12

395 8 2
                                    

🌸Harry🌸

April loopt de trap op naar boven om zich klaar te maken en blijf nog even in de tuin van de zon genieten. Ik hoor wat gerommeld en gescheld boven maar trek me er vrij weinig van aan. Ik vind het heerlijk dat April nu bij me is, nu kan haar beter leren kennen. Ik hoop ook dat ze lang bij me zal blijven. Na een tijdje voor me uit gestaart te hebben in de tuin besluit ik om naar binnen te gaan en te gaan douchen. Ik was mijn haar snel en mijn lichaam ook waarna ik me afdroog en de douch uitstap. Ik droog me af en kleed me aan in nette kleding. In mijn kamer, doe ik mijn haat goed door er een hand door heen te halen. Ik spuit wat aftershave op en trek mijn bruine puntschoenen voor ik de trap af loop en op de bank neer plof en wacht tot April naar beneden komt. Ondertussen dat ik een beetje met mijn telefoon aan klote ben, hoor ik de deur open gaan en kijk op van mijn telefoon.

"Wow!" Mompel ik met grote ogen als April in de deur opening staat. "Je ziet er prachtig uit!" Vertel ik haar en sta op. Ik glimlacht verlegen en wacht tot ik naast haar kom lopen om naar buiten te gaan. Ik open aan haar kant de auto deur en laat haar instappen. Ik stap ook in en start de auto voor ik weg rijd naar het restaurant. Daar aangekomen, parkeer ik de auto en sprint naar April haar kant zodat ze kan uitstappen. Ik haak mijn arm in die van April en zo lopen we het restaurant binnen. "Goedeavond, heeft u geresterveerd?" Vraagt een ober nadat hij de deur voor ons open heeft gedaan. "Jaa onder de naam Styles." Vertel ik hem waarna hij in de agende gaat kijken en ons naar onze tafel begeleid. Als we bij de tafel staan loopt de ober weg, schuif ik April haar stoel naar achteren zodat ze kan gaan zitten. "Gentleman," zegt ze zachtjes terwijl ik ook ga zitten. Ik glimlach naar haar en schuif mijn stoel naar voren zodat ik goed aan tafel zit. De zelfde ober die ons net ook heeft geholpen komt aan lopen met twee kaarten in zijn hand waarvan hij er eentje aan April geeft en de andere aan mij. "Willen jullie al wat drinken?" vraagt hij ons. "Voor mij een biertje alstublieft," antwoord ik beleefd waarna de ober April aan kijkt. "Voor mij een witte wijn, alstublieft." antwoord ze net zo beleefd als ik deed. De man knikt en loop weg. "Weetje al wat je wil eten?" Vraag ik aan April waarop ze knikt. "De maaltijdsalade met zalm," Vertelt ze me. Ik kink goedkeurend en kijk nog even verder wat ik wil. Niet veel later komt de man weer terug met een dienblad met ons drinken er op en neemt ons eten op.

Een andere ober komt eens eten brengen wenst ons smakelijk. "Smakelijk," mompelt April voor ze begint met haar eten. "Smakelijk," Zeg ik ook en snijd een stukje van mijn biefstuk af. "Is dat lekker?" Vraagt April verlegen. "Heb je dat nog nooit op?" Vraag ik verbaast. "Nee, wij hebben thuis niet heel veel geld en dat is best duur dus konden we dat nooit eten." Vertelt ze me waarna ik een stukje vlees snijd en haar mijn vork overhandig. Ze steek mijn vork in haar mond en proeft het stukje biefstuk van mij. "En vind je het lekker?" Vraag ik zachtjes waarop ze knikt en mijn vork terug geeft. Ik glimlach en ga zelf verder met eten. Na ons hoofdgerecht komt de zelfde ober die ons eten gebracht heeft de borden ook weer ophalen. "Willen jullie nog een nagerecht?" vraagt hij voor hij weg loopt. "Ja lekker, maar zouden we dan de kaart wel mogen?" "Tuurlijk meneer, ik haal hem wel even voor u," vertelt hij ons en loopt om vervolgens met de kaart terug te komen. "Ik kan denk niet meer z'n heel toetje op misschien kunnen we er eentje delen?" Stelt April voor. We bestellen een aardbeien tiramisu met twee lepeltjes zodat we allebei ons eigen lepeltje hebben. Zo gauw dat het op tafel neer word gezet loopt het water al in mijn mond. April neemt het eerste hapje en genietend likt ze haar lepel af. "Lekker," mompelt ze. "Wie? Het toetje of ik?" vraag ik grinnikend. Blozend wendt ze haar blik af en kijk naar haar handen. "Grapje, ik weet dat het toetje bedoeld." Zeg ik snel voor ik ook een hapje neem.

Na het toetje vraag ik de rekening en betaal hem netjes voor ik April haar jas pak en haar help met aan doen. Ook doe ik mijn eigen jas en we lopen naar buiten. Ik haak mijn arm die van April en zo lopen we door naar de auto. Bij de auto open ik April haar deur en stapt ze in. Ik loop naar mijn kant en stap ook in. Ik zet het lichtje bij mijn voorruit aan, want het is middels al donker. April doet haar gordel om en ik blijf even naar mijn stuur staren. Harry je kunt het! Druk je gewoon je lippen op die van haar. Voor ik besef wat ik daadwerkelijk doe, druk ik mijn lippen al op die van April. Aan haar trillende lip merk ik dat ze schrikt maar ze herstelt zich snel en kust me terug. Haar lippen zijn zo zacht, My God. Ze trekt terug en kijkt me blozend aan. Ik wend mijn blik af en start de auto en rijd naar huis toe. Daar aangekomen maak ik de deur open en meld April dat ze een hele leuke avond heeft gehad maar dat ze nu gaat slapen. Ik wens haar welterusten voor ik de woonkamer in loop en mijn sleutels op het aanrecht gooi en op de bank ga zitten.

Na nog even benden gezeten te hebben besluit ik zelf ook maar te gaan slapen. Ik loop zachtjes naar boven, poets mijn tanden voor ik mijn kamer binnen loop en me uit kleed tot mijn boxer en in mijn bed ga liggen en in een diepe slaap val...

Secret LoveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu