29. Falling

787 25 9
                                    

A/N: Am postat sis capitol 28, asta este urmatorul asa ca te rog sa il citesti pe celalalt inainte de asta.

***

Luke

E cacat. Am lasat-o pe tarfa aia sa ma impuste de doua ori,si sa imi traga un pumn. Alexis este oficial moarta. Dar,sefu' va fi multumit sa auda ca Harry Styles este in viata. Am inceput sa ma tarasc,asteptand ca oamenii mei sa ma ia dracului de pe podeaua asta infecta.Doua matahale m-au tras de brate in sus,ducandu-ma pe scari intr-un mod nu foarte prietenos si iesind pe usa din spate. Cand am iesit,am inceput sa fac scandal:

-Mai usor baieti,imi rupeti dracului mainile!

Amandoi s-au uitat atat de urat la mine,asa ca am tacut ca sa ma tina astia dracului in viata. Am inaintat printre copacii astai afurisiti -fix in padure,bagami-as...- si am ajuns la o duba imensa. M-au trantit in spate,nu foarte gentil,ceea ce m-a facut sa gem de durere.

Au inceput sa conduca si ii auzeam cum rad in spate. Unul a intrebat:

-Cine te-a facut in halul asta? Pustiul sau tarfulita aia?

Au izbucnit amandoi in ras,uitandu-se pe telefonul unuia dintre ei cum tarfa de Alexis ma seduce iar dupa ma inpusca de doua ori si imi mai trage si un pumn de toata frumusetea.

-Aha,deci tarfulita aia te-a batut,eh?

Handicapatii dracului. O sa vada sefu' ca-s bun cand o sa-i spun despre Harry Styles. Aia doi inca radeau in fata,dar stiam ca daca mai spun ceva ma lasa sa sangerez pana la moarte pe drumuri,asa ca am tacut.

Dupa putin timp duba s-a oprit iar aia doi m-au luat 'foarte gentil' afara din duba. Am ras adanc aer in piept de mai multe ori,deoarece in duba era un aer pe care de-abia puteai sa-l respiri.

Am inaintat spre o cladire care arata mai mult a hotel. Lui sefu' ii place sa iasa in evidenta. Dar,nimeni din orasul asta infect nu stie ca el este unul dintre cei mai mari mafioti. Pff...si lumea zicea ca eu sunt un increzut.

Am intrat pe usile mari din sticla,iar cand oamenii sefului m-ai vazut,au ramas cu gura cascata. Dar,matahala din dreapta mea a urlat:

-La batut o tarfulita! Am filmarea,v-o arat mai tarziu!

Toti au inceput sa rada,iar eu credeam ca o sa plesnesc de nervi. Dar,trebuia sa vorbesc urgent cu sefu'. O sa ma omoare sau o sa ma iubeasca dupa ce ii spun pe cine am vazut.

M-au dus in biroul sefului si m-au trantit pe jos ca niste handicapati ce sunt. Seful s-a intors si s-a uitat la mine,m-a analizat din cap pana in piciore,eu nici macar nu puteam sa ma ridic,dar ma rog,si a intrebat:

-Cine ti-a facut asta,pustiule?

-O tarfa!au raspuns cei doi 'agenti' din spatele meu si toti trei au inceput sa rada.

Oho,sefule...Ce o sa urmeze o sa te dea pe spate.

-Tarfa aia este iubita lui Harry Styles!

Seful s-a oprit imediat din ras,si a venit spre mine,ridicandu-ma de la podea de guler si lipidu-ma de cel mai apropita perete. A strigat:

-Harry Styles e mort!

Am ranjit cu gura pana la urechi...Am spus:

-Asta crezi tu,Styles! Asta crezi tu! L-am batut pana am scos untul din el iar dupa a aparut  micuta aia si i-a salvat pielea lui fi-tu!

Da,oameni buni,ati citit corect! Cel care ma tine de guler de aproape ma sugruma,seful mafiei Hammer,este unicul si singurul Desmond Styles,tatal bastardului de Harry Styles!

Alexis

Eu si Harry am stat urmatoarele doua ore unul in bratele ceiluilalt uitandu-ne la televizor. Vroiam sa ies afara. Cu Harry. Sa ne plimbam,poate sa mergem la locul nostru...Dar Harry trebuia sa se faca bine.

Mi-am pus mana usor pe locul in care Luke la taiat si peste vanataile lui. Mi-am trecut degetele usor peste ranile lui,vrand sa fac toata durerea sa treaca,toate ranile,dar stiam ca nu puteam. M-am uitat in sus la Harry si mi-am dat seama ca el se uita la mine. Am zambit si am simtit cum rosesc.

Harry s-a aplecat si mi-a sarutat fruntea,facandu-ma sa zambesc mai larg. Am intrebat:

-Cat timp mai trebuie sa stai aici? As vrea iesim si sa ne plimbam...Sa mergem la locul nostru!

Harry mi-a zambit trist si mi-a soptit:

-Sambata au zis ca pot sa ies daca vreau. O sa-mi ramana cateva semne,dar in rest voi fi bine. Mai ales ca bastardul ala nu a taiat prea adanc.

M-am uitat atenta lui fata lui careavea cateva vanatai care deja aratau mult mai bine ca ieri,copcile pareau si ele bine. Dar nu indrazneam sa ma uit la abdomenul lui. Taietura lui Luke nu stiam cat de adanca era. Oar vanataile...Sper ca nu ia vrut vreo coasta. Doamne Dumnezeule. Il omor cu mana mea daca nu e mort deja.

-Printesa,nu iti e foame?a intrebat Harry deodata.

Sincer nu imi era foame,voiam doar sa dorm putin. Chiar nu imi suradea sa merg la scoala,mai ales ca ma obosea. Am cascat si m-am cuibarit la pieptul lui Harry,el incepand sa se joace in parul meu,eu adormind numaidecat.

Harry

Doamne ce frumoasa era cand dormea. Fata ei arata leit cu cea a unui inger. Parul ei negru si matasos ii acoperea un sfert de fata,eu dandui-l grijuliu la o parte. Buzele ei rozalii erau usor intredeschis,iar mainile ei micute erau infasurate in jurul mijlocului meu.

M-am intins putin si mi-am luat telefonul de pe noptiera si i-am facut cateva poze pe care o sa i le arat cand o sa se trezeasca. Dar in una dintre poze era asa de adorabila ca nu am rezistat si mi-am pus-o ca fundal pe telefon. Nu stiu ce mi-a facut fata asta,dar ma innebuneste.

M-am uitat atent la ea,iar inima mea a inceput sa bata mai tare. Nu am simtit ceva atat de puternic nici macar pentru Mary. Cu Alexis era ceva diferit. Nou. Nu am simtit si nici nu cred ca voi mai simti ceva tat de puternic ca ce simt eu pentru ea. Nu stiu ce a facut Alexis,dar de cum am vazut-o,am stiut ca e speciala.

Nu poarta rochii scurte,o tona de machiaj,tocuri de douazeci de centimetri,nu vrea sa fie in centrul atentiei si nu o fost niciodata atinsa in modul in care o ating eu,ceea ce ma face sa o doresc si mai mult.

Cand a fost luata de Martinez,inima imi statuse in loc din cauza fricii pe care o simtisem ca ar putea sa pateasca ceva. Oricum are inca un obraz putin vanat,ceea ce ma face sa vreau sa il omor pe Martinez. Rana ei chiar arata mult mai bine. Arata mai mult ca o zgarietura decat a taietura de cutit.

Dar ceea ce ma deranjeaza este ca am bagat-o i chestia asta,iar acum mai e si prostul ala de Luke,fostul ei iubit cu pariul ala stupid care m-a folosit ca sa o atraga pe ea pentru ca avea nevoie de bani? II dadeam la bani sa ii ajunga doua vieti la cat castig eu la Martinez.

Dar,oare era posibil sa ma indragostesc atat de repede? Puteti sa ma faceti in toate felurile,dar,cred ca ma indragostesc nebuneste de Alexis.

You're mine/h.s [+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum