Hey guys...Sau pufoseniilor? Ma mai gândesc. Anyway,voiam sa va spun ca am sa postez curând o noua carte: 'Don't love me'.Nu este cu Harry Styles. Știu,shocker. Sper sa va placa cartea noua și capitolul asta. Următorul capitol la 20 de voturi. Va iubesc!
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••Eu am rămas muta la cuvintele sale. Ma simteam atât de bine. Ce a spus el a fost atât de...Nu stiu cum sa spun. Mi-a zis ca sunt prințesa lui. Nu stiam ce sa spun. Nu aveam cuvinte. I-am zambit iar el mi-a zambit înapoi.
M-a întins grijuliu pe pat iar el s-a pus lângă mine acoperindu-ma cu patura. Harry s-a băgat și el imediat sub patura și și-a pus capul pe pieptul meu,eu începând sa ma joc cu parul sau. Eram amândoi foarte obosiți. El mi-a sarutat prin patura abdomenul după și-a pus mana în jurul sau,tragandu-ma mai aproape de el ca pe o papusa la care nu mai voia să-i dea drumul.
Nu voiam ca acest moment sa se termine. Era...fără cuvinte. Imi placea să-i simt căldură corpului sau,cârlionții sai gadilundu-mi gatul iar mana sa în jurul abdomenului meu. Harry a spus:
-Haide baby girl,la culcare. După,mergem sa mâncam,ok?
L-am tras de par iar el a marait,ceea ce m-a facut sa chicotesc. A spus,și parca ii simteam zâmbetul în voce:
-Să-l iau ca pe un da?
-Da!am spus eu după care am căscat,ceea ce la făcut pe Harry sa chicoteasca.
-Haide,la somn! Somn ușor baby girl!
-Somn ușor,Daddy!
Am gemut înfundat când am simtit gustul divin pe limba mea. Era unul din cele mai bune gusturi. Mi-am arcuit spatele de placere și mi-am atintit privirea asupra lui,văzându-i rânjetul.
-Ce?am intrebat eu. Iubesc prăjitura asta!
El a izbucnit în ras,iar eu m-am încruntat,ceea ce la făcut pe Harry sa rada și mai tare. Tot restaurantul se uita la noi. Oh Doamne,ne-am făcut de rușine. Dar puțin îmi pasa de ce credeau oamenii despre noi. Eram la un restaurant cu Harry,cel care m-a adus pentru prima data la un orgasm. Mereu m-am gândit ca prima data când o sa am un orgasm,va fi cu persoana pe care o iubesc. Dar,și cu Harry a fost...divin.
M-am uitat la el și am remarcat ca și el se uita la mine. Atent,de parca eu eram opera de arta aici. L-am analizat bine,de parca urma sa nu-l mai văd niciodată. Și,poate chiar așa e. Adică,am înțeles de la toată lumea ca el nu mai are relații. Eu de ce mi-as face speranțe? M-a folosit! A primit un oral și își va vedea de treaba. Partea pozitivă? Și eu am primit.
Nu voiam sa îmi fac speranțe. De ce sa-mi fac? Ca sa ajung cu inima franta? Nu mulțumesc. Am avut prietene care s-au îndrăgostit de băieți de teapa lui Harry. Nu este roz. Bine,poate înghețată e roz. Dar atât. Sunt rănite. De-asta,eu nu am sa cad in plasa sa. Dar,ma simt bine când sunt cu el. Parca sunt eu însămi. Eu de-obicei spun chestii perverse. Și el spune. Vorbesc mai urat,iar el nu pare deloc deranjat. Scoate ce e mai rău din mine. Dar,nu ma deranjează.
Am plătit și ne-am ridicat,mergând unul pe lângă celălat,fără sa ne vorbim. La un moment dat,Harry și-a pus mâna pe talia mea,intr-un mod aproape posesiv,trăgându-ma mai aproape de el. Mi-am pus capul pe umărul sau,și am ieșit din restaurant. Oare voi ajunge și eu așa? Ca toate fetele care s-au îndrăgostit de un 'fuckboy' și au ajuns rănite? Sper ca nu. Și o sa am grija sa nu se întâmple așa ceva.
Am urcat in mașina lui Harry și l-am rugat sa ma ducă acasă. Simțeam ca nu mai vreau sa stau in preajma lui. Parca ma simteam...murdara,deoarece el ma atinsese cum nu a mai făcut-o nimeni. Nu spun ca nu mi-a plăcut. Mi-a placut foarte mult. Dar,nu e bine ce facem. Deloc.
Am ajuns acasă la mine,iar eu am deschis usa ieșind,murmurând un 'mulțumesc' și m-am îndreptat spre casa. Când am vrut sa îmi scot cheile și sa intru,am simțit o mâna pe talia mea,și am fost întoarsă,lipita cu spatele de usa. Nu trebuia sa îmi ridic privirea ca sa stiu cine era. Parca știam ca e nervos. Simteam asta. Pulsul ii crescuse,și la fel și mie. Nu știu exact de ce. M-a prins gentil de barbie,forțându-ma sa ma uit la el. Ochii lui verzi ca jadul se uitau ținta in ai mei și simteam cum picioarele mele se transforma in gelatina. Uram ca ma făcea sa ma simt așa.
A spus:
-Alexis,ce ai?
Ce aveam? Chiar,ce aveam?
-Ah,pai,Harry,sti ce? Nu vreau sa fiu una din jucăriile tale proaste și cu botox. Zic sa punem punct la 'chestia asta' și sa ne vedem de viața!'
Ce am zis defapt:
-Nimic,pur și simplu sunt obosita. Este noua seara...
-Minți,Alexis! Spune-mi ce ai!m-a intrerupt Harry și simteam cum ma enervez încet,încet.
-Sti ce am?! Nu vreau sa ajung una din jucăriile tale,da? Oricum deja ma simt murdara pentru ca tu m-ai atins in moduri in care nimeni altcineva nu m-a mai atins. Nu vreau sa ajung sa sufăr doar pentru ca mi-am facut speranțe false. Așa ca,eu zic ca ar trebui sa încetam. Sa ne oprim aici. Da,a fost frumos. Dar,da-o dracului,nu ne cunoaștem deloc. Nu știu cine ești! Nu...
M-am oprit. Nu știam ce aveam de gând sa-i spun. Ce sa-i spun? Ca nu-l doresc? Asta nu era cu putința. Îl doream mai mult ca orice pe lume. Nu mai dorise pe nimeni așa cum îl dorisem pe el. Puteți sa ma faceți inconștientă,pentru ca nu îmi pasa. Îl doresc. Ne cunoaștem de foarte puțin timp,dar îl doresc. Îl doresc chiar foarte mult.
Harry,de parca știa la ce ma gândesc,m-a întrebat:
-Alexis,tu...nu ma mai dorești?
Întrebarea lui ma înghețase jn loc. Dacă i-as fi spus ca nu îl mai doresc,as fi mintit groaznic. Pe amândoi. Pe Harry,dar si pe mine însămi. Și,nu aveam tăria sa fac asta.
Când Harry a văzut ca nu ii răspund,m-a întrebat:
-Deloc?
Credeam ca aveam sa explodez. Harry și-a pus mâna pe obrazul meu,încă uitându-se adânc in ochii mei. Degetul lui mare îmi mângâia cu tandrețe obrazul. Eram suprindă de acest gest drăgăstos,dar se simțea foarte bine. Mâna lui a coborât încet pe maxilarul meu,ochii lui Harry nepărăsindu-i pe ai mei. A coborât pe gat,după pe piept. Mâna pui a trecut exact printre sânii mei,iar eu simteam cum sfârcurile mele se întareau și mai tare. A coborât pe abdomen,iar după și-a pus mâna pe talia mea,mângâind-ma prin tricoul meu negru mulat. A coborât pe sold,iar după,fără ca măcar sa ma întrebe prin priviri sau oricum,mi-a depărtat cu genunchiul sau picioarele și mi-a cuprins grminitatea jn palma sa mare și calda.
Mi-am dat capul pe spate,spijinjndu-l de usa,gemand puternic. Am reusit sa văd rânjetul drăcesc al lui Harry,dar,înainte ca ranjetul sa-i apăra pe fata,am reușit sa-l aud răsuflate ușurat,de parca o povara groaznica i se luase de pe piept.
M-am uitat la Harry,și,lafel ca el,fără sa ii dau vreun avertisment,mi-am înfipt mâinile in parul sau mătăsos,trăgându-l mai aproape de mine și lipsindu-mi buzele de ale lui,intr-un sărut.
Harry a preluat imediat controlul. Buza lui o musca cu ardoare pe a mea,scoțând gemete micuțe de la mine,pe care dinții săi le creeau. Limba lui mi-a lins cu ardoare buza de jos,cerând permisiunea de a intra jn gura mea,iar eu i-am dat-o fără ca măcar sa ma gândesc de doua ori și făra ca măcar sa ma gândesc la orgoliul meu. Pentru prima data,orgoliul meu era dat la o parte,ca sa-i facă loc altcuiva.
Limbile noastre se familiarizau foarte bine deja,și dansau un dans perfect. Mâna lui încă avea feminitatea mea in mâna și îmi dădeam seama a profita de asta. Îmi masa feminitatea,scoțând gemete de la mine.
-Îmi place cum corpul tău reacționează la atingerile mele!a soptit Harry înainte sa ma sărute din nou.
CITEȘTI
You're mine/h.s [+18]
Fanfiction-Ești a mea,iubito! Și tu știi asta...dar ești al naibii de încăpățânată!a soptit el,buzele sale la câțiva centimetri depărtare de ale mele,eu simțindu-i respirația calda pe buze. Un fior trecându-mi pe sirea spinării când ma gândeam la buzele sale...