14. Learning the truth about him

1.7K 56 8
                                    

Am mai inotat putin dupa care ne-am imbracat repede si m-ai mult am alergat pana acasa decat am mers. Inghetasem toata. La un moment dat,simteam ca nu mai pot sa alerg iar Harry m-a pus pe umarul sau -fara permisiunea mea- ca pe un sac de cartofi si mi-a mai si dat o palma peste fund,care m-a facut sa tresar si sa imi musc buza de jos.

Cand am ajuns acasa am scos cheile si am deschis usa,intrand amandoi repede. In casa era cu cel putin cinci grade mai cald ca afara. Doamne,imi e frig inca de mor.

-Printesa,ti-e frig? Ai buzele mov...mi-a prins fata in palme,si m-a sarutat apasat,sugand usor buza de jos,eu gemand in gura sa,el ranjind. Problema rezolvata!a adaugat el,ranjind.

Am rosit si m-am uitat la ceas. Opt jumatate. Cred ca era timpul pentru Harry sa plece...Nu voiam! Dar,nu cred ca puteam sa dorm cu el. Bine,adica mai dormisem cu el dar atunci fusese altceva. Cu totul altceva.

Harry mi-a zambit si a spus,parca citindu-mi gandurile:

-Bine printesa,eu plec! Am niste...treaba. Ochii sai s-au intunecat si parea sa ii fie...frica? Nu era cu putinta. Lui Harry sa ii fie frica?

Am citit undeva ca numai monstrilor nu le este frica. Iar Harry nu era un monstru. Categoric. Dar,de ce ii era frica?

I-am prins fata calda in palmele mele mici,el lasandu-si capul pe palma mea dreaptra,intorcandu-se si sarutand-o. L-am intrebat,soptit:

-Harry,te simti bine? Pare sa iti fie...frica.

Harry s-a uitatsurprins la mine,dupa care a ridicat dintr-o spranceana si a inceput sa rada. Rasul sau colorat a rasunat in toata camera,eu simtindu-ma rusinata.

Mi-am luat palmele de pe fata sa si m-am dus pe canapea. Am mormait:

-Incerc si eu sa fiu draguta iar el rade ca handicapatul...Pff.

Harry a sarit si el pe canapea si si-a pus mana pe coapsa mea. Nu m-am uitat la el ci la tavan,perforandu-l aproape. Harry mi-a prins barbia cu o mana si mi-a intors capul spre el,astfel incat sa-l privesc in ochi.

Cu mana cealalta urca mai mult pe coapsa mea,ajungand aproape de zona mea intima. A trecut de ea si a ajuns la abdomen. Dar dupa,s-a intimaplat ceva neasteptat. Mi-a desfacut slitul si nasturlele blugilor si mi-a dat jos conversii,dandu-mi pantalonii foarte repede jos,eu ramanand in chiloti in fata sa.

Mi-a sarutat glezna dupa care buzele sale au urcat pe piciorul meu,el inca uitandu-se adanc in ochii mei,eu gemand. A ajuns la coapsa si a urcat cu saruturi umede pana a ajuns la feminitatea mea. A sarutat o data,eu gemand mai puternic.

S-a ridicat repede si mi-a sarutat gatul,iar dupa a ajuns in spatele lobului urechii unde a sarutat,eu gemand puternic,el stiind ca ala este locul meu preferat. A soptit:

-Acum ma ierti si nu mai faci un botic adorabil? a chicotit.

Facusem botic? Nu imi amintesc sa fi facut botic vreodata in viata mea. Eh,este un inceput pentru toate.

-Mbine...am raspuns eu,sarutandu-l scurt pe buze,zambind.

El s-a ridicat,iar eu lafel,dar apoi mi-am dat seama ca sunt doar in chilotii mei roz pal. Am rosit deoarece Harry se uita insinstent la mine. In mai multe parti. Mi-am luat repede blugii si l-am condus pe Harry pana la usa. El m-a mai sarutat inca o data pe buze,tandru si apasat,iar dupa a iesit,eu ramanand singura in casa.

M-am dus la baie si am facut un dus cald,ca sa ma mai incalzesc -nu ca Harry nu ma incalzise destul- si am iesit,schimbandu-mi lenjeria intima intr-una neagra,simpla. Nu se stia daca mai aveam sa ies asta-seara. Nu prea aveam de mancare asa ca ar cam trebui sa merg la magazin.

Mi-am luat blugii,un hoodie neagru pe care scria cu alb Vans si niste adidasi superstar alb cu negru. Mi-am luat cheile,si catva bani,nevrand sa imi iau telefonul pana la magazin.

Am iesit din casa coborand scarile si mergand pe drumul cu placute pana la masina mea. Dar,cand sa deschid,un brat puernic mi s-a infasurat in jurul taliei iar altul mi-a pus la gura o batista alba cu un miros ciudat. Stiam ce era. Aveam sa adorm daca respris. Am incercat din rasputeri sa nu respir,dar la un moment dat am clacat si am ametit,totul facandu-se nergu in jurul meu.


Ma doare capul...Asta fusese primul meu gand. Mi-am deschis incet ochii care erau putin lipiciosi si am realizat unde sunt. Eram intr-o camera fara ferestre,care parea mai mult a carcera,cu o usa mare din metal,cu un gemulet minuscul,iar acel gemulet avea gratii.

Dar,asta nu era partea cea mai rea. Eram legata de scaun.Mainile si piciorele mele erau legate,lafel si abdomenul meu de spatarul scaunului. Iar gura mea era lipita cu banda adeziva. Unde naiba ma aflam?

Am auzit doua voci barbatesti vorbind intr-o limba straina...Spaniola? Italiana? Mereu le incucam. Am mai auzit cateva cuvinte care imi sunau puțin cunoscut. Spaniola. Si o injuratura. Si numele lui Harry...De unde il stiau oamenii astia pe Harry?

Am auzit niste chei iar usa s-a deschis,pe ea intrand un tip micut de statura,cam cu un cap mai mic decat Harry. Avea tenul puțin mai închis,mustață,parul sau negru ca taciunele era dat cu cel pe spate,ochii sau negri erau ațintită asupra mea. Era îmbrăcat intr-un costum negru.

-Deci tu esti renumita Alexis...Mai frumoasa decat in poza. a spus el,si se vedea ca nu era englez.

Despre ce vorbea? Ce poza? Stai,de unde Dumnezeu avea el o poza cu mine? Si ce fel de poza? Doamne iarta-am...

-Ah,stai,tu nu sti...Deci Harold sau Harry,ma rog,nu ti-a spus,corect? Saracutul pusti...

Harry? De unde il stia cretinul asta pe Harry? Am inceput sa ma zbat in scaun si sa incerc sa ma dezleg,iar incheieturile mainilor incepeau sa ma doara.

-Niña,nu te mai misca,o sa iti faci mai mult rau...

Nu l-am ascultat si am inceput sa ma zbat si mai tare,scancind la un moment dat de durere. Deodata,am simtit o usturime in obrazul stang,iar lacrimile au aparut instantaneu. Imi ridicasem privirea si imi dadusem seama ca imbecilul din fata mea imi daduse o palma. Pentru ce mama ma-sii mai fusese si asta?

-Asta,a fost ca sa te calmezi dracului o data. A venit spre mine iar eu am inceput sa ma afund in scaun,din cauza fricii ca s-ar putea sa ma loveasca din nou. A ridicat o mana iar eu am inchis ochii pregatita de impactul mainii sale cu obrazul meu,dar in loc de asta,el mi-a dat banda adeziva de la gura jos. Rahat,asta a durut.

-Acum,daca te-ai calmat...

-Imbecilule! Ce mama dracului am facut sa ma legi si sa ma inchizi aici?! Si ce treaba ai tu cu Harry?

Imediat,o a doua palma,mai puternica ca prima a venit,facandu ca alte lacrimi de durere sa apara.

-Taci dracului,ca vreau sa iti explic! A inceput sa se plimbe prin camera. Bun,Alexis,acum,o sa ascult si o sa iti ti gurita aia care presupun ca face minuni inchisa si o sa ma lasi sa vorbesti,inteles?am aprobat din cap,facand o grimasa,el continuand: Harold este unul dintre cei mai bun. El face parte din mafia mea...Mafia Dark.

Harry facea parte din mafie?!

You're mine/h.s [+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum