15. That's no good

1.3K 45 2
                                    

Am tacut. Nu mai voiam inca o palma,dar eram in stare de soc. Harry facea parte din mafie? Din mafia lui...Cum il chema? Putin important. Harry avea de-aface cu drogurile si cu armele? Am auzit o data ceva la telefivizor,dar...

-Stiu,stiu,soc. El face parte din mafie,da. Acum,de ce te tin aici? Simplu. Harry are o treaba de facut. Trebuie sa omoare pe cineva care are o datorie destul de mare la mine de ceva timp. Si i-am spus ca daca nu o face,ma distrez putin cu tine. Nu am primit vreun semn de la el,spunand ca a reusit,sau nu am auzit la stiri de vreun omor cu sange rece,asa ca,vad ca nu isi face treaba prea bine,inca. Deci probabil nu ii pasa...

Omul asta e nebun. Harry o sa vina dupa mine...corect?

-Harry o sa vina dupa mine! Stiu asta!

El s-a uitat la mine amuzat si a scos ceva de la spate. Sangele mi-a inghetat in vene,gandindu-ma imediat ca ar putea sa fie un pistol. Dar,are nevoie de mine,corect? Deci,nu ma omoara...inca. Sunt asa paranoica. Piticu' a scos de la spate un telefon si a cautat ceva prin el.

Mi-a aratat ecranul telefonului pe care apărea Harry...astazi. Era imbracat la fel ca astazi. Era foarte incordat. Imi puteam da seama dupa postura sa. Dar,de ce imi arata asta?

Deodata,s-a auzit o voce pe fundal care -dupa cum mi-am dat seama- era a piticului:

-Am auzit ca esti foarte bun la livrari. Dar,daca e cazul sa omori pe cineva,ai face-o fara sa eziti,corect baiete?

Harry se albise tot la fata. Nu putea sa il puna sa omoare pe cineva...Harry nu e un criminal. Sau e? Doamne,nici nu stiu ce sa mai cred. Dar,nu cred ca Harry ar omori pe cineva.

-Nu uita,Harold,dacă nu o sa faci ce îți spun,stii ce se va întâmpla. Mai ales ca,am vazut ca ai o noua achizitie.

Harry parea panicat. De undeva zburase o poza care ajunsese la piciorele lui. A luat-o si am reusit sa observ ca mana ii tremura putin. A întors-o și am observat panica din ochii săi.

-Pff...Alexis. Martinez,fi serios...Ma ameninți ca ai sa ii faci ceva tarfei asteia?

Iar cu asta,filmuletul s-a terminat. Lacrimile au curs pe orbajii mei incalziti din cauza celor doua lovituri fara sa imi dau seama. Ce proasta fusesem. Stiusem de la inceput ca intre mine si Harry nu putea sa fie ceva...vreodata. Dar totusi,nu imi pasase si ma injosisem in ultimul hal in fata sa.

Am izbucnit in plans iar suspinele mele se auzeau in toata camera. Martinez se uita la mine cu mila. Care,foarte probabil era falsa deoarece dupa a iznucnit in ras. Am spus:

-Ok Martinez,mi-ai aratat asta si faptul ca lui Harry nu ii pasa de mine. Mersi,acum,pot pleca acasă?

Martinez a izbucnit intr-un alt ras isteric iar eu simteam ca aveam sa explodez de nervi. Avea noroc ca...Ce noroc avea,nu avea niciun noroc. Ce puteam eu sa ii fac lui? Nimic. Nici sa ridic un deget in fata sa nu puteam.

S-a apropait de mine si s-a uitat tinta in ochii mei. A spus,parand amuzant de situatie:

-Oh nu,niña,noi doi o sa ne distram putin.

Harry

Eram in fata casei domnului Lokwood -așa îl chema pe domnul caruia trebuia sa ii zbor creierii- și nu cred ca puteam sa o fac. Nu știu,pur și simplu nu pot sa ii pun pistolul la tâmpla și sa îl omor...
Exact atunci când ma pregăteam sa intru,telefonul a început sa îmi bipaie,semn ca am primit un mesaj. L-am deschis și am văzut ca era de la Martinez. Un clip video...Am apăsat play.
Era o camera destul de întunecată,fără ferestre,dar puteam sa deslușesc siluete. Era un scaun,iar pe un scaun era o fata. Am analizat-o o data și mi-am dat seama ca era Alexis...Și nu arăta prea bine.
Avea ambii obraji vineții,foarte palida iar bruboade de sudoare ii brăzdau chipul. Avea banda adezivă pe gura,astfel împiedicându-ma sa ma uit la buzele ei roz și cărnoase. Nu puteam sa ma uit la ea. Ma...durea. Se zbătea,dar era in zadar. Nu putea sa scape.
Camera a fost luată și mecla lui Martinez a apărut pe ecran. Avea un rânjet drăcesc pe fata. Ce dracu avea de gând sa facă?
-Ah,Harold...Nimic. Nu am primit nimic. Uite băiete,omoară-l o data pe Lokwood,sau dacă nu...a scos un cuțit al naibii de ascuțit de la spate,și s-a întors.
S-a sprijinit pe spătarul scaunul lui Alexis,și ia pus lama pe brațul stâng. Alexis s-a uitat speriata la lama cuțitului,după la Martinez,după la camera. Ochii ei exprimau teroare. Voiam sa o ajut. Sa o scot de acolo. Dacă nu as fi fost in fata casei cretinilui ăstuia,probabil as fi început sa urlu ca descreieratul.
A apăsat puțin lama pe brațul ei, iar respirația lui Alexis s-a accelerat considerabil. Am auzit un scâncet înfundat iesind din gura ei,dar nu putea face nimic.
-Asta se va întâmpla și in alte locuri. Pana moare,Harold. Tic-tac,băiete.
Iar filmulețul s-a terminat. Băga-mi-as! Mi-am pus telefonul in buzunarul de la spate și mi-am scos pistolul. Nimeni nu se atinge de Alexis!
Am spart usa de la intrare cu piciorul,și am început sa ma uit prin jur. Era o casa puțin derăpănată.
Am urcat scările care scârțâiau la fiecare pas pe care îl făceam. Când am ajuns la etaj,am deschis usa la toate camerele. In ultima se auzea televizorul și niște râsete.
Am deschis-o cu piciorul,Lokwood și o tipa dezbrăcată fiind pe pat. Oh Doamne,chiar nu voiamsa văd cum și-o trage Lokwood
-Ce mama dr...
Lokwood nu a mai apucat sa termine propoziția deoarece am apăsat pe trăgaci. Glonțul la nimerit direct in cap iar femeia de lângă el,blonda,ochi albaștri...Detalii. A început sa tipe. Nu aveam ce sa fac...Trebuia sa o omor.
Am apăsat din nou pe trăgaci,pe ea țintind-o tot in cap. Locul nepotrivit,la momentul nepotrivit. Am fugit din casa aia,dar nu înainte sa fac poze la locul crimei și sa i le trimit lui Martinez. Am urcat in mașina înjurându-mi viața.
Am urcat la volan și am început sa conduc spre sediul nostru blestemat.

You're mine/h.s [+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum