Deodată,telefonul lui Harry a început sa sune iar el s-a ridicat de pe canapea și a răspuns la telefon. Oare cine era?
Doamne,deja ma comportam de parca eu și Harry eram împreuna sau ceva.
Harry s-a întors la scurt timp după și a spus:
-Iubito,îmi pare tare rau,dar trebuie sa plec. Ma cauta un prieten de-al meu! avea un ton grav,de parca se întâmplase ceva
Nu am pus întrebări. Dacă era ceva serios,trebuia sa se grăbească. Am aprobat din cap iar el m-a sărutat apăsat pe buze. Iubeam modul in care buzele sale erau presate de ale mele. Băiatul asta ma omoară.
-Ma întorc in doua ore! a spus Harry zâmbindu-mi o ultima oară înainte sa iasa din casa.
Am urcat sus in camera mea și am ales sa îmi fac repede un dus și sa ma spăl pe cap. In dus puteam sa ma gândesc numai la Harry. Deja era un lucru complet normal sa ma gândesc la Harry când eram in dus. Ceea ce ma îngrijora puțin,deoarece ne cunoaștem doar de câteva zile. Și deja suntem așa de apropiați.
A ieșit din dus si m-am îmbrăcat repede cu un training gri și un tricou alb,fără sa îmi iau un sutien.
Am coborât repede jos și m-am gândit sa m uit la un serial,dar exact atunci îmi sunase telefonul. Cred ca era Harry.
Dar,atunci când m-am uitat la telefon,îmi apărea un număr necunoscut. Poate era un grup de copii care făceau o farsa. Aveam sa rad,sa îmi dau ochii peste cap și sa închid.A(Alexis): Alo?
N(necunoscut): Buna,păpușa.
Stiam vocea asta. Dar nu era posibil. Nu putea sa fie el. După atâtea luni...
A: Luke?
L: Cgiar cu tine la telefon,iubita. Ce mai faci scumpo? Bine? Nu ma prea interesează. Mai ți minte cei 500£? Mda...încă am nevoie de ei...
Am închis. Nu puteam sa vorbesc cu Luke după ce mi-a făcut. Și mai avea tupeul sa îmi ceara bani? Banii pentru pariu? Sa se ducă in piz...
Telefonul a început sa îmi sune din nou.A: Ce naiba vrei?
H(Harry): wow,iubito,nu credeam ca așa îmi vei raspunde,dar okay.
Am auzit vocea lui Harry și am început sa ma calmez. Chicotitul sau îmi aducea fluturași in stomac. Nu eda bine. Dar îmi plăcea.
A: Oh,Harry,nu stiam ca ești tu. Îmi pare rau.
H: Nu este nicio problema,iubito. S-a întâmplat ceva?
A: Ahm...nu,nu. Doar ca ma uitam la un serial și se întâmpla ceva...ahm...nașpa.
Stiam ca Harry nu ma credea. Mi-am dat seama după 'mhm'-ul care a urmat la telefon. Dar nu puteam sa ii soun ca fostul meu iubit care ma doborase ma sunase sa îmi ceara bani.
A: Vorbim când ajungi acasă,okay? De-abia aștept sa te văd!
H: Și eu pe tine,iubito!
Am închis repede telefonul înainte sa mai soun vrei prostie. Oh doamne,am dat de belea.
HarryCând am ieșit din casa lui Alexis,am mers cu pasi grăbiti spre mașina mea. Nu voiam sa plec și sa o las singura când acel pedofil este la câteva străzi distanță. Uram sa o las singura. Nu știam exact ce simteam pentru Alexis,dar sigur nu îmi era indiferenta. Da,ok,mi-a făcut oral și? Și eu i-am făcut! Nu e ca și cum ar fi putu sa zică: Ah,mersi pentru oral,ne vedem la școala!
Am intrat in mașina și mi-am pus capul pe volan oftând puternic. Nu știam ce sa fac. Îmi plăcea de ea,chiar foarte mult. Și era prima data când simteam așa ceva după Mia. Ce curva. După ce ca o iubisem ca pe ochii din cap,m-a înșelat cu cel mai bun prieten,ma rog,fost cel mai bun prieten. Zayn. Ce tâmpit. Știa ca o iubeam.
Oricum,trebuia sa o țin pe Alexis cât de departe pot de Zayn. După ce Zayn a terminat cu Mia,ea fusese distrusă. Nu distrusa emoțional,ci distrusă. Zayn făcuse poze,cu Mia. Poze al naibii de obscene. Pusese o camera in timp ce ei și-o trăgeau. Nu făcuse filmuleț,ci poze și le lipise prin toată școala. Eu nu am știut exact ce sa fac,mai ales ca ea ma înșelase,așa ca am ras cu ceilalți băieți iar ea s-a mutat de la școala. End of the story.
Telefonul a început sa-mi sune și numele lui Louis a apărut pe ecran. Am răspuns imediat,fiind destul de sigur ca ceva se întâmplase. Dacă au ratat marfa,șeful avea sa ma tragă pe mine la răspundere și jur ca am sa-l omor,deși este cel mai bun prieten al meu.
Am început sa merg cu o viteza mult prea mare pentru Londra,dar,trebuia sa ajung la aeroport in maxim zece minute. Mergeam cu 150km/h. Mult prea mult.
Pana la urma am ajuns și am ieșit din mașina,nervos ca naiba. Mereu oamenii se sperie când sunt nervos. Deși Alexis nu se sperie,ba chiar se enervează și ea,un lucru care îmi place la ea foarte mult. L-am căutat din priviri pe Louis,și când l-am găsit,m-am dus la el și l-am întrebat,pe un ton calm forțat:
-Louis,ce dracu s-a întâmplat?! Ați pierdut marfa imbecililor,nu?!
Louis s-a dat un pas înapoi,și s-a uitat la mine,ca mielul la poarta raiului. Am spus:
-Doamne,jur ca va omor pe toți!
Louis a spus,aproape zbierand:
-Nu am pierdut niciun cacat de marfa,Styles! Totul este bine,dar șefu vrea sa te vadă!
M-am albit la fata. Niciodată nu voia sa ma vadă. De fapt,el nu vedea pe nimeni. Niciodată. Oare vrea sa ma dea afara? Deși,asta e puțin probabil pentru ca,odată ce te bagi in așa ceva,nu mai poți sa ieși prea curând.
Am intrat in avionul domnului Martinez. Știu,are in nume ciudat,dar e spaniol. Cred ca este destul de logic.
Oricum,am urcat scările,sigur pe mine. Am auzit ca ii plac bărbații care sunt siguri pe ei și care știu ce vor. Am văzut diferiți oameni pe scaunele din avion. Am întrebat:
-Cine este Martinez?
Bărbații s-au uitat unul la celălalt,iar după au izbucnit in ras. Eu simteam cum ma înfurii,dar am încercat sa-mi stăpânesc firea. Dacă urlam la ei,probabil Matinez nu avea sa fie prea mulțimit. Dar,ce ma doare pe mine?! Vreau doar ca ăștia sa tacă:
-Ce naiba râdeți ca niște oameni scăpați de la ospiciu?! V-am întrebat doar cine e Martinez!
Ei au tăcut instantaneu,iar cineva a intrat in avion. Probabil fusese la baia avionului sau ma rog. Avea tenul puțin mai închis,mustață,parul sau negru ca taciunele era dat cu gel pe spate,ochii sai negri erau ațintiti asupra mea. Era îmbrăcat intr-un costum negru.
S-a apropiat de mine și a spus,pe o engleză bunicică:
-Deci,el este renumitul Harold Edward Styles!
Deci,asta era Martinez. Harold Edward Styles?! De ce îmi spune pe numele complet? Nimeni nu îmi spune așa. Nici mama nu îmi mai spune așa. Nu ca as mai trece pe la ea. Nu de când l-a dat pe tata afara din casa și s-a căsătorit cu John. Al naibii cretin. Sper ca ipocritul ăla o iubește.
Dar,nu mai merg la mama. Iar tata se îmbata des și avea momente in care ma lovea. Pe mama niciodată. Și dacă încerca,apăream eu și dădea in mine.
-Doar Harry! Nimeni nu îmi mai spune așa!am spus eu pe un țin răspicat.
El a ranjit spre mine,dar după și-a luat o mina serioasă și dura. A spus:
-Hmm...Harold,ai cam urlat la oamenii
mei.
Eu nu am reacționat. Da,am urlat,și? Ei râdeau ca Handicapații. Dacă ma întreabă de ce,eu asta ii spun. Sa facă ce vrea.
A ranjit din nou spre mine,iar după a zis spre unul dintre oamenii săi:
-Îmi place pustiul!
Am ranjit la aceasta afirmație. Pai,foarte bine. Dacă nu,probabil ma omora sau îmi dădea sa fac o treaba și dacă nu o terminam intr-un timp limita ,ma omora. Așa era in Mafia Dark.
Mda...Făceam parte din mafie. Eram eu,Louis și fusese și Zayn înainte. Dar,Martinez nu l-a mai vrut. Nici nu îl condamn. La un moment dar,Martinez îl plăcuse foarte mult pe Zayn,așa ca,îl făcuse șef. Trebuia sa ducă niște droguri peste granița. Reușise,dar,lui Zayn i se urcase la cap și începea sa ne dea ordine la toți,sub pretextul ca el era cel mai cel și ca era plăcut de șef. Așa ca,Martinez la dat afara.
Louis a fost mereu cel care făcea absolut tot ce zicea șeful. Nu îl întâlnise niciodată. Și nici Zayn. Nu știu exact cum le spunea ce sa facă. Dar lucrul cert este ca el are oameni peste tot. Absolut peste tot. Nici nu îți dai seama cine face parte din mafie.
Cum am ajuns eu in Mafia Dark? Ei bine,asta e o poveste lunga...
CITEȘTI
You're mine/h.s [+18]
Fanfiction-Ești a mea,iubito! Și tu știi asta...dar ești al naibii de încăpățânată!a soptit el,buzele sale la câțiva centimetri depărtare de ale mele,eu simțindu-i respirația calda pe buze. Un fior trecându-mi pe sirea spinării când ma gândeam la buzele sale...