Se pare ca durase mai mult decat am crezut sa imi fac bagajele. Intr-o ora jumatate am fost inapoi la sediu. Primul lucru care l-am facut cand am ajuns a fost sa ma duc in salonul lui Harry sa vad ce face. Cand am vazut ca doarme, am inchis usa, nevrand sa il trezesc deoarece avusese o zi grea.
Am urcat scarile, cu Antonio in urma mea carand cele doua valize. Cum Dumnezeu putea el sa care ambele valize, care nu erau tocmai micute, nu stiu. Am ajuns in camera mea ,iar cand am deschis usa am scos un tipat scurt, dar dupa mi-am revenit imediat. Oh Doamne!
Pe patul meu statea un golden retriever adorabil. M-am dus la el si am inceput sa-l mangai si sa-l ciufulesc si am spus, pe o voce de parca vorbeam cu un copil mic:
-Ce faci? Ce dragut esti tu!
Anotnio a inceput sa rada in spatele meu si a spus:
-Il cheama Buddy...E baiat.
Era atat de dragut, Doamne Dumnezeule. M-am mai jucat cu el putin, dupa care am vrut sa ma dau jos de pe pat, dar Buddy s-a ridicat in piciore si m-a lins pe fata, eu incepand sa rad, ajungand sa mai stau cu el putin in loc de a despacheta. L-am putat pe nas dupa care m-am dat jos din pat dupa care am inceput sa imi aranjez lucrurile.
Cand am terminat de aranjat toate lucrurile, mi-am dat seama ca era deja miezul noptii. Doamne, ce repede trecuse ziua. Cat Dumnezeu imi luase sa imi aranjez lucrurile? Ei bine, mai era si Buddy care tot parca ma implora din ochi sa ii acord atentie. Doamne, e atat de dragut.
Am intrat in baie si mi-am facut un dus rapid, spalandu-ma dupa aceea si pe dintit, dupa care am iesit din baie infasurata intr-un prosop si am vrut sa ma schimb, dar am vazut intr-un colt o camera de filmat. Perversii. Le-am aratat degetul din mijloc, inainte sarutandu-l, dupa care m-am dus la dulap si mi-am luat pijamalele ajungand sa ma schimb in baie.
Cand am iesit, am mai coborat o data si am intrat in salonul lui Harry sa vad daca poste s-a treyit. Urasc sa dorm fara el .Am vazut ca doarme, dar totusi am intrat si m-am asezat pe scaunul de langa patul sau si mi-am impleticit degetele cu ale sale, facand cercuri in palma sa cu degetul mare.
Ma uitam la chipul sau angelic in timp ce dormea. Pleoapele sale rozalii imi blocau privirea asupra ochilor sai verzi care ma innebuneau, parul sau carliontat si matasos era in toate directiile,ceea ce m-a facut sa zambesc iar buzele sale rozalii si carnoase erau usor intredeschise.
Am dat sa ma ridic si sa plec, dar cand am vrut sa imi iau mana din a lui Harry, am fost trasa inapoi. M-am intors repede spre Harry iar ochii sai verzi ma fixau, iar buzele sale erau arcuite intr-un ranjet. A inrtrebat, pe vocea aceea somnoroasa si sexy:
-Pleci atat de repede,printesa?
Si-a pus o mana in jurul taliei mele si m-a tras peste el, picioarele mele fiind de o parte si de alta al bazinului sau. Harry s-a uitat la mine din cap pana in picioare, ranjetul sau crescan.
-Imi arati degetul din mijloc,printesa? Asa ceva nu se face...Ar cam trebui sa te pedepsesc!
Degetul din mijloc? Camera de filmat! Deci el se uita? Dar parca dormea...Perversul!
-Te uitai la mine prin camera de filmat? Harry...
Deodata, m-a prins de talie si nu stiu cum Dumnezeu am facut dar acum aveam abdomenul pe bazinul sa, mana sa stragandu-mi prin materialul pijamalei fesa stanga. Am gemut usor din cauza placeri, insa Harry a spus pe un ton autoritar:
-O sa fie o pedeapsa pe placul meu, printesa. Nu vreau sa scoti vreun sunet,inteles?
M-am uitat la el, vrand sa vad daca glumeste, dar ranjetul sau pervers mi-a dat de inteles ca nu. Mana sa dibace a trecut la treaba, dandu-mi panatalonii de pijama chinuitor de incet jos, la fel si chilotii. Deodata, palma sa a facut contact cu fesa mea stanga, eu punandu-mi mana la gura si muscandu-mi palma ca sa nu gem.
Palma sa a mai facut o data contact cu fesa mea, eu arcuindu-mi spatele si prizand cu mana libera cearsaful. A treia palma a fost cea mai puternica, creeand o placere si mai mare, eu muscandu-mi plama si strangand din cearsafuri puternic.
-Bravo printesa!a spus Harry,ranjind. Meriti o mica recompensa.
M-a apucat de mijloc si m-a pozitionat cu feminitatea de-asurpa barbatie sale,Harry ridicandu-se in fund,gemand de durere din cauza miscarii. Eu m-am panicat si am vrut sa spun ceva,dar Harry a spus:
-Sunt bine,printesa. Nu uita cine sunt eu.
M-a strans puernic de o fesa iar eu am gemut mai mult:
-Daddy...
Harry a ranjit pervers dupa care a spus:
-Foarte bine printesa...
Mana sa a ajuns pe abdomenul meu, urcand pana la unul dintre sani,framantandu-l,eu gemand usor. Iar cealalta mana mi-a prins feminitatea in palma sa mare si calda,despartindu-mi 'buzele',Harry avand cale libera asupra clitorisului meu. Am gemut cand Harry a inceput sa imi frece clitorisul din ce in ce mai repede,eu incepand sa imi misc soldurile ca sa creez si mai multa placere.
-Asa printesa,geme pentru daddy...
Degetele sale au inceput sa se miste si mai repede,la fel si soldurile mele,eu lasandu-mi capul pe spate si gemand puternic. Cealalta mana a lui Harry imi framanta sanul,innebunindu-ma. Harry se uita adanc in ochii mei de parca as fi o opera de arta.
Mi-am muscat puternic buza de jos cand am auzit maraitul gutural al lui Harry cand mainile mele iau atins pieptul urcand mai sus pana in parul sau,tragand cu putere. Buzele mele le-au atins pe ale lui iar din cauza gemetelor mele limba lui Harry a avut cale libera in gura mea,incepand sa o exploreze.
Mi-a muscat si tras de buza mea de jos,in timp ce degetele sale isi faceau treaba. Eu simteam ca sunt aproape de orgasm,tremurand toata sub atingerile sale. Harry a soptit:
-Da-ti drumul pentru daddy,printesa!
Harry a inceput sa isi miste degetele mult mai repede si apasat,aducandu-ma la orgasm,eu muscandu-i lui Harry buza de jos si soptindu-i gafait numele de repetate ori. Harry m-a mai sarutat o data iar eu mi-am tras chilotii si pantalonii de pijama. Nu voiam sa plec de langa Harry asa ca m-am cuibarit la pieptul sau,Harry incepand sa se joace in parul meu,ca de fiecare data.
-Somn usor printesa!
-Noapte buna,daddy...asta e tot ce am mai putut sa soptesc inainte sa adorm.
***
N/A: Sper ca v-a placht capitolul, situ ca a fost destul de scurt. Am sa postez cat de curant si la celelalte doua carti. Nu uitati sa votati va rog si sa comentati. Puteti sa imi scriptie oricand in privat.
Aveti grija de voi. X
CITEȘTI
You're mine/h.s [+18]
Fanfiction-Ești a mea,iubito! Și tu știi asta...dar ești al naibii de încăpățânată!a soptit el,buzele sale la câțiva centimetri depărtare de ale mele,eu simțindu-i respirația calda pe buze. Un fior trecându-mi pe sirea spinării când ma gândeam la buzele sale...