23. A cry for help

818 23 3
                                    

Harry

Luke începea sa ma calce pe nervi. Mi-a pus banda adezivă la gura și începea sa îmi povestească despre cum era Alexis in clasa a 11-a. Bine,nu spun ca ma deranja sa aflu mai multe despre Alexis,dar nu din perspectiva lui.

Nu aflasem mare lucru pana acum, doar ca era naiva -cel puțin așa spunea el-. Am înțeles ca ii plăcea sa citească. Nu ca era o eleva eminenta,doar ca ii plăcea sa citească. Acest lucru m-a surprins, dar nu pentru ca nu mi se parea ca ar fi o fata care sa citeasca, nu o catalogam in vreun fel, doar ca nu am vazut vreo carte in camera ei.

Mi-a mi-a povestit o data de pariu și ca a văzut-o de vreo doua ori in costum de baie. A început sa isi spuna numeroasele pareri despre corpul ei,ceea ce m-a enervat și am început sa ma zbat și sa urlu la el înjurături prin banda adezivă.El a venit spre mine și mi-a mai dat un pumn puternic in maxilar,ceea ce m-a făcut sa gem de durere, capul meu cazand intr-o parte. Dacă scap cu viața din chestia asta,jur ca îl omor cu mâna mea pentru ce i-a făcut lui Alexis și mie acum. 

-Doamne ce îmi place ca ți-am pus banda adezivă. Tu mai vorbește,ca începi sa ma enervezi. Mai ales ca mai ai o ora jumătate. Trece timpul,unde e iubițica ta? Tarfulita aia micuța...

Am început sa-l înjur cum nu cred ca am mai înjurat pe nimeni așa in toată viața mea. Modul in care vorbea despre Alexis ma calca pe nervi, lucru care ma surprinsese si pe mine. O cunoasteam de foarte putin timp, dar ma atasem foarte mult de ea. Iar handicapatul asta nu avea sa o injoseasca asa in fata mea. Am mai primit doi pumni de toată finisează și unul puternic in stomac. Bagami-as...E mort.

-Dacă mai scoți vreun cuvânt,te-am omorât,înțeles?

Am pufnit și am vrut sa îmi țin gura,dar,pe cine interesa dacă mor sau nu? Oare ar interesa-o pe Alexis? Sigur ar fi afectat-o, dar ar fi reusit sa treaca peste. Încă nu a venit deci presupun ca nu o interesează așa de mult precum credeam eu...Tampitule...

Luke s-a întors spre mine și a început sa zâmbească ca un handicapat...

-Oho Styles,o sa ne distram.

După ce a spus asta,a scos un cuțit de la spate,înaintând spre mine.

Alexis

Nu eram foarte sigura pe unde trebuia sa merg ca sa ajung la sediul ăla handicapat,dar cât timp eram in camera aia blestemata,auzeam avioane decoland. Așa ca,am pornit spre aeroport.
Erau foarte multe avioane,dar intr-o partea,mai in spatele celorlalte avioane și mult mai retras,era un avion negru pe care scria cu litere aurii, Martinez. Wow,ce inspirat.

Am condus pana acolo,lăsând mașina exact lângă avion. La câtva metri,era o clădire cam derapanata,cu ferestre sparte. Nu arata cum imi imaginam. 
Am mers acolo cât de repede am putut și am bătut la usa. S-a deschis imediat si a ieșit pe usa o matahala cheală care avea ochelari de soare la ochi.

-Ce căutați aici,domnișoara Jenner?

Ei bine,măcar arata așa puțin respect. Presupun. Am spus repede:

-Trebuie neaparat sa vorbesc cu domnul Martinez. Viața lui Harry este in joc.

La auzul acestor cuvinte,matahala și-a dat ochelarii jos,lăsând la iveală niște ochi căprui. A spus:

-Harry? Ok,ma duc acum sa-l aduc pe domnul Martinez...Ba nu, vino cu mine te rog.

L-am urmat înăuntru. O fi arătat derapanat pe din-afara,dar pe dinăuntru arată mai ceva ca un palat. Am ajuns in fata unei uși mari din lemn masiv,iar matahala a bătut tare la usa și s-a auzit un 'intra'.

Matahala a intrat,lafel făcând și eu. Martinez stătea la biroul in fata unui laptop scriind de zor.
Si-a ridicat privirea și la vederea mea,a ranjit. A întrebat:

-Ce te aduce pe-aici,Alexis? Ultima noastră întâlnire nu a fost de-ajuns pentru tine?

-Nu am timp de asta,Martinez! Este vorba de Harry! Trebuie sa ma ajuți,te rog...

Mi-am scos telefonul și am apăsat pe filmuleț,el vizionandu-l pana la capăt. Când filmulețul s-a terminat,a dat puternic cu pumn in masa,acțiunea sa făcându-ma sa tresar. A strigat:

-Afurisitul de Luke Hemmings! El,Alexis,face parte din mafia cu care suntem in război de câtva ani buni! Mafia...

-White?am spus,ironic.

Martinez a făcut i grimasa,iar după a spus autoritar:

-Nu este de glumit cu asta,Alexis! Este vorba despre Mafia Hammer. Doamne,și numele e de cacat! Foarte inspirat! Trebuie sa îl luam pe Styles din mâinile lor. Antonio,adunați băieții. Avem timp limita...O ora?! Repede! Arme,tot ce ai nevoie! Acum!

Matahala -Antonio- a aprobat din cap și a ieșit repede din camera. Eu m-am uitat la Martinez care se plimba prin camera. A soptit:

-Harold e unul dintre cei mai buni băieți ai noștri! Alexis,te asigur ca nu o sa pățească nimic. Apropo,cum îți mai este rana? Îmi cer scuze,Harry avea nevoie de un imbold...

-Imbold...am pufnit eu. L-ați pus sa omoare un om! Un om,Martinez! Brațul meu e bine, nu ca ar fi problema ta!

Martinez s-a uitat cu părere de rău la mine,și a spus:

-Așa a fost și cu mine cand am fost nevoit sa omor pe cineva. O sa se obișnuiască. Alexis,astăzi,dacă ar fi sa îl omori pe Luke...ai putea?

La gandul ca Harry ar putea sa se obisnuiasca cu ideea de a omori pe cineva facea un fior sa imi treaca pe sirea spinarii. El nu ar putea sa faca asta. Desi era sub influenta lui Martinez, imi placea sa cred ca Harry avea o parte ascunsa in el, care nu ii iesea la iveala in prezenta lui Martinez, ci doar a mea. 

Primul meu imbold a fost sa zic nu. Dar,el m-a chinuit mult timp,ma făcuse sa îl iubesc,iar după m-a distrus...Iar acum ii face rău lui Harry. Nu cred ca l-as putea omori,dar as putea sa-l împușc.

-Cred ca da...Dar chiar este necesar?

Martinez a clătinat din cap,uitându-se intr-un punct fix. Cred ca nici el nu era sigur. Dar,a spus:

-Dacă îl omoară pe Harry...

-Atunci am sa-l omor cu mâna mea,Martinez! De asta puteți sa fiți sigur!

Luke nu avea sa-l omoare pe Harry. Deja i-a făcut prea mult rău. L-a capturat, iar acum cine stie ce ii face, totul fiind din cauza mea.  Dacă l-a omorât...Nu, nu puteam sa ma gandesc la asta in momentul asta. Am impins acel gand oribil in spate mintii mele, incercand sa ma focusez pe ce aveam de facut. Trebuia sa il salvam pe Harry. 

-Martinez,voi avea nevoie de un pistol! am spus, inainte sa imi dau seama ce zic. Nu mai tinusem un pistol in mana vreodata, dar Harry a venit dupa mine cand Martinez ma capturase, iar acum era randul meu sa ii intorc favorul.

El a ranjit spre mine,și a spus:

-O sa ne distram puțin!


***

Buna, dragele mele. Sper ca v-a placut capitolul si ca aveti grija de voi in in momentul asta. Ce credeti ca o sa se intample in capitolul urmator? ;))

You're mine/h.s [+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum