am ajuns la sediu iar eu am coborât val vârtej din mașina,am urcat scările lăsându-mi ghiozdanul pe pat iar după m-am Așezat câteva secunde pe pat,sprijinindu-mi capul in mâini căateva secunde. Trebuia sa ma calmez.
Usa a fost data de perete iar pe ea a intrat Buddy,începând sa alerge spre mine. A sărit pe mine și a început sa îmi lingă fata,eu începând sa rad. L-am smotocit puțin și m-am jucat cu el,după care m-am ridicat și m-am dus la baie,spălându-ma pe mâini și pe fata.
Am coborât scările cu Buddy in urma mea,iar când am ajuns in salon,a sărit mai mult pe Harry și a început sa îl miroasă. Harry s-a uitat la mine și a zâmbit iar după am văzut laptopul sau deschis pe noptiera. M-am uitat mai atenta iar atunci am văzut camera mea,acum goală.
-Ma spionezi,domnule Styles?am întrebat eu ironic.
Harry a ras,încă smotocindu-l pe Buddy și jucându-se puțin cu el. Când Buddy a ieșit in sfârșit,a răspuns:
-Trebuie sa știu ce face prințesa mea...tonul lui era unul serios și solemn.
M-am cuibărit la pieptul sau iar Harry a întrebat pe un ton pervers:
-Ce,vrei sa ma job si cu tine?
M-am ridicat de pe Harry și m-am pus turceste lângă el pe pat,fiind destul loc. Patul asta semăna cu unul de spital dar era mult mai mare. Am început sa ii povestesc despre lucrurile care le-a ratat la școala,stins ca el o sa ma asculte. Nu i-am spus despre Zayn. I-am spus numai lucrurile întâmplare la ore.
Am văzut la un moment dat ca Harry se holbează numai la buzele mele. Am spus,lovindu-l peste Brat:
-Harry!
El a început sa își frece brațul peste care i-am dat palma și a spus:
-Scuze iubito! Eu doar...
Înainte sa își termine propozitia,și-a pus palmele pe obrajii mei și m-a tras intr-un sarut lung și pasional. Am simțit cum pulsul mi se accelerează,lafel și lui. Limba lui Harry îmi explora gura,fiori trecându-mi pe dorea spinării când mi-a mișcat buza de jos, trăgând ușor de ea-Mi-am dorit sa fac asta toată ziua iar tu nu tăceai...a spus Harry.
-Știi ca puteai pur și simplu...
Harry și-a lipit din nou buzele sale de ale mele,devorând-ne mai mult unul pe celălalt. Limba sa mi-a lins buza de jos,dar exact înainte sa deschis gura și sa-l las pe Harry sa adâncească sărutul,s-a restras,trăgând de buza mea. A soptit:
-Vezi? Despre asta vorbesc...a spus Harry,in timp ce cu degetul mare îmi mângâia obrazul.
-Scuze?am spus eu,râzând ușor.
-Nu-ți cere scuze...Îmi dai mai multe motive sa te sarut!a zâmbit,gropițele acelea adorabile apărând.
-De...am încercat eu sa spun,dar Harry și-a presat buzele de ale mele,reducându-ma la tăcere.
-Doamne,taci Alexis...a soptit Harry înainte de a ma săruta din nou. Doar taci. A soptit Harry din nou înainte sa adâncească sărutul.
Mâinile mele se jucau cu cârlionții săi,uneori trăgând ca sa-i aud gemetele. Harry m-a prins de mijloc,punându-ma de-asupra sa, amândoi gemand.
CITEȘTI
You're mine/h.s [+18]
Fanfiction-Ești a mea,iubito! Și tu știi asta...dar ești al naibii de încăpățânată!a soptit el,buzele sale la câțiva centimetri depărtare de ale mele,eu simțindu-i respirația calda pe buze. Un fior trecându-mi pe sirea spinării când ma gândeam la buzele sale...