6. I almost got...God

4.5K 120 6
                                    

Hey guys...Va rog sa nu ma urâți! După un secol m-am gândit și eu sa postez. Îmi pare tare rău ca nu am proasta in ultimul timp. Sincer,nu am nicio scuza. Pur și simplu nu aveam idee ce sa scriu! Vreau sa postez capitole care sunt perfecte și care știu ca o sa va placa! Va iubesc mult! Următorul capitol la 20 de voturi!
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Ma săruta de parca toată lumea depindea de acest sărut. De parca era ultimul sarut. Poate,chiar era,dar nu voiam sa recunosc asta. Intr-un pumn îmi ținea parul,lucru care ma făcea sa gem înfundat in gura sa,iar cu cealaltă ma ținea lipita de el,mâna lui fiind pe spatele meu,parca fiindu-i frica ca aveam sa încerc sa ma desprind de el. Sărutul acesta ma tulbura și ma făcea sa ma simt de parca zburam in același timp. Patetic,știu. Dar săruturile lui Harry avea acest efect asupra mea.
Mâinile mele erau in parul sau,trăgându-l uneori cum îmi făcea și el mie,ca sa-i aud gemetele. Gemetele lui Harry erau cele mai frumoase sunete. Și mârâiturile lui. Acum înțeleg de ce spune el ca-l excit când marai. Avea dreptate.
Ne-am desprins din sărut din cauza lipsei de aer. Amândoi respiram sacadat și ne priveam unul pe celălat,încercând sa țin minte culoarea aceea verde. Verdele acela electrizant. Nu știam ce sa spun. Sărutul asta...fusese altceva. In Sărutul asta parca pusesem toată pasiunea și tensiunea din aceasta zi. Îmi plăcea tare mult ce făceam noi,era pasional,excitant și interesant,dar o parte din mine se gândea: ce se întâmpla cu mine? L-am lăsat sa ma vadă,in toată splendoarea mea din prima zi. Cine naiba sunt eu? Sunt Alexis Jenner. Orgoliul meu este mai important ca orice. Mereu a fost.
M-am depărtat de Harry. Voiam sa-i spun sa ma lase in pace. Voiam sa-i spun ca nu-l doresc. Voiam sa-i spun ca nu sunt 'baby girl' a sa. Dar,puteam sa o fac?
-Harry...!asta e tot ce am reușit sa-i spun.
Numele sau a sunat mai mult ca un geamăt. Uram ca avea acest efect asupra mea. Parca nu îmi mai găsesc cuvintele când ma privește,când ma atinge. Parca toți neuronii mei mor. Corpul meu are niște reacții care nu le-a mai avut vreodată. Dar,între mine și Harry nu poate sa fie nimic. Nu poate sa fie,nu e și nu va fi.
-Harry! Nu mai putem. Ce avem noi...Ce e chestia asta? Nu înțeleg ce e,dar,nu poate continua! Ce suntem acum? Prieteni cu beneficii? La naiba,nu! Nu sunt un lucru la care vi,ca sa îți satisfaci poftele sexuale. Te rog,lasă-ma in pace.
M-am întors,am băgat chestia in broasca și am deschis-o. Harry a încercat sa facă un pas spre mine,dar l-am săgetat cu privirea și am spus:
-Nu!
Nu a mai făcut nimic. S-a uitat la mine,și nu înțelegeam nimic. Nu înțelegeam nimic din privirea sa. Era pentru prima data când nu înțelegeam privirea lui. Știu ca suna patetic,dar pur și simplu așa e. Și urăsc asta,dar așa e. Am intrat in casa,m-am uitat la Harry și simteam ca nu puteam sa-l las. Nu știu ce aveam,dar nu puteam. Dar,trebuia.
-Ahm...Ne vedem mâine la școala,presupun! Alexis. a spus Harry înainte sa se întoarcă și sa plece,eu închizând usa in urma lui.

De dimineața,m-am trezit când am auzit alarma sunând in toată 'splendoarea' sa in camera mea. Am înjurat in barba și m-am ridicat,făcându-mi rutina de dimineața,îmbrăcându-ma lejer,in niște jeanși,un maiou alb,teneși și prinzând-mi parul intr-o coada.
Mi-am luat ghiozdanul,cheile,căștile și am ieșit din casa. Gândurile mele au zburat instantaneu la Harry. Ieri,exact aici,pe trotuar,ma claxonase și îmi spusese sa ma urc in mașina cu el. Doamne,ce proasta fusesem. Dar,parca ii văd capul intr...
Am simțit cum o mâna m-a prins puternic de brat,intr-o strânsoare puternica. Brațul ma durea destul de tare. Am fost întoarsă agresiv și lipita de un piept tare. M-am panicat instantaneu când nu am recunoscut mirosul. Nu putea sa fie Harry. El mereu miroase a lămâiță.
Acest bărbat mirosea a tigara și puțin a băutura. Doamne ferește,cine ar bea la ora asta? Este șapte jumătate dimineața,in numele lui Dumnezeu. Mi-am ridicat privirea,și am văzut un om între doua vârste. Avea maxim patruzeci de ani,dar arată deplorabil. Parul lui castaniu avea multe fire cărunte,era tras la fata,ochii lui erau parca in permanenta scoși din orbite și se holba mai mult la mine. Avea haine murdare. Niște jeanși rupți,un tricou murdar și o jacheta de blugi,jerpelita și murdara. Avea barba cu fire cărunte și respirația sa mirosea a alcool.
Am început sa zbat puternic. Nu știam ce puteam sa fac. Strânsoarea sa devenise și mai puternica,si spunea ceva,dar eu nu puteam sa aud,pentru ca încă mai aveam căștile in urechi,și nu indranzneam sa le scot,ca sa aud cuvintele sale la adresa mea.
L-am rugat de mai multe ori sa-mi dea drumul,deoarece aproape îmi rupea brațul. El ori nu observa acest lucru,ori pur și simplu nu ii pasa. M-a prins și de cealaltă mâna,și le-a pus in fata mea,prinzând-le pe amândouă intr-o mâna,iar cu celălata m-a plesnit puternic peste fata,deoarece tipasem. Auzisem un 'taci' zbierat spre mine,iar mai departe,am dedus singura cuvântul folosit.
Lacrimi mi se adunaseră jn colțurile ochilor,dar nu aveam de gând sa le dus drumul sa cada. Deodată,am fost trasa brutal de talie înapoi,și credeam ca ete vreun prieten de al sau,și am început sa ma zbat și mai tare. Nu am putut sa văd cine e,dar,mirosul de lămâiță mi-a invadat nările. Harry. Niciodată nu fusesem mai fericita ca aum sa-i simt mirosul.
Mi-a dat drumul când a văzut ca m-am liniștit,și cred ca și-a dat seama ca am remarcat ca este el și a-a dus la omul care ma prinsese mai devreme de mâini și l-a lovit puternic cu pumnul in maxilar. Omul a căzut la pământ,iar Harry s-a pus peste el,dându-i continuare pumni. Mi-am scos căștile din urechi,aruncându-mi telefonul pe iarba de lângă trotuar,repezindu-ma spre Harry. Mi-am pus o mâna pe umărul sau și am strigat:
-Harry,opreste-te,îl omori.
El s-a întors repede spre mine,și când și-a dar seama ca sunt eu,s-a liniștit. A-a ridicat repede și m-a tras intr-o îmbrățișare. Mâinile sale ma țineau strâns de talie iar capul sau se afla in scobitura gâtului meu și îmi rostea numele neîncetat. Eu am început sa plâng. Nu știam din ce cauza plângeam exact. Cred ca ieșisem din starea mea de șoc. Tremuram toată mai rău ca varga,dar Harry îmi spunea vorbe liniștitoare,care funcționau.
L-am îndepărtat pe Harry de mine,iar el și-a pus mâna pe obrazul meu,acolo unde ma plesnise acel om mai devreme. Eu am tresărit,iar el s-a încruntat. I-am murmurat un 'sunt bine' și m-am dat un pas înapoi. Când m-am depărtat de Harry,parca îl vedeam pe omul acela tinandu-ma de mâini și plesnindu-ma.
Atunci am simțit o mâna pe încheietura mea,iar eu mi-am smucit-o repede și m-am uitat speriata in sus,asteptandu-ma sa-l văd pe bărbatul de mai devreme. Dar,de fapt era Harry care se uita îngrijorat la mine. A făcut un pas spre mine și și-a pus mâinile sale mari și calde pe umerii mei. Se uita adânc in ochii mei,și mi-a spus pe o voce sigura,dar blândă:
-Alexis,sa nu-ți fie vreodată frica de mine,da? Nu ți-as face rău!
Eu păream sa nu-mi mai găsesc cuvintele,așa ca doar am aprobat din cap. Harry parând mulțumit,a spus:
-Haide acasă la tine,azi nu mergi la școala!
Nu aveam de gând sa protestez. După acest episod,nu mai vroiam sa merg azi la școala sau sa merg restul zilelor pe jos.Fusese o idee al naibii de proasta sa merg pe jos cand aveam masina.
M-an deportata de Harry,mi-am luat telefonul de pe iarba,și am mers in tăcere spre mașina sa,cu Harry in spatele meu.

Cand am ajuns in fata casei,am vrut sa ies din masina,dar imi era frica. Imi era frica ca omul acela ar fi putut sa apăra din nou. As fi putut sa-l rog pe Harry sa stea cu mine. Dar nu stiu daca era tocmai bine. Bagă-mi-as.
-Harry...
-Da plec!a raspuns el rece.
-...pot sa rămâi cu mine,te rog?
A părut surprins,dar a aprobat. A intrat cu mine in casa si s-a descaltat la intrare,lafel făcând si eu. Am spus:
-Du-te si alege un film,iar eu fac popcorn.
A aprobat si s-a dus sa aleagă un film. Nu imi venea sa cred ca Harry era aici. Nu știam ce e in capul meu. Stai,am macar ceva in cap? Ca acum pare sa fie cam gol.
Cand am terminat de facut popcornul m-am asezat lânga Harry pe canapea,intindpzandu-ma lânga el,eu ținând popcornul la piept,ca sa poată si Harry sa ajungă.
-Da-mi niște popcorn,te rog.
I-am întins bolul,dar el a clătinat din cap.
-Da-mi tu!
Am roșit si am luat un pumn plin de popcorn,ducându-i-l la gura,el începând sa mănânce,la final lingău-ma palma,eu dându-mi palma la o parte,surprinsă.

You're mine/h.s [+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum