22. The video

976 20 1
                                    

Am iesit din dus,amandoi infasurati cu cate un prosop. As fi vrut sa ii dau lui Harry niste lucruri cu care sa se imbrace,dar nu prea am lucruri de baieti. Se pare ca boxerii sai se uscasera cat timp fusesem la dus,dar nici ca se udasera prea tare. Plus, era un bonus pentru mine. Corpul sau parea sculptat de un zeu.

Mi-am luat repede lenjeria intima aleasa de Harry,lasand la o parte colantii,punandu-mi numai tricoul alb si larg. M-am intors spre Harry si am reusit sa vad cum s-a bosmflat.

-De ce te-ai acoperit printesa?

Am zambit si m-am intins pe pat,facandu-i loc si lui Harry,el venind imediat langa mine,numai in boxeri. Si-a pus o mana sub capul meu,incepand sa se joace cu parul meu. Mi-am pus o mana pe abdomenul sau,mangaindu-il cu degetul mare. Cealalta mana a lui Harry era sub capul lui. Harry 

-Alexis,serios ca imi pare rau pentru ce s-a intamplat ieri seara. Chiar nu mi-am imginat ca Martinez ar putea sa-ti faca asta. Cum iti este rana?

Nici macar nu mai purtam bandaj. Am si uitat de ea. Nu ma taiase prea adanc. Rana arata cat de cat bine. Am spus:

-E bine. Harry,nu vreau sa te invinovatesti pentru ce s-a intamplat ieri-seara. Nu a fost vina ta. Martinez a a ales sa faca asta. Iar tu m-ai salvat.

I-am zambit si l-am sarutat scurt,el nefiind multumit cu asta. M-a tras de talie peste el si m-a mai sarutat o data,limba sa trecand repede peste buza mea de jos. M-am desprins din sarut din cauza lipsei de aer si mi-am pus capul pe pieptul sau,saruntadu-l inainte.

Harry a inceput sa se joace din nou cu parul meu,eu aproape adormind. Dar exact inainte sa adorm,mi s-a parut ca il aud pe Harry soptind in parul meu:

-E posibil sa te indragostesti atat de repede?

Iar dupa am adormit.

Când m-am trezit,Harry nu mai era lângă mine. Am pus mâna pe locul unde stătuse el, fiind rece. Unde naiba e?M-am dus repede in baie și am remarcat ca hainele sale nu mai erau. Mi-am luat repede niște blugi și jn tricou alb larg care îmi ajungea cu puțin sub fund,conversii albi și am ieșit din camera,coborând scările.Am căutat pese tot prin casa,l-am strigat de mai multe ori,dar nu era de găsit. Mi-am verificat telefonul și am respirat ușurați,văzând acolo jn mesaj de la Harry trimis cu douăzeci de minute in urma.

Hey iubito,îmi pare rău ca a trebuit sa plec dar Martinez vrea sa livrez ceva. Nu e mare lucru,nu te panica. Ne vedem intr-o ora! Apropo,lenjeria aia roșie...Mrrr!

Am roșit la comentariul sau legat de lenjeria mea roșie. Ar trebui sa o port mai des.
M-am dus la Bucătărie și mi-am turnat un pahar cu apa,când telefonul a început sa îmi sune. L-am luat și am văzut ca era un număr necunoscut. Am răspuns,fiind gata sa îl înjur pe cel care m-a sunat.

-Hey Alexis,ți-e dor de iubitului tău?a spus o voce necunoscuta mie.

Cine era? Ce voia? Și ce legătura avea Harry cu asta? Stai,el era iubitul meu? Ar cam trebui sa discut unele lucruri cu el.

-Cine ești și ce vrei?am întrebat,devenind nervoasa.

-Oh Alexis,dar unde ar mai fi distracția dacă ți-as spune? Vino in doua ore la periferia orașului dacă vrei sa îți vezi iubitelul...in viața!

Periferie? Harry? Oh Doamne...Dacă ii va face,jur ca îl omor.

-De unde știu ca îl ai pe Harry?am întrebat eu,vocea tremurându-mi puțin.

Telefonul a scos un sunet prelung,semn ca convorbirea telefonică s-a terminat. Deodată, telefonul a mai vibrat o data,semn ca primisem un mesaj. Era un clip video. Cu...Harry.
L-am apăsat,mâna tremurându-mi puternic,aproape scăpând telefonul.

Harry era legat de un scaun,fata sa fiind plină de vânătăi și din gura lui ieșea un firicel de sânge. Avea capul dat pe spate iar pieptul i se ridica și cobora repede,el tușind uneori. Telefonul a fost mișcat,iar imaginea cu Harry a dispărut,in loc de el apărând un tip prea bine cunoscut mie. Parul sau blond era ridicat cu gel in sus,ochii săi albaștri ca oceanul,ochii aceia care la un moment dat ma înnebuneau, ma priveau prin camera. Luke. Nu era posibil. El? Ce treaba avea Luke cu Harry?

-Ah,Alexis,cu el m-ai înlocuit tu? Pe mine?Si eu care credeam ca m-ai iubit...Ei bine,nu uita eu încă am nevoie de aia 500£, și aia destul de repede. Așa ca, fie vi la periferie cu ei, fie iubitelul tău moare. Tic-tac, tic-tac...Ai exact doua ore sa îmi aduci banii aia, sau îl omor cu mâna mea. Ah, drăguțule, ai vrea sa ii spui ceva lui Alexis?

Harry a ridicat capul și s-a uitat cu atâta ura la Luke, încât credeam ca avea sa-l omoare numai din priviri. A mârâit:

-Nu o sa iți dea niciun ban,imbecilule! O sa te omor cu mâna mea tu...

-Ok Alexis, nu uita doua ore! Pup iubito!

Iar după, filmulețul s-a încheiat. M-am așezat pe canapea și mi-am sprijinit capul in palme. Ce dracului puteam sa fac? Dacă ii dădeam acei 500£, Luke câștiga. Nu puteam sa ii dau banii. Dar dacă nu o făceam, avea sa îl omoare pe Harry. Stați, oare chiar avea sa o facă? Nu îl știam pe Luke un criminal. Nu cred ca vorbea serios. Dar nu aveam de unde sa știu. Nimic nu era sigur. Ori ii dădeam banii lui Luke, ori îl omoara pe Harry. Dar dacă ii dădeam banii, oficial Luke câștiga iar eu nu aveam sa permit așa ceva.

M-am ridicat repede de pe canapea, mi-am luat geaca de piele, cheile de la casa și de la mașina, și am ieșit val vârtej din casa, incuiind usa de doua ori in urma mea. Nu voiam sa am vreo surpriza. Atunci, am făcut una din cele mai stupide alegeri, dar singura care avea sa îl salveze pe Harry. Aveam sa ma duc la Martinez.

You're mine/h.s [+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum