🌸April🌸
"Waar kom je vandaan?" Vraagt Harry streng. "Ik ben gaan hard lopen, in het park." Vertel ik hem en probeer langs hem af te lopen maar dat lukt niet. Harry pakt me bij mijn arm en trekt me terug zodat ik weer voor hem sta. "Je laat niet meer weten of weg gaat?" Vraagt Harry met een stemverheffing. "Moet ik altijd verantwoording af leggen?" Vraag ik verbaast. "Jaa, ik sliep en jij naait er tussen uit?" Vraagt hij. Ik merk dat hij boos wordt. "Ja ik wil ook dingen voor mezelf doen?" Schreeuw ik boos. Ik vind het fijndat hij zorgzaam is en dat hij snel bezorgt is maar dit gaat te ver. "Je draait echt door," schreeuw ik opnieuwe boos. "Ik draai door? Laat me niet lachen," zegt hij sarcastich. Ik duw hem op zij waarna ik naar boven ren om te gaan douche.
Nadat ik gedouched heb, kleed ik me om in een kort broekje met een hempje er op. Mijn haar bind ik in een rommelig knotje en trek mijn AllStars aan. Ik spuit wat bodysplash op waarna ik naar beneden loop en meteen door loop naar de tuin waar ik in de tuin ga zitten. In mijn telefoon plug ik mijn oortjes en zet mijn muziek aan, zodat ik het gezeur van Harry niet hoef aan te horen. Ik sluit mijn ogen.
Ik word wakker gemaakt door Harry. Geirriteerd kijk ik hem aan en ga recht op zitten. "Wat is er?" Snauw ik. "Wow rustig ik wil alleen met je praten maar laat maar," snauwt hij ook en loopt naar binnen. "Ja jesus wat ben je zielig zeg, ik word boos en dan ga je meteen helemaal zielig lopen doen?" Vraag ik verbaast waar ik geen antwoord op krijg. "Weet je zoekt het maar uit," roep ik boos en luister weer verder mijn muziek. Niet veel later hoor ik door mijn muziek heen dat er iemand in het huis is. Ik schiet over eind en kijk wie er binnen is. "Hoi Niall," mompel ik als ik Niall op de bank zie zitten. "Hee," Niall staat op en drukt een kus op mijn wang. "Wil je wat drinken?" Vraag ik Niall die hevig knikt en ik wat te drinken voor hem pak. "En hoef niet?" Vraagt Harry kinderachtig. "Je kunt het zelf toch pakken, of niet dan?" "Jesus ben je ongesteld ofso, je bent chagerijnig als ik weet niet wat," mompelt Harry boos. "Nee," snauw ik en loop opnieuw naar buiten waar ik weer op mijn bedje ga zitten. Ik sluit mijn ogen weer en val langzaam in slaap.
Na wat 1 minuut geduurt lijkt te hebben word ik wakker. Ik kijk op mijn telefoon en zie dat het al 2 uur in de middag is. Ik sta op en maak een late lunch voor me zelf klaar. Wanneer ik in de woonkamer kijk zie ik dat Harry en Niall allebei weg zijn. Lekker rustig. Op de bank eet ik mijn lunch terwijl ik een film aan zet. Na een half uur heb ik al geen zin meer in de film dus zet hem weer af. Ik heb best wel spijt van wat ik vanochtend heb gedaan, tegen Harry. Ik besluit hem te bellen om te vragen of hij naar huis komt zodat we kunnen gaan praten maar hij neemt niet op. Ik spreek de voicemail in en leg mijn weg op de bank. Ik zet mijn bord en beker van mijn lunch in de vaatwasser die ik ook meteen aan zet.
Wanneer ik de voordeur open hoor gaan loop ik meteen naar de gang en zie Harry daar staan. "Kunnen we praten?" Vraag ik zachtjes? "Sure," mompelt hij waarna hij zijn jas op hangt en achter me aan loopt naar de woonkamer waar we op de bank gaan zitten. "Nou praat maar," zegt hij ongeintereseerd. "Jaa als het zo gaat hoeft het niet hoor," "Nee praat nou maar," zegt hij snel en kijk me aan. "Sorry van vanochtend, ik weet niet wat ik had maar ik vond het niet heel fijn dat je meteen boos werd." Vertel ik hem zachtjes en kijk naar mijn handen. "Kijk me eens aan Baby," hij pakt mijn kin vast zodat ik hem aan moet kijken. Ik kijk hem aan en voor ik besef wat hij doet drukt hij zijn lippen op die van mij. "Het spijt me, ik had niet meteen boos moeten worden maar je moet de volgende keer laten weten als je ergens heen gaat. Ik was echt heel ongerust toen ik zonder jou wakker werd." "Ik snap het, sorry. Ik vertel voortaan waar ik heen ga." Verzeker ik hem en druk mijn lippen op die van hem. "Ik hou van je," fluisterd hij en drukt een klein kusje op mijn lippen. "Ik hou ook van jou, zullen we vanavond op stap gaan?" Vraag ik hem. Hij knik langzaam. "Okay dan ga ik even omkleden, want ik zie er niet uit," vertel ik hem lachend en loop naar boven. Uit mijn kast pak mint groen rokje met daarop een zwart hempje met als schoenen mijn AllStars. Mijn haar laat ik in mijn knotje en mijn make-up hou ik simpel. Ik ren de trap af naar beneden en zie Harry nog steeds in se zelfde kleren op de bank zitten. "Zullen we gaan?" Vraag ik zachtjes waarna ik naar Harry zijn auto loop.
Als we aan komen bij een leuke kroeg, bestelt Harry wat te drinken voor ons en geeft mij een bekertje. "Proost," mompel ik waarna ik een grote slok neem. Na dat ene drankje worden het nog meer drankjes en op een gegeven moment kan ik niet eens meer recht lopen. "Baby, zo is het wel weer genoeg geweest voor jou," zegt Harry in mijn oor en pakt mijn bekertje af en begeleid me naar buiten. Waar we weer in zijn auto stappen en naar huis rijden. Thuis aan gekomen loop ik meteen naar boven waar ik Harry zijn shirt uit trek en hem zelf aan doe en in bed ga liggen. "Slaap lekker baby," hoor ik Harry als allerlaatste nog zeggen voor ik in een diepe slaap val...
JE LEEST
Secret Love
Fanfiction"Het kan niet, ookal zou ik het graag willen. Maar het kan niet" vertelt hij mij. "Je vecht er ook niet voor, je zegt dat je het graag wil maar wat ga je er aan doen?" Schreeuw ik met een stemverheffing. "Je snap het niet, je bent mijn leerling en i...