3. God,that tongue...

6.4K 233 6
                                    

ATENȚIE:M-am gândit la ceva. Sa fac un fel de...goal.
URMĂTORUL CAPITOL LA 20 DE VOTURI!!!
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

   După școală,m-am dus direct acasă cu gândul de a face un dus. Ziua de azi fusese al naibii de lunga. Ora cu Harry a fost...intensa. Băiatul ala m-a făcut să-mi pierd mințile aproape. Dar,eu nu am fost mai prejos.  Era sa geama în ora. Stiam că-l înnebunesc. Sau cel puțin,speram.
   Am intrat în casa și m-am descălțat repede. M-am dus în camera mea unde mi-am lăsat ghiozdanul,și m-am mai schimbat. Primul lucru pe care l-am făcut a fost să-mi dau sutienul jos. Doamne,ce bine era fără. După,pantalonii,tricoul și lenjeria.
    Am intrat la dus și am lăsat apa calda sa-mi dezmierde corpul. Gandul mi-a zburat la Harry. Doamne,ce n-aș fi dat sa fie cu mine. Nu în dus,nu va ganditi la prostii. Sau...?
   Am iesit repede,înainte ca mintea mea perversa să-și facă scenarii și mi-am sters corpul cu un prosop. Am iesit din baie și aproape am leșinat când l-am văzut pe Harry pe patul meu. Dar,nu oricum.
   Tricoul lui era dat jos,aruncat pe undeva prin camera,lăsând la vedere abdomenul lui perfect. Avea tatuaje frumoase. Doua păsări,un fluture și pe mâini tot felul. Pantalonii ii avea încă pe el.
Atunci,realitatea m-a lovit. Eram aproape dezbrăcată în fata lui. Am rosit iar el s-a ridicat,ranjind. A spus,pe o voce senzuala:
-Alexis,nu ai de ce sa te rușinezi fata de mine. Nu ai ceva ce nu am mai văzut.
Si-a pus mainile pe talia mea,și m-a lipit de bustul sau tare și gol. Mainile sale au urcat puțin,și a început să-mi framante sânii prin prosop. Eu am gemut usor,el ranjind. Mi-am îngropat fata în pieptul lui de rușine.  Tocmai gemusem in fata lui. Ne cunoastem de cateva ore. Sunt asa o curva.
-Alexis,nu te rușina.  Ești perfecta.
-Asta nu e bine,Harry. Ne cunoastem de cateva ore,iar eu deja gem în fata ta!Ma simt ca o curva!am spus,realizând ca am făcut mai rău ca un copil de cinci ani ofticat.
Harry s-a pus pe pat,tragandu-ma după el și fortandu-ma să-mi infasor piciorele în jurul bazinului sau. I-am simtit erectia prin panatloni,care era lipita de feminitatea mea. A spus:
-Jenner,numai pentru ca te-am făcut sa gemi,nu înseamnă că ești curva. Doamne,numai asta nu ești.
I-am zambit strâmb și am început sa ma frec de bărbăția sa. El s-a uitat surprins la mine,iar eu mi-am muscat buza de jos.
M-am mișcat puțin mai repede,el gemand usor. A spus:
-Vezi,babygirl,gem din cauza ta. Înseamnă că-s curva?
Am ras puternic la afirmarea sa,iar el m-a urmat. Doamne...
Harry si-a izbit buzele sale cărnoase și moi de ale mele,începând sa mi le frământe. Eu m-am oprit din a ma freca de-asupra bărbăției sale,dar el acum se freca de feminitatea mea,ceea ce ma înnebunea.
Stiam ca nu era exact bine ce faceam. Ca poate totul o sa fie pentru Harry cum fusese cu celelalte. Dar,pe mine nu ma interesa in momentul asta. Niciun baiat nu ma atinsese vreodata in felul asta. Iar eu voiam mai mult. Poate o sa regret mai tarziu. Dar acum nu ma intereseaza.
M-a întins pe pat,el ajungând de-asupra mea. Buzele sale au coborât și mi-au sarutat maxilarul,iar dupa gatul. Sugea,lingea și musca,eu rasplatindu-l cu gemete. Harry a spus:
-Babygirl,gemetele tale sunt cele mai frumoase sunete auzite vreodată. Mai vreau!
Am gemut din noi când mi-a sarutat gatul,folosindu-și limba. A coborât și a ajuns la clavicula. Mi-a îndepărtat printr-o mișcare sigura prosopul,lăsându-ma expusa în fata lui. S-a uitat la sânii,abdomenul și feminitatea mea,eu rosind și vrand  sa ma acopăr. El mi-a prins mainile și s-a uitat la mine cu dorința. A spus:
-Nu te ascunzi în fata mea. Ești o opera de arta care trebuie privita de anumite persoane. Adica,babygirl trebuie privita doar de Daddy al ei.
Mi-a fixat mainile de-asupra capului și s-a napustit asupra pieptului meu. Mi-a sarutat și lins sânii cu ardore,mi-a lins și supt sfarcurile,intarindu-le și mai tare și uitandu-se la mine din când în când.
A coborât spre abdomen,unde a sarutat și muscat,eu gemand. A coborât mai jos,și mi-a sarutat feminitatea. Eu m-am uitat speriata la el,nestiind ce voia sa faca. Aveam niște idei al naibii de neortodoxe. A spus:
-Lasă-ma sa fac ceva pentru tine,da? O sa fie bine pentru amândoi.
Am dat din cap afirmativ iar el mi-a despărțit piciorele. S-a uitat atent la feminitatea mea,lingandu-si senzual buza de sus. A soptit,mușcându-și senzual buza de jos:
-Asa de uda și numai a mea. Mai ești virgina?
Asta era o întrebare foarte personala.
Dar da,eram virgina. Am dat din cap în semn afirmativ,iar el a spus:
-Ah,doar a mea...a soptit Harry de-asupra feminitatea mea,eu simțindu-i respirația calda asupra zonei mele intime,făcându-ma sa suspin.
A ranjit și mi-a depus un sărut scurt pe buze,după care a coborât din nou intre piciorele mele. Parul lui carliontat îmi gâdilat interiorul coapselor iar imaginea era perfecta. Capul lui intre picioarele mele...Numai imaginea asta ma excita maxim.
A depus saruturi scurte pe feminitatea mea. După,am simțit cum limba lui mi-a lins cu ardoare clitorisul,eu gemand și strangand cu putere de așternuturi. Harry și-a ridicat capul și mi-a luat mainile care strângeau așternuturile în pumni,și mi le-a fixat în parul sau. Mi-a sarutat feminitatea încă o data eu trăgând de parul lui,facandu-l sa mârâie și sa geama de placere. Mi-a mai lins o data clitorisul, eu trangandu-l de par cu putere .
Harry a venit din nou peste mine și a spus în urechea mea:
-Uită-te la mine Alexis cum te ling acolo jos,la capul meu intre coapsele  tale perfecte. Cum îți creez plăcere.
  Capul lui a coborat din nou acolo jos si a început sa ma exploreze cu limba sa care parca era un dar de la zei. Eu gemeam neîncetat,el continuând. Simteam cum orgasmul se apropia,dar,nu voiam încă sa se termine. El a început să-mi suga cu ardoare clitorisul,eu înnebunind. A început sa îmi lingă mai repede clitorisul,iar degetele sale îmi masai coapsele. Si-a ridicat privirea,uitandu-se țintă în ochii mei. Parca nici nu trebuia sa se uite ce face,știa exact unde trebuia sa lingă,sa sărute. Era...perfect.
Tremuram toată și simțeam ca nu mai rezist.
-D-daddy...nu mai pot.
-Mai rezista puțin Babygirl. Iar eu,am facut-o. Pentru el. Limba lui dibace ma aducea pe cultime placerii,aducându-ma foarte aproape de orgasm.
-D-daddy...nu..
-Acum,babygirl.
Si-a bagat limba adanc în mine,iar eu am gemut de placere atunci când orgasmul a venit.
-Harry!
Am gemut eu în timp ce-mi dădeam drumul pe limba sa pacatoasa și care o sa ma omoare într-o zi.

You're mine/h.s [+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum