32.

527 18 0
                                    

De dimineața m-am trezit la zece jumătate,in brațele lui Harry. Mi-am amintit vag de ceea ce am făcut ieri și am roșit. Nu știam cum am ajuns așa,dar îmi plăcea. Niciodată nu am fost...rea? Rea e un cuvânt prost. Mereu am fost fata care era ca toți ceilalți. Normala. Cu Harry ma simt specială și el se pare ca scoate părți din mine mai...perverse și întunecate.
Am început sa ii mângâi cu degetul arătător fiecare tatuaj care îl avea pe mâna sa,admirând-le pe fiecare in parte. La un moment dat am auzit un mormait și mi-am ridicat capul,reușind sa-l văd pe Harry uitându-se la mine.
-Buna dimineața iubito!a spus Harry înainte sa ma sărute pe frunte.
I-am zâmbit iar după l-am sărutat apăsat pe buze. Mi-am trecut degetel prin parul sau,trăgând ușor de el,el gemand înfundat in gura mea. Mi-a mușcat buza de jos in modul sau sexy,făcându-ma sa gem.
Deodată telefonul lui Harry a început sa sune,el mârâind nervos ducându-l la ureche:
-Ce vrei?a spus el apăsat.
I-am auzit vocea nervoasa a lui Martinez la celălat fir și am chicotit. Harry mi-a zâmbit și s-a ridicat,închizând in același timp telefonul.
-Iubito,trebuie sa merg sa-l ajut pe boșorog cu ceva,OK? Me vedem in jumătate de ora,nu uita ca sunt in casa,da?
S-a aplecat și m-a sărutat scurt,și a ieșit din camera mea,închizând-o in urma sa. Am dat sa ma întorc pe o parte și sa încerc sa adorm,dar exact atunci telefonul a început sa îmi sune.
Era ora 11,cine suna la ora asta? Un număr necunoscut a apărut e telefonul meu iar pulsul mi s-a ridicat,de frica ca ar putea sa fie Luke din nou.
-Alo?
-Hey Alexis,sunt Justin!am respirat ușurata când i-am auzit vocea,devenind paranoica.
Oh Doamne,uitasem complet ca trebuia sa îl ajut la chimie. Nu știam exact unde îmi este ghiozdanul,dar nu vroiam sa pierd timp acum sa-l caut. L-am rugat pe Justin sa îmi dicteze problema,eu punându-l pe speaker și luându-mi o foaie,scriind problema. Era interesantă. Doamne...
Mi-a luat aproape zece minute sa îmi dau seama cum se face,iar pana i-am explicat-o și l-am făcut sa înțeleagă Ina vreo zece. La un moment dat am ras,deoarece se pare ca nu înțelesese nimic,așa ca a trebuit sa îi mai explic o data.
Deodată usa a fost data de perete iar Harry a intrat in camera. Părea nervos. Ce naiba se întâmpla?
Exact atunci când Harry a dat sa spună ceva,Justin a gemut:
-Dumnezeule...
Harry atunci părea ca explodează iar eu i-am spus lui Justin ca îl sun in câteva minute. I-am închis iar Harry a explodat:
-Ce dracu faci,Alexis? Îl faci pe...cu cine mama dracului vorbeai?!
-Cu Justin! Nu înțeleg ce te deranjează?!
-Ce ma deranjează? Cum adică ce ma deranjeaza?!a strigat el,venind spre mine și lipsindu-ma de un perete. Ma deranjează ca Justin geme in telefonul iubitei mele! Asta ma deranjează.
Harry a început sa strângă cu putere mâna mea,ceea ce m-a făcut sa gem de durere. Ochii negri al lui Harry ma fixau iar maxilarul sau era încleștat de furie,fălcile sale aproape plesnind.
-Îl ajutam la chimie,in numele lui Dumnezeu Harry!
-Atinci de ce gemea in telefon,la dracu!Harry a ridicat pumnul și a dat cu putere exact in partea peretelui de lângă capul meu.
Lacrimile de frica și-au făcut apariția. Am început sa tremur deoarece Harry niciodată nu mai reacționase intr-un mod violent pana acum. Ma rog,intr-un mod atât de violent.
-Nu înțelegeam problema Harry pe care i-am exprimat-o de o suta de ori. Uita-te dracului pe pat dacă nu ma crezi!
Harry mi-a dat drumul și s-a depărtat de mine,uitându-se la foaia de pe pat,văzând problema scrisă de mine. S-a întors la mine și a dat sa facă un pas spre mine,dar mi-am pus mâinile protectiv in fata mea,ca pe un scut împotriva lui. Am strigat:
-Ieși Harry! Ieși dracului din camera asta!
-Alexis...a început Harry dar i-am tăiat-o scurt.
-Acum Harry!
Nici măcar nu puteam sa ma uit la el. I-am făcut semn spre usa,iar Harry a plecat cu capul plecat,eu închizând usa in urma sa.
M-an sprijinit de usa,dar picioarele mele tremurau in așa hal,așa ca am căzut in fund,începând sa plâng. De ce a reacționat așa? Nu înțeleg. Da,Ok,Justin a gemut deoarece nu înțelegeam problema,dar nu era mare scofala. Trebuia sa ma creadă.
La un moment dat am auzit vocea stinsă a lui Harry care tremura puțin spunând:
-Alexis,te rog lasă-ma sa intru,îmi pare tare rău...Urăsc sa ma cert cu tine. Trebuia sa am încredere in tine. Îmi pare rău,iubito. Te rog lasă-ma sa intru.
Am deschis usa și l-am lăsat sa între. Trebuia sa îl iert. Dacă o tipa ar fi gemut la telefonul sau,as fi crezut exact ceea ce a crezut Harry.
Harry cum a intrat și a văzut ca am plâns,m-a îmbrățișat strâns,eu stragandu-l in brațe. Brațele sale erau înfășurate in jurul umerilor meu,oar brațele sale in jurul mijlocului sau.
-Îmi pare rău,Alexis. Dar când l-am auzit gemand la telefon,am înnebunit.
-Shhh...Nu e nimic Harry,și eu as fi făcut lafel.
Harry a chicotit iar după s-a uitat atent la brațul meu. A întrebat,stins:
-Te-am rănit?
I-am zâmbit și i-am prins fata in palmele mele micuțe. L-am sărutat adânc,iar după am soptit:
-Puțin,dar sunt bine.
-Nu vroiam sa te rănesc deloc. Îmi pare rău...
L-am mai sărutat o data iar după m-am desprins de el. Am soptit:
-Îmi e foame...
Harry a chicotit,iar acum mi se părea ca chicotul sau era cel mai frumos sunet auzit vreodată.
-Haide,gătesc eu!a răspuns zâmbind,eu chicotind.

Era ora șase jumătate,iar eu stăteam cu Harry tolăniți pe canapea. Am sărit ca arsa de pe canapea,amintindu-mi de petrecerea lui Zayn. Oh Doamne,când o sa audă Harry...
-Iubito,ce s-a întâmplat?a spus Harry ridicându-se și el de pe canapea.
M-am uitat in pământ câteva secunde,am tras adânc aer in piept iar după am spus:
-Zayn m-a invitat...ne-a invitat la petrecerea lui. E la opt...
-In niciun caz!a spus Harry devenind nervos.
Știam ca va reacționa așa. Îl urăște pe Zayn. Nu știu încă exact de ce,dar o sa-l întreb...mâine.
-Ba da! I-am promis ca mergem așa ca mergem!
-Eu nu merg,iar tu nici atât! Punct! O sa fie tot felul de băieți bei și excitați! In niciun caz!
-O sa mergem și punct! De ce dracului nu vrei sa mergem!
Ochii săi s-au făcut din nou negri,dar nu m-am dat un pas înapoi. Nu avea sa ma lovească. Asta ieșea din discuție. Știu ca nu ar fi putut sa se mai simtă bine in pielea lui dacă ar fi făcut-o...Sper. Sau cred.
-Deoarece el invita toate târfele ca sa îl satisfacă,iar se oare ca el acum are o problema cu tine!
OK,asta a fost prea mult. Lacrimile au început sa îmi curgă pe obraji,iar privirea lui s-a îmblânzit. Și-a dat seama de ce a spus.
-Alexis,nu am vrut...
-Lasă-ma Harry! O sa mergem la petrecere și gata...Sau tu poți sa nu vi,nu ma interesează! Gata!
Am urcat repede in camera mea,incuiind usa in urma mea. Știu ca nu a vrut sa spună asta. Dar...Cum a putut?
Am făcut un dus rapid,in care in mare parte am plâns,m-am spălat pe dinti iar după am ieșit înfășurată in prosop. Nu știam dacă Harry se uita la mine,probabil o făcea. Nu aveam sa ii dau satisfacția sa ma vadă plângând.
Dar,înainte sa îmi dau seama,o lacrima și-a făcut apariția,dar am șters-o repede,sperând ca nu s-a văzut pe camera. Mi-am luat o rochie neagră,mulată care îmi ajungea pana la jumătatea coapsei,și am intrat in baie.
M-am sat cu fond de ten,rimel și rujul meu roșu,care se pare ca ii place și luk Harry,m-am îmbrăcat cu rochița neagră,luandu-mi lenjeria neagră,și tocurile negre cui,cu un toc de douăsprezece. Da Doamne sa nu cad.
Am văzut ca era opt fără zece. Oh Doamne,cât stătusem la dus? Am ieșit din camera și aveam un plan pentru petrecea de azi.

You're mine/h.s [+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum