1

768 14 5
                                    


🌸April🌸

Slenterend loop ik door de straten van Londen. De zon schijnt fel aan de hemel. Uit mijn blonde haren haal ik mijn zonnebril die ik op mijn neus zet. Uit mijn kontzak pak ik mijn telefoon, waar ik mijn oortjes in plug en muziek aan zet. Ik duw de deur van de Starbucks open en sluit achter aan in de mega lange rij. Als ik na een lange tijd wachten aan de beurt ben, bestel ik een mokkafrapacino. Ik vertel mijn naam, die het meisje achter de toonbank op een beker schrijft voor ik naar het afhaal puntje loop en op mijn drinken ga wachten. Als ik mijn beker in mijn handen geduwd krijg, loop ik op mijn gemakje naar een leeg tafeltje waar ik aan ga zitten. Mijn jas rits ik open en zet mijn rietje aan mijn lippen voor ik er een grote slok van neem. Terwijl ik kleine slokjes neem van mijn drinken, staar ik voor mij naar de deur en bekijk iedereen die binnen komt grondig. Mijn oog vaalt meteen op een jongen die binnen komt lopen. Ik bekijk hem van top tot teen, en weer terug tot ik bij zijn ogen uit kom. OMG, hij heeft echt hele mooie ogen. Als hij in de gaten begint te krijgen dat ik kijk, kijk ik heel snel naar mijn nagels en begin lichtjes te blozen. Na een tijdje kijk ik weer eventjes omhoog en zie hem zoekend door de Starbucks heen kijken. "Is deze stoel nog vrij?" Hoor ik iemand vragen. Ik kijk op van mijn beker en kijk weer in de mooiste groene ogen die ook heb gezien. Ik knik langzaam en ga recht zitten voor hij tegenover mij gaat zitten. Hij glimlacht lichtjes waardoor er kleine kuiltjes in zijn wangen ontstaan.

"Harry. Harry Styles" zegt hij terwijl hij zijn op steekt. "April. April McQueen" mompel ik zachtjes terwijl ik zijn hand schud. Hij kijkt mij glimlachend aan voor hij een slok can zijn drinken neemt. Uit mijn jas zak pak ik mijn telefoon en open mijn whatsapp. En app mijn beste vriendin.

Me:
MADDY! BEL MIJ NU!

Niet veel later word ik gebelt en verontschuldig ik me voor ik, al bellend de Starbucks uit loop.
"What the hell is er?" Vraagt ze in paniek. "Ik leg het zo allemaal uit, in ben nu onderweg naar jou toe" zeg ik snel en hang op. Als ik aan kom bij Maddy bel ik aan, waarna er vijwel meteen open gedaan word. "Hey, lekkerding van me!" Gilt Maddy meteen als ik binnen ben. "Wat was er nou?" Vraagt ze nieuwsgierig terwijl ik mijn schoenen uit trap. "Ik zat in Starbucks, en er kwam zn kei knappe jongen aan de tafel zitten waar ik ook zat omdat er niet meer plek, maar ik wist niet wat ik moest zeggen dus appte ik jou maar om even een goed excuus te hebben om weg te gaan" ratel ik aan een stuk door. "Okay omg, je hebt de kans gehad om met een knappe boy te praten en dan bel je mij?!" Vraagt ze verbaast. "Ja hallo weet ik veel wat ik moest doen" grinnik ik voor we de keuken binnen lopen. "Weet je hoe hij heette?" Vraagt ze opnieuw nieuwsgierig. Ik knik hevig. "Oehh hoe?" "Harry styles" vertel ik haar en pak een fles cola uit de koelkast. "Okay dat is stap 1 al" zegt ze lachend. Ik schenk lachend 2 glazen cola in voor ik er eentje aan Maddy geef. Ze knikt dankbaar en loopt verder naar haar kamer. "Morgen zouden we toch een nieuwe gymdocent krijgen?" "Ja I don't know, jij denkt serieus dat ik dat zou weten?" Antwoord ik lachend op de vraag van Maddy. "Ja zou zo maar kunnen" grinnikt ze. "Hopelijk is het wel een beetje een leuke, anders word het nog een zwaar jaar denk ik" zucht ik en neem een slokje cola.
"Heb je een nieuwe zonnebril?" Vraagt Maddy na een lange stilte. "Jaa," zeg ik blij en haal hem uit mijn haren waarna ik hem aan haar geef. "Hij is zo mooi, welk merk is het?" Vraagt ze terwijl ze mijn bril weer terug geeft. "Dior" zeg ik met een grote glimlach op mijn gezicht en zet mijn bril weer in mijn haar. "He is beautiful" glimlacht ze en zet muziek aan.

"Oh Shit, ik moet naar huis. Het is al kei laat" zeg ik geschrokken als ik op het klokje van Maddy kijk, die naast haar bed staat voor we snel naar beneden rennen en ik mijn schoenen en jas aan doe. "Is goed, tot morgen" zegt ze als ik mijn fietssleutelje in het slot van mijn fiets steek en op mijn fiets spring. Ik zwaai nog snel en race naar huis toe. Eenmaal thuis parkeer ik mijn fiets in de schuur en ren naar mijn kamer. Mijn make-up haal ik er snel af en ga in mijn bed liggen. Na een lange tijd val ik uit eindelijk in een diepe slaap.

Secret LoveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu