34

212 8 2
                                    

Ik ben in een goede bui, daarom dit tweede hoofdstukje vandaag. I hope you like it!❤

🌸April🌸

"Babygirl, wakker worden. we zijn er bijna," Hoor ik Harry fluisteren waarna ik zijn lippen op mijn wang voel. Ik open langzaam mijn ogen en zie een grote glimlach op Harry zijn gezicht. "Heey baby," glimlacht hij breed en ik kom omhoog. "Lekker geslapen?" vraagt hij zachtjes. "Heerlijk zelfs. In dit vliegtuig kun je best lekker slapen," vertel ik hem grinnikend. Op het tafeltje voor me zie ik dat er ontbijt staat. "Heb jij dit bestelt?" vraag ik met hese stem aan Harry. "Nee dat is standaard. Dat krijgt iedereen hier," dit reisje blijft me verbazen. Het ontbijt bestaat uit alleen maar lekkere dingen. Ik eet alles op en kijk voldaan uit het raar. "Wij hopen dat u een prettige vlucht heeft gehad. We gaan bijna landen in Curaçao. Nogmaals een prettig verblijf en tot de volgende keer," hoor ik de zelfde stem als toen straks door de speakers heen zeggen.

Als we geland zijn trek ik mijn schoenen weer aan en ga staan. Ik controleer of ik alles heb en loop achter Harry het vliegtuig uit. Ook hier moeten we via een speciale gang, omdat we businessclass vliegen. Harry en ik pakken onze koffers van de band als we daar zijn en gaan op zoek naar een taxi die ons naar het hotel wil brengen. Als we een taxi hebben gevonden, stappen we in en geeft Harry het adres door. Tijdens de taxireis, zie ik de meest mooie plekken die ooit heb gezien. Harry legt zijn hand op mijn knie en geeft er een klein kneepje in. Glimlachend kijk ik hem aan waarna ik weer naar buiten kijk. Uit mijn tas pak ik mijn zonnebril die ik op zet en voor me uit staar.

Wanneer we aan komen bij het hotel, betaalt Harry de taxi en tilt de koffers uit de auto. Met mijn eigen koffer rijd ik naar binnen en ga bij de receptie staan. Harry komt ook aan gelopen en we checken in, krijgen de sleutel van onze hotel kamer waar we heen gaan. "Aan jou de eer, Babygirl," zegt Harry terwijl hij mij de sleutel geeft. Ik steek de sleutel in het sleutelgat en draai hem om. De grote deur gaat open, ik loop de kamer binnen. "OMG dit is ook weer zo mooi!" piep ik en bekijk alle aparte kamers die er zijn. "OMG we hebben een kei grote inloop kast en kei mooi uitzicht." vertel ik Harry waarna ik de grote schuif deuren open schuif en naar buiten loop. We hebben een grote veranda, met heerlijke lig stoelen erop. "echt heel lief, dat je dit allemaal hebt gedaan voor me," bedank ik Harry en vlieg om zijn hals. "Geen dank Baby, Ik hoop dat je het naar je zin zult hebben." "Dat gaat wel lukken denk ik, en zeker met jou!" verzeker ik hem en druk een lange kus op zijn lippen. "Zullen we maar naar het strand gaan en van de heerlijke zon gaan genieten?" stelt Harry voor. Ik rits mijn koffer open en pak mijn marineblauwe bikini eruit voor ik naar de badkamer loop en me om kleed. Als ik mijn bikini aan heb pak ik ook een kort broekje met een simpel wit shirtje er op. Harry is ondertussen ook klaar dus kunnen we gaan. Ik geef het pasje aan Harry, die hem in zijn broek zak doet en we samen naar het strand lopen.

We zoeken een mooi plekje uit, als we op het strand zijn, waar we kunnen gaan zitten. Ik ga op een van de bedjes zitten. "Waar ga je heen?" vraag ik verbaast als Harry opstaat en weg loopt. Ik trek me er niks meer van aan en ga goed liggen. Niet veel komt Harry terug met twee grote kokos noten in zijn hand. "Kijk eens, een heerlijke cocktail voor een heerlijk meisje," zegt hij met een grote grijns op zijn gezicht. "Oeh lekker, dankjewel," zeg ik terwijl ik er een aan pak en een slok neem. "OMG dit is echt lekker," zeg ik met een grote glimlach op mijn gezicht. "Ja toch, ik weet wel wat jij lekker vind," mompelt hij en drukt een kort kusje op mijn wang.

"Kom! We gaan in de zee zwemmen," zeg ik tegen Harry en trek hem van zijn luie kont af. Lachend lopen we hand in hand naar de zee en rennen de zee in. "Het water is echt heerlijk, My God," zegt Harry genietend waarna hij mij vast pak en als een klein kind op zijn heup zet. Ik druk een lange kus op zijn slaap waarna ik mijn zonnebril uit mijn haar haal en op mijn neus zet. "Je bent mooi, met die bikini aan," complimenteert Harry me. Ik voel dat mijn wangen rood worden dus kijk snel weg. "Je hoeft niet zo verlegen te zijn, Ik geef alleen een complimentje meer niet hoor," grinnikt hij en draait mijn hoofd weer terug naar hem toe, zodat hij zijn lippen op die van mij kan drukken. Hij vraagt om toestemming die ik hem geef en zijn tong vind die van en draaien rustig rondjes om elkaar heen. Ik trek hijgend terug en kijk tevreden in zijn mooie groene ogen. "Dat juist waar ik verlegen van word, Niemand is nog nooit zo lief voor me geweest." leg ik hem uit waar hij langzaam op knikt. "Zullen we er uit gaan en weer in de zon gaan zitten?" Vraagt Harry na een korte stilte. Ik knik goedkeurend en ga van zijn heup af. Als we weer op het strand lopen tilt Harry me in bridestyle op en zo lopen, of ja alleen Harry eigenlijk, we terug naar onze plek. Harry laat me voorzichtig op mijn bedje vallen en gaat zelf ook weer zitten.

Secret LoveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu