12. Having a choice

1.8K 60 1
                                    

Harry

   M-am uitat la Martinez și am răspuns sigur pe mine:
-O voi face!
El s-a uitat insistent la mine,de parca știa ca aveam unele îndoieli. Dar,nimeni nu se atinge de prințesa mea. Poate credeți ca este exagerat,poate am un raționament scăzut,dar,chiar sa o cunosc numai de ieri,mi-a intrat pe sub piele. Pur și simplu simt ceva când o sarut. O electricitate inexplicabila. O dorința de mai mult pe care nu am simțit-o cu nimeni. Nici măcar cu Mary.
Martinez părea încântat. A spus,fiind vizibil mândru de alegerea mea:
-O alegere inteligenta,Styles. Se pare ca fata este importantă. Alta târfă de la care vrei mai mult?
M-am enervat atât de tare,încât,dacă nu ar fi fost șeful întregului acestui rahat,l-as fi ucis intr-o secunda. Cum îndrăznește sa o facă pe Alexis târfă? Nici nu o cunoaște,nenorocitul! Am înaintat spre el și m-an poziționat in fata sa,drept și uitându-ma direct in ochii săi. Am spus,pe un ton amenințători:
-Sa nu o mai faci târfă!
Martinez părea surprins de reacția mea,dar după a început sa ranjeasca. A spus:
-Ai noroc ca îmi place de tine,băiete. Mare noroc. Acum,haide,du-te la ședința cu Valdez. Îl stii tu. Ba chiar el mi te-a recomandat. Îți va spune el mai multe. Chop chop!
M-am depărtat și am ieșit,fără sa mai spun vreun cuvânt. Știam ca dacă aveam sa deschid gura,aveam sa urlu la el. Alexis este isteață,dulce,amuzanta,nebuna,al naibii de sexy și frumoasa. Este perfecta. Iar acest imbecil se trezește sa o facă târfă? Dacă i-as aduce-o pe Celeste,nici nu vreau sa ma gândesc ce ar face.
Nu as zice ca Alexis este perfecta de fapt. Este o exagerare. Impresia asta o sa se evapore când am sa încep sa o cunosc mai bine. Acum am doar o părere formată asupra ceea ce am văzut pana acum.
Exact lângă acel avion privat,era o mașina. Un Audi S8,negru. Mereu mi-au plăcut mașinile astea. Lângă Audi era un bodyguard. Ah,era Taylor. Era una din maimuțele acelea care ma 'răpiseră' in acea seara. Era la fel. Înalt,palid și chel.
M-am dus la el și am dat mâna cu el,in semn de salut. Taylor m-a întrebat:
-Cu sefu,hu? Cum a fost,te place?
-A zis-o de vreo doua ori...!am răspuns eu,iar el a dat aprobator din cap.
-Te place,era imposibil sa nu o facă! Acum,dacă nu urci,nu o sa te mai placa!a spus Taylor,iar eu am ranjit,intrând in mașina.
In patruzeci de minute voiam sa ajung acasă. 'Acasa'. Cuvântul asta nu l-am mai folosit de mult timp. Nu ar trebui sa îl folosesc acum. Cel mult patruzeci de minute. Voiam sa o văd pe Alexis. Mi-am scos repede telefonul din buzunar,și am căutat-o la contacte. Mi-a apărut prima. Se pare ca nu avea parola la telefon,așa ca ma sunasem de pe telefonul ei,ca sa ii am numărul. Ușor,desigur.
Când am închis,eram al naibii de nervos. Nimeni nu îmi supăra fata. De ce era așa de suparata? Sper doar ca e bine. I-am spus ca ajung in patruzeci de minute la ea. Sper sa se simtă mai bine . Nu vreau sa ne certam. Deși,as vrea sa fiu acolo lângă ea și sa încerc sa o calmez.
Este un sentiment foarte ciudat. Niciodată nu am simit vreodată ca as vrea sa calmez sau sa susțin pe cineva. Pana la Alexis. Suna patetic. Știu. Dar,asta simt. Este un sentiment foarte puternic,greu de explicat. Știu ca ne cunoaștem de foarte puțin timp. Nici măcar o săptămâna nu a trecut,dar,am niște sentimente puternice pentru ea. O plac,al naibii de mult. Nu vreau sa fiu departe de ea.
Deșii ar trebui sa stau departe. Este doar o fata cu o viața normala. Dar viața ei normala ma fascinează. Modul in care poate sa facă ce vrea,când vrea. Eu nu mai am acest privilegiu.
Am ajuns la o vila mare și albă. Tipic pentru Valdez. Știu casa asta de parca ar fi casa mea. Valdez a fost primul cu care am vorbit când am ajuns aici. Mi-a explicat ce se întâmpla și ce am eu de făcut. Sa livrez droguri la diferite adrese. Nimic mai simplu.
Niciodată nu am fost pus sa omor pe cineva.dar,pentru fiecare vânzare primeam un pistol. La fixare vânzare trebuia sa am un pistol,ca in caz ca cumpărătorul nu voia sa îmi dea banii sau ma ducea cu zăhărelul ca ma plătește intr-o săptămâna sau ceva in genul astea,sa-l ameninț. A trebuit sa fac asta de câteva ori. Prima data nu păream prea convingător iar acel om ma luase in ras,ceea ce ma făcuse sa ma enervez și sa urlu la el,încât bagasem spaima in el. După,devenea din ce in ce mai ușor. Dar,niciodată nu am apăsat pe trăgaci.
Am intrat ca la mine acasă,iar Valdez a apărut imediat. Am dat mâna cu el,și ne-am bătut frățește unul pe celălalt pe spate,iar după a spus,mândru:
-Hm,se pare ca Martinez te-a plăcut! Interesant,el nu place pe nimeni. Bravo Styles! Acum,haide sa îți spun ce ai de făcut.
M-a condus in veșnicul sau birou. Pereții erau acoperiți cu tapet de culoare închisă,iar tot mobilierul era alcătuit din lemn negru. Avea doar un birou,cu in scaun in spate și doua fotolii in fata,niște ferestre pana in pământ cu vedere spre curtea din spate,și câteva rafturi cu cărți. Nimic interesant. Dar,ce se afla in sertare este interesant. Știu ca acolo sunt niște documente și atât.
S-a așezat la birou și a început sa se rotească in scaun,ca un copil de cinci ani. Îmi plăcea la Valdez,ca,in ciuda faptului ca arată mai periculos ca un soldat,se comporta ca un copil uneori. Avea puțin par pe cap,de culoare neagră,ochii săi erau albaștri și reci ca gheata,și era mai mereu încruntat când se vorbea despre ceva serios.
A început sa-mi spună ca trebuia sa merg la un club unde trebuia sa iau niște droguri,și niște bani pentru niște droguri mai vechi,blah,blah,blah....Valdez avea însă sa vina cu mine,cu o servieta unde erau banii. Nu părea greu,dar,o mișcare greșita și se ducea totul dracului.
Am plecat de-acolo după exact jumătate de ora. In zece minute aveam sa ajung la Alexis. In sfârșit,după aproape doua ore,pot sa-mi văd prințesa. Dar,furia a început sa ma curpinda când mi-an adus aminte ca cineva o supărase. Aveam sa aflu cine e,și aveam sa-l omor cu mâna mea.
In exact zece minute,am parca in fata casei lui Alexis,și am ieșit furios din mașina. Am dat buzna in casa,de parca ar fi casa mea,și când am văzut-o pe canapea,cu parul ei proaspăt spălat și puțin ud,in trainingul ei gri și tricoul alb,uitându-se la televizor și parând captivată de serialul ei,am știut ca am făcut alegerea corecta.

You're mine/h.s [+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum