🌸April🌸
Door mij wekker word ik wakker, rek me uit en stap uit mijn bed. Als het goed is zijn mijn ouders allebei al naar het werk, gelukkig. Niemand weet dat ik mishandeld word thuis en dat wil ik zo lang mogelijk ook verborgen houden. Doordat mama en papa het heel druk hebben op hun werk, drinken ze heel veel en reageren ze hun stress en boosheid op mij af. Als ik eenmaal uit mijn bed ben, doe ik mijn rolluik omhoog en kijk naar buiten om te zien wat voor weer het is. Het is weer z'n lekker weertje als gisteren. Uit mijn kleine kledingkastje pak ik mijn lange witte broek en een wit met blauw gestreept blouseje, waar ik mijn witte sneakers onder doe.
In de badkamer poets ik mijn tanden, borstel mijn blonde lokken door en doe een beetje basic make-up op. In mijn kamer haal ik mijn telefoon van de oplader en berg de oplader op. Mijn tas pak ik van de grond af en slof de trap af. Mijn tas laat in de gang staan en loop verder naar de keuken, waar ik mijn brood smeer en in mijn tas doe. In de gang strik ik mijn veters en rol de mouwtjes van mijn blouseje naar beneden om de blauwe plekken te verbergen die ik armen zitten, waarna ik mijn leren jasje aan doe. Het is best lekker weer maar 's ochtends in het nog wel heel erg koud. Uit de schuur haal ik mijn fiets en zet mijn tas in mijn mand voorop voor ik naar school fiets.
Op school zet ik mijn fiets weg en loop naar binnen en stop de onnodige spullen in mijn kluisje. In de aula loop ik meteen naar Maddy en geef haar een knuffel. "Hee, April. Kijk eens achter je" mompelt ze waarna ik me meteen omdraai. Achter me zie ik Harry staan. "Ohh... jij bent zo freaking erg he" mompel ik gefrusteerd en loop stampvoetend weg naar een groepje vriendinnen uit een andere klas. "Helloo Melliee" glimliach ik geef haar een knuffel, eigenlijk heet ze Melissa. "Heey lekkerding van me, waarom ben je niet bij Maddy?" "Jaa die is de heletijd aan het irriteren enzo en mij belachelijk aan het maken" mompel ik. "Oh niet leuk" "nee daarom ben ik weg gelopen" antwoord ik simpel ga bij hun aan tafel zitten. Melissa ken ik al heel lang, en na alles wat samen hebben mee gemaakt laten we elkaar nooit meer gaan, waar ik natuurlijk heel blij mee ben. "Maar waarover was ze dan bezig?" Vraagt Melissa na een korte stilte. "Ja kijk, eergisteren kwam ik in de Starbucks een hele knappe jongen tegen. Maar wat nu dus blijkt is dat hij onze nieuwe gymdocent is" vertel ik haar en krap ongemakkelijk in mijn nek. "Is dat die Harry Styles?" Lichtjes knik ik op haar vraag. "Jaa maar hij is ook tering knap, ik krijg ook geen van hem" mompelt ze. "Maar waarom was ze daar dan mee bezig om jou belachelijk te maken?" Vraagt ze verward. "Ja omdat ik hem heel erg knap vind en laats naar hem zat te staren. Maar als je er straks ook zo vaak over gaat beginnen dan heb je een heel groot probleem" waarschuw ik haar. Ze doet alsof ze haar mond dicht rist en haar sleuteltje weg gooit. Ik schiet daardoor in de lach waardoor de rest ook gaat lachen. "Ey maar wat heb je zo voor les?" Vraag ik als ik uitgelachen ben. "Gym" antwoord ze kort. "Oh.." is het enige wat ik kan uitbrengen. Ze grinnikt zachtjes en geeft me een speelse duw. "Ik heb wiskunde en Engels" jammer ik en controleer snel of ik allen goede slullen bij me heb. "Waarom heb je lange mouwen aan, het is kapot warm?" Vraagt ze verward. "Ik had zin om dit aan te doen" mompel ik snel. "Okay, weirdo" mompelt ik snel. "Tjaa je kent me" grinnikt ze. "Maar ik moet gaan, ik moet me omkleden" zegt ze snel en staat op en pakt haar spulletjes van tafel af. "Is goed, we gaan snel weer chillen okay?" Zeg ik en kijk haar vragend aan. "Jaa tuurlijk" antwoord ze snel en omhelst mij. Ik glimlach naar haar en pak ook mijn spullen van tafel en loop naar het wiskunde lokaal waar ik mijn spullen op tafel leg aan op de stoel ga zitten.
(...)
Na een lange en vermoeiende schooldag, kom ik Melissa weer tegen in de fietsen stalling. "Helloo girlyy" glimlacht ze waarna ze me stevig omhelst. "Okay die gymdocent is dus wel echt heel erg knap" piept ze. Ik grinnik zachtjes en steek het sleuteltje van mijn fiets in mijn fiets. "Kom je mee naar mijn huis?" Vraagt ik als ze klaar is met wegdromen. Ze knikt hevig en pakt ook haar fiets. Ik app mijn moeder snel dat Melissa mee komt. Al snel krijg ik een berichtje van mijn moeder dat het goed is, maar dat ik wel moet zorgen dat er gekookt is als hun thuis komen. Ik reageer er verder niet meer op en stop mijn telefoon weg in mijn tas en stap op mijn fiets als Melissa naast komt staan. Na een kleine 10 minuutjes gefiets te hebben komen we bij mij aan waar we onze fietsen in de schuur neer zetten en naar binnen lopen. "Drinken?" Vraag ik als ik mijn jas heb opgehangen. "Ja graag, heb je cola?" "Sure" mompel ik en schenk twee cola in, waarna ik er eentje aan Melissa geef. Ook pak ik een pak koekjes en rijk er opnieuw eentje aan Melissa. Ze glimlacht liefjes en gaat op de bank zitten. "Wow what the fack is dit?" Vraag ik hardop verbaasd als ik zie dat er een nieuwe groepsapp is aan gemaakt. "Wat?" "Jaa nee niks er is een groepsapp aangemaakt" mompel ik en bekijk wie er allemaal in zitten. Het is onze klas met Harry er in. "Wow wacht Harry zit er ook in?" Zeg ik nog altijd verbaasd. "Okay wauw dit is echt weird" zegt Melissa ook verbaast.Helloo lieve kinders,
Ik wilde even vragen of jullie morgen jullie eerste uurtje even naar school kunnen komen want ik wil iets bespreken! MVG Harry styles, jullie gymdocentIk merk dat Melissa over mijn schouder mee leest. "Fijn dit... kan ik ook nog eens vroeg uit bed, ik dacht ik kan uitslapen maar nee" zeur ik. "Ach wat geeft het, voor het zelfde geld is het een leuke mededeling ofso, i don't know maar laat mij het even weten in de pauze" ik knik hevig en drink mijn glas leeg.
"Ik ga maar eens naar huis, ik zie je morgen wel op school" zegt Melissa terwijl ze op staat en haar spullen uit de gang pakt. "Is goed. Tot morgen" glimlach ik en neem afscheid. Als ze eenmaal weg is, bekijk ik wat er allemaal in de koelkast ligt en pak de spullen er uit waarvan ik denk dat ik het ga gebruiken. Ik besluit om roerbak groente klaar te maken een stukje zalm er boven op. Tegen de tijd dat het klaar is hoor ik dat mijn ouders naar binnen komen lopen. "Halloo, precies op tijd zijn jullie het eten is net klaar." Zeg ik glimlachend en zet de borden op tafel. "Smakelijk" mompel ik en begin te eten.
Na het eten ruimen mijn ouders zelf alles op, wat al een wonder is want dat doen ze nooit en pak ik mijn huiswerk voor morgen en ga dat aan de keuken tafel maken. Als ik daar ook weer mee klaar ben zet ik wat te drinken voor mijn ouders en voor mezelf voor ik op de bank ga zitten. "Ohja ik moet morgen eerste uur naar school, dus ben dan vroeg weg" zeg ik zachtjes. "Wat is dat nou weer voor bullshit, moet je melden ofso?" Roept mijn moeder boos uit. "Nee mijn gymdocent wil iets met onze klas bespreken" zeg ik nog altijd zachtjes. "Ja fack die docent, je gaat mij morgen vroeg helpen met de was enz" roept mijn moeder nog bozer. "Ja niks fack die docent, ik moet gewoon naar school. Dus flikker een heel groot eind op!" Schreeuw ik nu zelf ook boos."DOE JIJ EENS RAP NORMAAL JONGEDAME, DIT TAAL GEBRUIK ACCEPTEER IK NIET, EN ZEKER NIET VAN JOU!" mengt mijn vader zich er mee. "ZAKKEN JULLIE ALLEBEI LEKKER DOOR DE STRONT" "naar je kamer" zegt mijn vader streng. "Nee, ik moet dan gewoon naar school dus mama moet niet moeilijk gaan doen" zeg ik met een lichte stemverheffing. Dit is de eerste keer dat ik tegen mijn ouders in durf te gaan. Mijn moeder staat op en komt boos voor mij staan waarna ze haar hand weer heft en mij een garde klap tegen mijn gezicht geeft. Mijn eigen hand gaat meteen naar de brandende plek en ik wrijf er over heen. Als of dat nog niet genoeg was krijg ik van mijn vader een nog hardere klap tegen mijn oren aan, waardoor heel mijn oor begint te suizen. Als klapper op de vuurpijl geeft mijn moeder mijn nog een, hopelijk laatste, stoot tegen mijn neus. Meteen daarna voel ik dat mijn neus begint te bloeden dus ren ik snel naar de keuken om er een papiertje tegen aan te doen waarna ik snel naar mijn kamer ren. Ik kleed me heel snel om ij mijn pyjama en ga in mijn bed liggen en val al huilend in slaap.
~~~~~~~~
Heyy lieve lezertjess,
Dankzij jullie sta ik op 480 in de fanfictie lijst! Thank you so much❤❤
JE LEEST
Secret Love
Fanfiction"Het kan niet, ookal zou ik het graag willen. Maar het kan niet" vertelt hij mij. "Je vecht er ook niet voor, je zegt dat je het graag wil maar wat ga je er aan doen?" Schreeuw ik met een stemverheffing. "Je snap het niet, je bent mijn leerling en i...