Următorul capitol la 20 de voturi. Va iubesc!
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••-Esti atât de dulce,iubito!a spus Harry după ce și-a scos capul dintre coapsele mele.
Mi-a mai sarutat o data feminitatea facandu-ma să-mi arcuiesc spatele de placere iar după a venit din nou de-asupra mea,eu simtind cum erectia lui se presa de feminitatea mea,înnebunindu-ma. Voiam sa fac ceva pentru el. Nu am m-ai avut timp sa ma gândesc,pentru ca a spus:
-Babygirl,daca nu ești pregatita,nu o fa. Sunt bine. Bine,al naibii de excitat dar sunt bine.
Am zâmbit,dar încă voiam sa fac ceva pentru el. Am spus:
-Daddy,sunt pregătită.
El s-a uitat confuz la mine,dar înainte sa mai poată spune ceva,eu deja am trecut la treaba. Mi-am izbit buzele de ale sale,punadu-mi mainile în parul sau și trăgând,facandu-l sa geama de placere,astfel reușind să-mi vâr limba în gura sa. Acum,eu dețineam controlul,și mi-am dat seama ca lui Harry nu ii place,dar,sa taca puțin.
Mi-am coborât mainile din parul lui,mangaindu-i gatul facandu-l din nou sa maraie,i-am mângâiat clavicula și mi le-am fixat pe umerii lui. L-am impins astfel încât eu sa ajung de-asupra lui. I-am rânjit,vizibil mandra ca am reușit sa fac asta,iar Harry deja respira sacadat.
Mi-am lipit încă o data buzele de ale sale,într-un sărut pătimaș,după am coborat cu săruturile la gatul sau. L-am muscat,facandu-l pe Harry sa maraie din noi aproape de urechea mea,facandu-i o pata rozalie care mai târziu o sa devina mov,ca sa știe toate tarfele din liceu ca el e al meu.
I-am sarutat și lins locul,ca să-i mai alin durerea,el rasplatindu-ma cu un geamăt micuț de placere. I-am sarutat clavicula iar după am coborat pe pieptul sau care se ridica și cobora rapid. I-am sarutat cele doua păsări care îmi plăceau la nebunie,am muscat și pe abdomen și i-am sarutat fluturele folosindu-mi si limba.
Ajunsesem deja la cureaua sa,de care am scăpat foarte ușor și i-am dat repede pantalonii jos. Am reușit să-i vad erectia proeminenta prin boxerii sai negri și eram mandra,deoarece eu ii creasem asta. I-am dat și boxerii jos și am rămas uimita în fata membrului sau. Era asa de mare. L-am văzut pe Harry ranjind dar imediat și-a luat mina ingrijorata. Nu era o mina care doar parea a fi ingrijorata. Ci el chiar parea îngrijorat. A spus:
-Babygirl,daca nu ești pre-...Ah!
A gemut el ușor cand i-am atins bărbăția. Se simțea atât de bine. Am inceput sa i-o masez cu ambele mâini,Harry incordandu-se. Eram obosita sincer,dar,voiam să-i fac și eu lui ceva. Voiam sa-l răsplătesc. Sa-l ating,mai ales. Am continuat să-i masez membrul pe toată lungimea. Dar,chiar voiam sa-l gust. Sper ca sunt pregatita. Dacă nu...ei bine,eu vreau.
I-am sarutat vârful iar Harry s-a uitat atent la mine,respirând precipitat. I-am lins lungimea,și chiar îmi plăcea. Mi-am băgat bărbăția sa în gura și am început sa fac cerculețe cu limba. Membrul sau pulsa în gura mea,iar eu am început sa fac mișcări de du-te vino,destul de stângace,dar Harry parea înnebunit. Si-a bagat mana in parul meu,facandu-l pumn,facandu-ma sa gem.
-La dracu! Alexis,uită-te la mine...
Mi-am ridicat privirea sper el iar el se uita țintă în ochii mei. A marait si m-a strâns mai tare de par,impigandu-mi capul înainte,eu astfel având mi mult din penisul sau in gura. Respira sacadat și stiam cat de multa plăcere ii cauza. Se uita intens la mine iar exact atunci,mi-am folosit limba. A gemut puternic,dar nu și-a dat drumul. A spus:
-A-Alexis...Nu vreau să-mi dau drumul în gu...Ah!
As fi vrut sa ranjesc,dar nu puteam. Am făcut mișcări mai rapide de du-te vino,Harry gemand neîncetat. Ma mir ca a reușit sa formuleze o propoziție. Bine,trei sferturi din ea. A spus:
-B-babygirl,imi voi...Bagă-mi-as!
A spus Harry când și-a dat drumul în gura mea,eu înghițind lichidul gros și sarat. Avea un gust atât de bun. Harry tot spunea numele meu neîncetat,de parca ar fi ceva...intim. Dar,inca nu îmi vine sa cred ca am făcut-o. Tocmai i-am facut un oral lui Harry Styles. Poate chiar nu sunt mai presus ca tarfele din liceu. Poate...poate sunt chiar o tarfa.
Mi-am scos bărbăția lui Harry din gura mea și m-am pus lângă Harry,el tragandu-ma de talie lângă el iar eu mi-am pus capul de pieptul lui. Nu regretam ca i-am facut un oral. Deloc. Deoarece,și el mi-a facut unul. Dar,la dracu,îl cunosc de asa puțin timp. Normal,nu i-aș fi făcut nimănui un oral. Bine,poate doar după câteva luni bune de relație. Rahat. Tarfa scrie pe fruntea mea.
Harry s-a uitat îngrijorat și trist la mine. Cred ca știu la ce se gândește. Dar,ma simțeam prost. M-am coborât la un nivel...Am ajuns în halul asta. Bine,deșii asta fusese primul oral făcut de mine cuiva,chiar ma simt prost. Harry nu m-a forțat sa fac nimic. Eu am ales sa fac asta iar fiecare geamăt al sau ma indemna sa continui. Harry a spus:
-Alexis,dacă regreți...
Mi-am ridicat privirea spre el,si i-am oferit un zâmbet micuț. I-am sarutat una dintre păsări și am spus:
-Styles,nu regret nimic. Doar ca...ma simt ca Cele...Cere...Celeste? Da,ma rog ca aia. Adica,ți-am făcut oral. Bine,și tu mi-ai făcut mie. Dar,ne cunoastem de foarte puțin timp iar eu deja...Ma simt ca o tarfa în adevăratul sens la cuvântului.
Harry a rămas mut în fata cuvintelor mele,dar imediat m-a prins de solduri si m-a poziționat peste el. Si-a pus una dintre mâini după gatul meu,tragandu-ma spre el. Buzele noastre s-au atins iar a incerut sa mi le frământe cu ale sale. Mi-a lins buza de jos cu limba sa umeda,dar când a văzut ca nu imi deschid gura,m-a strans de fund facandu-ma sa gem,el profitând de asta și varandu-si limba în gura mea,începând sa mi-o exploreze.
Ne-am desprins din cauza lipsei de aer iar el a spus,uitandu-se țintă în ochii mei:
-Alexis Jenner,tu nu ești o tarfa. Nu semeni deloc cu Celeste,care a făcut orale cred ca la tot liceul. Tu ai făcut la o persoana. Și,nu o s-o mai faci la alte persoane. Și ști de ce?
M-am uitat confuza la el,iar el a spus:
-Deoarece,tu,Alexis Jenner,ești babygirl a mea. Iar babygirl a mea nu este o tarfa! Este o prințesa!
Îmi pare extrem de rău ca nu am mai postat pifoseniile mele dragi!!! Va iubesc enorm de mult și chiar îmi pare extrem de rău! Va rog sa nu ma urâți și sa îmi citit in continuare cartea sa aflați ce se va mai întâmpla între Harry și Alexis. Deoarece,povestea lor de-abia a început. Xoxo❤️
CITEȘTI
You're mine/h.s [+18]
Fanfiction-Ești a mea,iubito! Și tu știi asta...dar ești al naibii de încăpățânată!a soptit el,buzele sale la câțiva centimetri depărtare de ale mele,eu simțindu-i respirația calda pe buze. Un fior trecându-mi pe sirea spinării când ma gândeam la buzele sale...