7. The ugly truth

3.8K 126 2
                                    



Voiam sa merg la Bucătărie sa ma spăl pe mâini,dar se pare ca Harry avea alte planuri. M-a prins repede de talie și m-a pus peste el. Fetele noastre erau numai la câtva centimetri una de cealaltă,nasurile noastre aproape atingându-se. Respirația lui calda se lovea de buzele mele iar eu nu știam cum sa reactionez. Eram dornica sa ma sărute,dar,nu știu dacă era tocmai bine. Stați,dar de ce nu ar fi bine? E doar un sărut,corect?
Harry părea sa se gândească la același lucru,deoarece și-a ridicat puțin capul iar buzele lui le-au atins pe ale mele. In primele secunde nimeni nu a reacționat,amândoi am lăsând ca buzele noastre sa fie unite nimic mai mult. Buzele lui Harry aveau un gust vag de menta și popcorn. Buzele lui catifelate și moi au început sa le frământe pe ale mele,eu răspunzându-i Sărutului numaidecât.
Dinții săi mi-au mușcat buza de jos,cerând permisiunea de a intrat in gura mea,iar eu i-am dat-o,fără ezitare. Îmi plăcea la nebunie modul in care limba sa îmi explora gura,eu fiind cuprinsă de niște senzații deosebite. Limbile noastre au început un razboi al dominării crunt,Harry uneori zâmbind satisfăcut printre sărutări,astfel dinții noștri atinzandu-se puțin.
Una din mainile lui Harry a coborât spre fundul meu iar cealaltă a urcat spre ceafa mea,nelăsându-ma sa ma depărtez. Nasul sau îmi mângâia ușor obrazul,mâinile mele au urcat pe umerii săi,după pe gât iar la sfârșit in parul săi cârlionțat și mătăsos,trăgând ușor de rădăcini,el gemand in gura mea.
Amândoi ne-am desprins din sărut din cauza lipsei de aer,iar eu nu puteam sa-mi iau privirea de pe ochii lui Harry. Avea pupilele dilatate iar ochii săi sclipeau. Ii iubeam ochii. Culoarea aceea ca jadul și modul in care sclipeau era de nedescris. Parca fără sa știu,buricele degetelor mele i-au mângâiat ușor obrazul,Harry închizând ochii.
I-am mângâiat ușor obrazul,pleoapele,maxilarul și ajungând la buze,Harry a deschis repede gura,prinzând-mi degetul între dinții săi începând sa-mi sugă degetul. Am simțit cum limba sa mi-a atins degtul și m-am uitat la ochii lui Harry,care erau larg deschiși,uitându-se atent la reacția mea. Numai sugându-mi degetul îmi crea niște senzații de nedescris. Voiam mai mult. Mult mai mult.
Știind ca dacă îl las sa continue,chiar avea sa se întâmple mai mult,așa ca,mi-am scos repede degetul din gura sa,m-am ridicat înainte ca Harry sa poată sa protesteze,am luat rapid bolul și am alergat mai mult decât mers in Bucătărie. Am pus bolul lângă chiuveta și m-am sprijinit de blat,încercând sa ma calmez.
Deodată am simțit doua mâini incolacindu-se in jurul meu,lipsindu-mi spatele de un corp tare. Știam deja cine era,mai ales ca,era destul de logic având in vedere ca eram singura cu Harry in casa. Harry și-a băgat capul in scobitura gâtului meu,sărutându-ma dupa ureche,eu gemand ușor. El și-a ridicat repede capul și a soptit:
-Ăsta e!
Eram mai mult ca confuza. Ce era?
-Ce?l-am întrebat eu confuza pe Harry.
-Locul tău sensibil! Ăsta e! După ureche! Bine de știut!mi-a răspuns Harry,eu știind imediat la ce se referă și roșind.
M-am depărtat ușor de Harry și m-am întors cu fără spre el,lipsindu-mi fruntea de pieptul săi și oftând puternic.
-Ma înnebunești!am soptit,fiind sigura ca el nu avea cum sa ma audă.
Harry mi-a prins bărbia gentil si mi-a ridicat-o,astfel încât sa-l privesc in ochi. A spus,pe un ton adânc:
-Și tu pe mine,Alexis!
Am rămas masca la cuvintele sale. Eu,Alexis Jenner,sa înnebunesc un băiat? Niciodată nu se mai întâmplase așa ceva. Cu nimeni. Dar,Harry nu era oricine.
S-a aplecat ușor și și-a lipit buzele de ale mele,intr-un sărut scurt. Îmi plăceau săruturile de genul asta. La nebunie chiar. Când și-a dezlipit buzele de ale mele,am zâmbit scurt. Nu voiam sa vadă câta plăcere îmi Creează sau cât de mult ador lucrurile astea mărunte. Cum de,deodată,e așa? Oare își bate joc de mine? Ca dacă da,vai de el. Nu sunt genul fraiera care nu se răzbuna. Am fost,și o regret. Nu se va mai întâmpla vreodată.
L-am depărtat ușor,și am mers spre canapea,așezându-ma in fund exact la margine,ca sa putem crea o distanță între noi. Nu vroiam acea distanță,dar,nu vroiam ca el sa își bată joc de mine in așa hal. Cunosc băieții destul de bine încât sa știu ca își bat joc de tot ce respira. Harry a intrat vizibil furios in sufragerie,spunând:
-Ce ai Alexis? Încerc sa te sărut,o fac,și tu imediat dispari. Ce naiba ai?!
M-am ridicat furioasa in piciore,deoarce nimeni nu urla la mine in casa mea:
-Oh,da?! Ei bine,poate nu vreau sa fiu batjocura nimănui! Am mai fost trasa pe sfoara o data,și acum nu am sa mai las pe nimeni sa o facă. Nu vreau sa fi tot drăguț și sa ai 'grija' de mine,iar după sa aflu ca totul a fost un amărât de pariu ca sa intri in pantalonii mei!
   După ultima propoziție m-am trântit pe canapea,simțind cum ma ia amețeala și lacrimile și-au făcut repede apariția. Nu voiam sa-mi aduc aminte de clasa a unsprezecea. Dar,nu pot sa mai țin in mine. Nu i-am spus nimănui aceste lucruri și simt nevoie sa i le spun cuiva.
   Harry s-a Așezat lângă mine,trecându-și o mâna pe după umerii mei și trăgându-ma la pieptul sau călduros. Nu voiam sa mai plâng pentru Luke,cretinul de anul trecut. Multe lacrimi fuseseră vărsate vara asta. După o mică pauza,Harry a spus:
-Ce s-a întâmplat? Vrei sa-mi povestești?
   Am dat din cap in semn aprobator,dar,eram foarte surprinsă de modul in care a pus întrebarea. De parca chiar ar fi îngrijorat. Am spus:
-Anul trecut,la celălalt liceu,era un băiat,Luke,care era căpitanul echipei de fotbal. Iar eu...Eu nu eram nimic important. O alta eleva. Nu eram o eleva eminenta,dar nici slaba nu eram. Nu eram genul de fata care sa te facă sa salivezi dacă treci pe lângă ea sau ceva.
Dar,dintr-o data,el părea interesat de mine. Eu mică și prostuță,având in vedere ca de-abia împlinisem șaptesprezece ani,mi-am ca,poate,ii place de mine. Prima data nu o crezusem și îl refuzase repetat sa ieșim la o întâlnire. Dar,pana la urma,an acceptat.
Am ieșit la câteva întâlniri,mai venea pe la mine acasă,ne sărutam,dar atât. Nimic mai mult. Ajunsesem sa țin la el foarte mult. Pana când,intr-o zi,m-am gândit sa-i fac o supriza și sa merg la el acasă. Am deschis usa,știind unde își ținea cheile,și am intrat. Auzeam doua voci de sus,ambele de băieți,și am urcat astfel încât sa nu ma audă. Atunci auzisem ca totul fusese un pariu. Băiatul îl tot întreba pe Luke cât timp sa mai aștepte și el a zis:'Curva nu vrea încă,dar,o sa vrea,îți spun eu! Tot 500£ rămâne,da?'
Atunci am plecat de-acolo și,nu l-am mai băgat in seama. A doua zi doar uriasem la el ca știi totul și cred ca l-am și înjurat de câteva ori. Ei bine,a fost o învățătura buna,presupun!
Harry m-a strâns mai tare la piept și mi-a sărutat creștetul capului. Mi-a soptit:
-Eu nu ți-as face așa ceva niciodată,Alexis. De ce te-așa fi luat ieri cu mașina când nici măcar nu te cunosteam? Chiar credeai ca era un pariu din-aminte sa te cunosc? Te-am luat cu mașina pentru ca, 1. Nu păreai curva,deloc și 2. Când îmi răspundeai cum îmi răspundeai,știam ca nu ești ca celelalte. De-asta te-an luat ieri cu mașina. Și ieri am venit la tine acasă,din cauza orei de biologie. M-ai înnebunit femeie! M-ai înnebunit și încă o faci!
Mi-am ridicat capul și l-am sărutat scurt,dar apăsat pe gât,zâmbind. Fiecare cuvânt al sau parca ma mângâia. Erau cele mai frumoase cuvinte auzite in viața mea. Și,atunci,am știut ca Harry nu îmi era indiferent.
Și-a coborât privirea,și m-a tras in poala lui,obligându-ma sa îmi înfășor picioarele in jurul bazinului sau. Și-a lipit buzele de urechea mea,și a soptit pe o voce adânca,sexy:
-Vrei sa sifonam puțin așternuturile?
M-am uitat la el,dar era prea târziu,deoarece Harry deja ma apucase de coapse,ridicându-se cu mine in brațe de pe canapea,urcând scările spre dormitor.

You're mine/h.s [+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum