Am țipat din toți rărunchi din cauza groazei. Am început sa ma zbat,crezând ca încă ma aflu in strânsoarea omului acela,dar,de fapt,ma aflam in strânsoarea lui. Mirosul de lămâiță îmi invadase nările și ma liniștise instantaneu. Harry ma îmbrățișă strâns,Ținându-ma lipita de pieptul lui. Mi-a soptit.
-Shhh,Alexis sunt aici! Te rog liniștește-te! Sunt aici!
M-am întors spre el și l-am inbratisat strâns,lipindu-mi urechea de locul unde este inima sa,ca sa ma asigur ca nu este un alt coșmar. Tremuram toată iar pe frunte aveam broboane de sudoare. Harry îmi șoptea lucruri liniștitoare in ureche.
-Sunt aici,Alexis! Nu plec! Liniștește-te!
Ii repetam numele la nesfârșit,de parca ar fi rugăciunea mea. Numai când ii vedeam fata palida din vis,un fior îmi trecea pe sirea spinării. Totul paruse atât de real. Și mirosul de sânge,gunoiul. Tot.
Când m-am mai liniștit m-am depărtat de Harry. El se uita la mine,privirea lui exprimând îngrijorare. El nu spunea nimic. Poate aștepta sa-i explic visul. Nu voiam sa-i ascund acest vis,având in vedere ca era implicat.
Când am terminat sa-i povestesc tot visul,am spus tremurând:
-Totul părea atât de real,Harry. Pur și simplu era atât de real. Când te-am văzut...Si bărbatul ăla...
Harry m-a prins de umeri,forțându-ma sa ma uit la el. Se uita adânc in ochii mei,ceea ce ma liniștea. Acea sclipire când se uita la mine. Toate aceste lucruri ma linișteau. A spus,pe un ton solemn,parca fiind o promisiune:
-Alexis,totul a fost doar un coșmar,da? Sunt bine,sunt cu tine,iar cretinul ala e pe undeva,aproape mort.
M-am strâmbat de la remarca sa. Acel bărbat și-o merita puțin,dar,cum îl bătuse Harry...Nu vreau sa ma mai gândesc la asta. Probabil dacă ii mai dădea câteva lovituri,îl omora. Chiar nu as fi vrut așa ceva. Poate avea o soție,copii. Nici nu vreau sa ma gândesc la familia lui. Desigur,dacă ar avea una.
M-am uitat la Harry,și l-am sărutat scurt pe buze,bucurându-ma de secundele in care buzele noastre erau unite. Buzele sale moi,catifelate,rozalii,vii.
M-am depărtat încet,iar Harry m-a sărutat pe frunte,și mi-a spus:
-Haide,înapoi la somn! Nu uita Alexis,sunt aici!
Și-a lipit fruntea de a mea,uitându-se adânc in ochii mei. M-a sărutat scurt pe nas,ceea ce m-a făcut sa zâmbesc,și m-a întors cu spatele,lipsindu-ma cu spatele de pieptul sau,mâna sa stand protectiv in jurul taliei mele,eu adormind cu nările mele îmbibate in mirosul sau de lămâiță.Când m-am trezit,nu mai simteam acea caldura pe care o simțisem pe tot timpul somnului,semn ca Harry plecase. Am pus mâna pe perna de lângă mine,și era încă calda,semn ca nu plecase de mult timp.
Am coborât repede din pat,și,de jos,puteam simtii mirosul cafelei si a mâncării. Am coborât in graba scările,puțin speriata ca ar putea sa fi venit mama sau tata,și sa-l găsească pe Harry.
Când am ajuns in Bucătărie,acolo vazandu-l pe Harry aranjamd doua farfurii la masa,și doua căni pline cu cafea. Am zâmbit instantaneu. Am mai stat puțin așa,uitându-ma la Harry și am văzut cum pune omleta in acele farfurii.
Harry părea gata sa plece din Bucătărie și sa urce scările,dar,înainte sa facă orice mișcare,am zis:
-Felicitări bucătarului!
Harry s-a întors intr-o secunda,și vazandu-ma,un zâmbet larg i s-a așternut pe fata. Ochii săi sclipeau și a venit încet spre mine,icolacindu-și mâinile in jurul taliei mele,lipindu-ma de pieptul sau tare și cald. Mi-a sărutat fruntea și m-a întrebat,îngrijorat:
-Cum te simți? Ți-e foame? Am pregătit cafea și niște omleta. Ahm...dacă nu it...
Mi-am presat repede buzele de ale sale,oprindu-l din a spune orice. Totul era perfect,nu voiam sa se îndoiască de asta. Sau de el însăși.
-E perfect!am sopti,iar el a răsuflat ușurat.
M-am depărtat de el și m-am Așezat la masa,el așezându-se in fata,astfel stand fata in fata. Am început sa mănânc și un geamănă micuț mi-a scăpat când am gustat mâncarea pregătită de Harry împreuna cu cafeaua. Era cea mai buna omleta mâncata vreodată.
-Doamne,e atât de buna! Cea mai buna omleta pe care am mâncat-o vreodată,jur.
Harry a zâmbit satisfăcut și amândoi am continuat sa mâncam. Pana sa termin de mâncat,eu și Harry am început sa povestim unul despre mcelălalt câte ceva.
Harry se pare ca avea o sora mai mare,Gemma,in vârsta de 26 de ani. Mama și tatăl sau erau divorțați și mama sa avea un iubit. Asta e tot ce puteam afla pana acum. Nu voiam sa-mi încerc norocul. Niciodată pana acum nu a pomenit nimic de familia lui și cred ca nu mai are sa-mi spună prea curând.
După a trebuit sa-i povestesc și eu cate ceva despre familia mea. I-am spus ca părinții mei lucrau amândoi la aceeași firma,si ca erau încă împreuna,spre deosebire de părinții săi. Eram singura la părinți. Asta a fost tot.
Harry părea satisfăcut. S-a ridicat de la masa,luându-mi și mie farfuria și tacâmurile,punându-le in chiuveta și find gata sa le și spele. Înainte sa înceapă,m-am ridicat și mi-an pus mâinile peste ale lui,spunând:
-Nu,lasa Harry,le spăl eu,măcar atât pot sa fac și eu.
El a spus,vizibil încântat:
-Vai,mersi! Chiar nu vroiam s-o fac eu!
Am ras scurt și am spălat vasele in tăcere. Harry era pe canapea căutând ceva interesant pe televizor. Pana la urma a găsit un canal de muzica și a dat volumul mai tare. Am zâmbit când l-am văzut fredonând melodia de ieri: Staboy-The Weeknd. Îmi plăcea melodia.
Am început sa rad copios când el s-a ridicat in piciore și a început sa cânte melodia. Arata...amuzant? Cel mai de rahat cuvânt pentru cum arăta.
Când a văzut ca rad s-a oprit,a venit spre mine și m-a lipit destul de violent de pieptul sau. S-a aplecat și mi-a sărutat locul acela de după ureche,eu gemand ușor in umărul sau. A întrebat:
-De ca razi,hm?
Voia sa para nervos,dar nu ii ieșea. Avea o privire jucăușa și buzele sale abea puteau sa-și stăpânească un zâmbet. Am izbucnit in ras,el vrând sa para și mai nervos,dar esuand lamentabil,izbucnind in ras. Îmi plăcea de Harry cel jucăuș.
Mi-a sărutat nasul și s-a depărtat ușor de mine,eu alergând imediat spre sufragerie,dând melodia la maxim și începând sa sar in sus și mai mult urlând versurile,Harry alaturandumi-se numaidecât.
Când s-a terminat melodia,amândoi ne-am trântit pe canapea izbucnind intr-un ras copios și,atunci mi-am dat seama ca,nu voiam ca acest moment sa se termine. Îmi plăcea atât de mult sa-mi petrec timpul cu Harry. Scotea din mine acea parte care se distra. Eu nu fusesem chiar mereu așa. Bine,poate doar in clasele primare. Atât. Acum...sunt altfel când sunt cu el. Ma distrez și ma simt bine.
-Pământul către Alexis!a spus Harry fluturând o mâna prin fata ochilor mei,amuzat.
M-am uitat in ochii săi de culoarea jadului,iubind acea culoare din ce in ce mai mult. Mereu îmi plăcusera ochii verzi. Aveam o mică slăbiciune pentru ei. Și ai lui păreau deosebiți.
-Scoți ce e mai rău din mine...!am soptit eu,nevrând sa ma audă,dar,din nou,a făcut-o.
S-a poziționat in fata mea,aplicându-se puțin ca sa fin la același nivel,și a soptit înapoi:
-Iar tu ce e mai bun!
Ce voia sa spună? El nu era așa mereu? Jucăuș? Atrăgător? Blând? Bine,mai avea momente in care ma speria cu felul in care arată când e nervos,dar in rest...
-Dar,cum ești de-obicei?
Harry a zâmbit ștrengărește spre mine și a spus:
-Nu vrei sa vezi!
-Ba da,vreau!am spus eu hotărâtă.
El imediat s-a întunecat la fata,ochii săi devenind cu doua culori mai închise,sclipirea din ei dispărând de tot. Fata lui exprima aroganta și părea total dezinteresat de oamenii din jur. S-a uitat la mine scârbit,după care a spus,pe un ton poruncitor:
-Dispari tarfo,nu vezi ca vreau sa trec?!
După,fata sa revenise la normal,dar părea puțin îngrijorat. Neliniștit. 'Tarfo"?Așa vorbea el oare cu toate fetele? Sper ca nu. L-am întrebat,puțin tremurând,dar,habar nu aveam de ce:
-'Tarfo'? Așa vorbești cu toate fetele?
Harry s-a aproapiat de mine,lipind-ma de pieptul sau. I-am așteptat explicația:
-Nu,doar cu cele cu care ma culc. Cu aventurile de o noapte. Cele siliconate și proaste. Cu celelalte fete vorbesc așa,fără interes. Desigur,dacă vorbesc cu alte fete. Ai vrut sa ma vezi cum eram. Știam ca nu ți-ar plăcea. De-asta spun ca tu scoți ce e mai bun fin mine.
M-am ridicat pe vârfuri,și l-am sărutat ușor pe gât. Am soptit:
-Dacă nu ai fi spus 'tarfo',nu ar fi fost așa de rău,sa sti!
El a început sa chicoteasca ușor,eu urmându-l.
CITEȘTI
You're mine/h.s [+18]
Fanfiction-Ești a mea,iubito! Și tu știi asta...dar ești al naibii de încăpățânată!a soptit el,buzele sale la câțiva centimetri depărtare de ale mele,eu simțindu-i respirația calda pe buze. Un fior trecându-mi pe sirea spinării când ma gândeam la buzele sale...