2.He's just so...Agh

6.7K 168 12
                                    

Oh Doamne Dumnezeule si Maica Cereasca imi pare asa de rau ca nu am mai postat. Am avut cateva probleme cu calculatorul si cu internetul in ultimul timp! Imi pare tare rau! O sa incerc cumva sa ma revansez,va promit! Pregatiti-va insa,urmeaza un capitol...Misto! ;) Nu asta,urmatorul! Va iubesc! X
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

   Harry se uita destul de nervos la mine. Avea o privire care putea sa străpungă și otelul. Ochii lui erau aproape negri,avea maxilarul inclestat,palmele sale erau făcute pumni și respirația lui era total neregulata. Pot spune ca ma speria puțin. Dar,am mai văzut priviri din-acestea ațintite asupra mea. Chiar foarte multe. Poate hilar de  multe,dar,ma rog.
Nu vroiam sa ma dau niciun pas inapoi. Nu vroiam sa-i arat cat de tare ma sperie defapt în acest moment. Nu vroiam sa-i arat ca sunt slaba ca după aceea sa se folosească de slăbiciunea mea.
A făcut un pas spre mine,iar eu nu m-am dat în spate. Stăteam cu spatele drept și capul sus în fata lui. Sa nu credeti ca nu eram nervoasa. Nu. Imi spusese ca,el crede ca fac un oral de nota 11. Ce nemernic,îngâmfat,băiat de bani gata. Dar care arată superb. Și pot spune ca îmi place așa puțin de el.
Mi-am inclestat pumnii gata să-i sparg nasul dacă făcea vreo mișcare greșită.
Nu îmi vine rău dacă vad sânge. Deloc. Asa ca,sa nu ma ia drept fraiera. Pentru ca,nu sunt. Vroiam sa zică ceva. Nu stiu,orice dar,de ce vroiam sa zică ceva? Poate ar trebui sa spun eu ceva? Ce naiba sa fac?
O voce a spus:
-Ce se intampla aici? Arătați  de parca va ucideți din priviri.
Eu si Harry ne-am intors privirile la unison,iar eu eram si mai nervoasa deoarece ne sincronizam perect. Era înalt și destul de bine făcut. Avea parul castaniu deschis,ochii lui erau de culoarea ciocolatei negre,buzele lui erau rozalii,dar,nu trandafirii și cărnoase ca ale lui Harry. Era imbracat cu un tricou alb larg,niste panataloni negri și conversi. Era dragut . Ce naiba,ma mut la alt liceu și dau numai de bunaciuni din-astea? Agh,nu-mi vine sa cred ca tocmai m-am gândit la asta.
Harry a marait către el:
-Liam,vezi-ti de treaba ta! Serios!
M-am uitat dezgustata la Harry și m-am dus spre Liam. Am spus:
-Pff...Nu se intampla nimic dar Harry,este cam...
-Dobitoc?întreabă el zâmbind iar eu izbucneasc în ras.
-Da!spun eu inca razand și îl fac și pe Liam sa rada.
Are un ras frumos.
Harry parea gata sa explodeze de furie și sa ne dea pe mine și pe Liam cu capul de pereți. Arată înspăimântător când era nervos. Dar,și sexy.
-Liam,ce mama dracului încerci sa faci?
-Harry! Nu încerc sa fac nimic,doar spun adevărul. Haide...
-Alexis!spun iar el zâmbește.
Merge în fata și cred ca trebuie să-l urmez. Îl aud pe Harry cum mârâie în spatele meu. De ce dracului face asa? Sa se duca la aia...Cum o cheamă? Stati,habar n-am. Am intrebat:
-Liam,cu o cheamă pe tarfa aia de mai devreme?
El a izbucnit în ras iar eu l-am urmat. Era imposibil sa nu razi. S-a uitat la mine și a început sa rada și mai tare. Am spus,printre rasete:
-Ce e?
-Rasul tău!a spus el începând sa rada și mai tare. Este destul de amuzant.
Am inceput sa rad și mai tare,dacă era cu putință. Ma durea burta și aveam lacrimi în colturile ochilor. Liam a spus:
-O cheamă Celeste! Este regina blow joburilor din școală. A făcut-o aproape la toți. Bine,mie nu,sau lui Niall,prietenului meu,pe care,o să-l cunoști curând. Dar lui Harry 100%. Cred ca de mai multe ori.
Am ras scurt,dar,nu stiu din ce cauza,eram putin deranjata de afirmatua lui Liam. Am alungat gandul asta,iar după am zis:
-Liam,chiar nu vreau sa stiu despre viata sexuala a lui Harry. Nu ma mir dacă a facut-o cu trei sferturi din fetele din liceu,serios. Chiar pare genul.
-Mda...stiu. Înainte nu era asa. Ba chiar în a zecea,avusese o iubita. O chema Mary. Draguta fata. Nu știu exact de ce s-au despărțit,dar,ma rog. Trecem peste.
Liam sigur a trecut peste,dar,eu nu. Oare ce s-a întâmplat? Adică,dacă Harry a ajuns în halul asta,sigur s-a întâmplat ceva destul de grav. Adica,cine ar face sex cu atâtea fete,numai din cauza unei despărțiri? Serios acum? Și,unde e Mary? Din cate spune Liam,parea sa fi învățat la același liceu cu Harry. Și,sunt destul de sigura ca la asta. Doar dacă nu s-a mutat între-timp.
-Alexis!a spus Liam,amuzat.
-Scuze ce spuneai?spun eu zâmbind.
A ras scrut,iar dupa a spus:
-Te intrebam ce ora ai acum.
-Biologie!spun și îmi vine sa ma dau cu capul de pereți.
-Uuuuu,cu Harry!spune Liam parca...deranjat.
-Off,pe bune? Cate ore am cu ză imbecil?
-Oh,acum e și imbecil!spune Liam razand.
-Pai da,mi-a zis ca Cele...Cereale?
Liam izbucnește din nou în ras,lafel și eu. Doamne,ce mult rade și el. E greu sa te abtii sa nu razi în preajma lui. E al naibii de contagios.
-Celeste!ma corectează el.
-Whatever,ca face un blow job de nota zece,dar după,pune pariu ca eu fac unu de 11.
Lui Liam ii cade fata și nu mai rade. Pare furios. De ce mama smântânei e el nervos? Stiti ce,nu vreau sa stiu. Liam spune:
-Ok,acum Harry are titlul de obsedat sexual și imbecil!
Rad scrut și îmi dau seama ca am ajuns în fata clasei de biologie.
-Liam,am ajuns!
El zâmbește și spune:
-Ok,ne vedem în pauza Alexis! Stai,unde îți sunt cărțile?
-Auleu,rahat,le-am uitat acasă. Ce dracu ma fac acum?
-N-are nimic,ești noua,înțelege profa. Este super mișto,garantez!
-Mersi Liam! Ca m-ai condus și ca nu m-ai lăsat singura cu imbecilul ala! Mai ales în prima zi!
-Cu placere!spune el și pleacă.
Intru în clasa iar multi copii sunt pe scaunele lor,jucându-se pe telefon,vorbind,si unele cupluri aproape făcând sex pe bănci. Scârbos. Ma duc în ultima banca,pe locul de la geam. Clasa e plina ochi,dar,imbecilul lipsește.
Profesoara intra în clasa,ne saluta și se pune la catedra,deschide catalogul și face prezenta. Cand ajunge la numele meu,ma striga în fata clasei și ma pune sa zic niște lucruri despre mine. Când sa încep,usa se deschide larg și pe ea intra imbecilul nonșalant,de parca deține clasa asta. Se uita la mine,rânjește,iar profesoara  spune:
-Styles,iar ai întârziat. Vezi sa nu repeți anul. Nu am chef de o povara în plus.
-Lafel de dragastoasa ca anul trecut,profa! În acest an mirific,unde îmi asez corpul de zeu?
Profesoara  pufnește și spune:
-Ultima banca,langa domnișoară Jenner.
Harry îmi face cu ochiul și se așează pe scaunul de langa al meu. Eu stau înlemnit a in fata clasei,iar profa îmi face semn sa zic ceva. Am tras adanc aer în piept și am spus:
-Ma cheamă Alexis Jenner,am 18 ani și...Mai trebuie sa spun ceva?întreb zâmbind către clasa.
Un băiat spune:
-Ai putea sa scri numărul de telefon pe tabla,dacă ai vrea companie la un moment dat.
Imi dau seama ca acel băiat este Harry. Il strafulgerez cu privirea si marai spre el. Harry îmi face cu ochiul și mimează cu buzele lui trandafirii și carnoase: 'excitant!'
Ma duc la locul meu și ma abțin cu greu sa nu-l strangulez pe creț.
Am simtit cum Harry își pune mana mare si calda pe coapsa mea și începe sa mi-o maseze. L-am strafulgerat cu privirea dar el se uita fix la profesoara și zâmbea pe sub mustăți. Am încercat sa i-o dau la o parte dar singurul lucru pe care l-am făcut a fost să-l intarat și mai tare. A început sa mi-o strângă. Nu tare,dar,ma masa atât de bine. Simteam cum ceva se intampla în organismul meu. Doar nu...Nu,asta nu avea cum sa ma excite.
Cred ca Harry a observat asta,pentru ca m-a strans puțin mai tare,iar eu mi-am muscat cu putere buza de jos,ca sa nu gem în mijlocul orei de biologie.
Am spus,apasat:
-Styles,i-ati dracului mana sau nu o s-o mai ai pe dreapta!
El a rânjit. A venit mai aproape de mine si si-a lipit buzele acelea trandafirii si cărnoase de urechea mea:
-De ce,Alexis? Te excita?
Am făcut ochii cat cepele la el iar el pur și simplu zâmbea ca un fraier. Am spus:
-I-ați mana,fraiere!
Harry a strans mai tare,dar,foarte plăcut. Mi-am muscat buza atât de tare ca sa nu gem,incat am simtit un gust metalic în gura. Sânge. Harry zâmbea satisfăcut,și a spus:
-Daca îmi mai spus o data asa,Jenner,te fac sa gemi acum.
Harry a zâmbit iar eu simteam ca o sa explodeze de furie. Dar,jocul de-abia începuse.
Mi-am pus mana pe bratul lui Harry iar el s-a uitat întrebător la mine. Mi-am mișcat-o în sus pe bratul lui pana am ajuns la umărul sau. Mi-am coborat-o incet pe abdomenul lui care,din cate simteam eu,era destul de bine lucrat. Îl simteam mai încordat. M-am uitat la pantalonii lui și am reușit să-i vad erectia nu foarte pronunțată. Am coborat și mai jos pana am ajuns la cureaua lui. Harry a spus soptit,aproape gemand:
-Alexis...
Eram mulțumită de reacția lui,asa ca,mi-am retras repede mana și am început sa scriu pe telefon de la tabla,avand în vedere ca mi-am uitat cărțile și caietele pe ziua de azi acasă. Nu era mult,dar,destul. Harry se uita confuz la mine,respirand sacadat. I-am rânjit drăcește,mai ales ca acum nu mai avea mana pe coapsa mea,ceea ce era bine. Am spus:
-Nu te juca cu focul,ca s-ar putea sa te arzi.
S-a sunat iar eu m-am ridicat,lăsându-l pe Harry excitat în sala de biologie.

You're mine/h.s [+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum