🌸Harry🌸
Al sloffend kom ik het school gebouw in gelopen via de docenten ingang. Ik begroet een aantal docenten terwijl ik naar mijn lokaal loop. Eenmaal daar, app ik April dat ik een idee heb voor haar situatie en of we dat vanmiddag in het park kunnen bespreken. Tot mijn grote verbazing reageerd ze redelijk snel, met als antwoord dat het goed is. Ik glimlach en stop mijn telefoon weer terug in mijn broek zak voor ik mijn eerste les ga voorbereiden. Nadat ik dat heb gedaan loop ik mijn lokaal, draai de deur op slot en loop naar beneden om een kop koffie te maken. Met mijn koffie in mijn hand loop weer terug naar het lokaal en ga aan het bureau zitten en wacht tot mijn leerlingen binnen komen. "Goodmorning, ga allemaal op jullie plekje zitten. Ik wil vandaag met iedereen even aan mijn bureau gaan zitten en de punten en aanwezigheid controleren." Vertel de klas. "Wat moet de rest dan doen?" Hoor ik iemand vragen. "De rest mag iets voor zichzelf. Als het rustig kan dan mag je bij iemand anders zitten maar alleen als het rustig kan." Zeg ik streng en ga weer aan het bureau zitten. "April, ik begin met jou. Kom maar." Ze staat op en loopt naar me toe. Ik start ondertussen de computer op en klik haar account van school aan om vervolgens naar de aanwezigheid te gaan. "Je bent eigenlijk altijd aan wezig, dat is goed!" Vertel ik haar en ga daarna naar haar punten. "Je hebt ook echt goede punten." "Nou dat valt wel mee, het kan veel beter." Vertelt ze me. "Dan gaan we dat proberen, kom je vanmiddag nog?" Ze knikt en staat op om naar haar plek te lopen. Net als bij April ga ik de hele klassen lijst af. Precies op tijd ben ik klaar met alle leerlingen en terwijl de bel gaat loopt iedereen naar buiten.
In mijn pauze app ik April een tijd hoelaat ze in het park moet zijn. Na de pauze moet ik weer gym les geven. En zoals ik had beloofd geef ik vandaag buiten gymles. Na 3 leuke gymlessen gegeven te hebben kleed ik me heel snel om in mijn normale kleding en pak mijn auto om naar het park te gaan. Ik parkeer mijn auto aan de rand van het park waarna ik naar de afgesproken plek ga. Als ik daar aan kom is April er nog niet, wat ik ook wel snap want ze is nu pas uit. Ik ga op het bankje zitten en wacht tot ze er is. In de verte zie haar mooie blonden haren wat betekend dat ze er bijna is. Ik ga staan en omhels haar. Aan haar reactie merk ik dat ze schrikt dus laat haar snel los. "Kom we gaan zitten." Vertel ik haar en leid haar naar het bankje. "Hoe was het vanochtend thuis gegaan?" "Slecht" mompelt ze. "Hoezo?" "Mijn ouders waren weer in een slechte bui en ik liet iets perongeluk uit mijn handen vallen, waardoor ze helemaal flipte en mij een klap gaven" geeft ze snikkend als antwoord. "He kom eens hier" zeg ik zachtjes en omgels haar nog eens. Ik weet dat ik niet van de situatie misbruik mag maken, maar dit geeft mij meer reden om bij het mooiste meisje van de wereld te zijn. "Mijn idee was dus, wat als je een tijdje bij iemand in huis gaat wonen tot het weer beter met je gaat?" "Jaa dat is wel een goed idee maar waar moet ik heen, niemand weet het van mijn situatie en niet iedereen zit er op te wachten om mij voor een langere tijd in huis te hebben." Mompelt ze. "Als je wilt mag je bij mij komen wonen voor een tijdje en dan zeg je tegen je ouders dat je bij een vriendin slaapt." Vertel ik haar zacht. "Vind u dat niet raar?" Vraagt ze verlegen. "Alsjeblieft April, zeg maar gewoon je. En nee ik vind het niet vervelend ik wil juist dat het goed met je gaat!" Verzeker ik haar. In de blik in haar ogen zie ik dat ze twijfeld. "Geen zorgen, je krijgt gewoon een eigen kamer." "Ja ik vind het goed, ik bel mijn ouders wel dat ik mijn spullen kom halen en dat ik een tijdje bij Mellissa slaap." Vertel ze me terwijl ze haar telefoon uit haar tas pakt en haar moeder belt. Ik hoor haar moeder aan de andere kant van de lijn schreeuwen waar ik best van schrik. Na een kort maar krachtig gesprek hangt April op en staat op. "Mama was wel boos maar ze vond het goed." Vertelt ze me. "Okay, dan zetten we jou fiets in mijn auto en dan breng ik je naar huis en dan wacht ik aan het einde van de straat wel. Zodat je ouders mij niet zien." Ze knikt goedkeurend. Ik sta ook op en loop samen met haar naar mijn auto, die ik open en de deur aan April haar kant open houd. Ze knikt dankbaar voor ze in stapt en ik naar mijn eigen kant loop en weg rijd. Ze vertelt me de weg en ik volg haar instructies. Als we aan het einde van haar straat staan, stapt ze uit en vertelt me dat ze zo terug. Morgen is het zaterdag, dus ben ik echt heel de dag met haar samen. Ik zit er aan te denken dat ik haar mee neem naar de stad om haar beter te leren kennen maar ik weet helemaap niet of ze dat leuk vind. Ik ga eerst maar eens kijken hoe ze reageerd op mijn huis en of ze zich een beetje thuis voelt. Niet veel later komt April terug met een grote sport tas en nig een kleinere handtas. Ze stapt weer in en legt haar tas tussen haar benen voor ze haar gordel om doet en ik de straat uit rijd naar mijn eigen huis. Eenmaal daar aan gekomen parkeer ik de auto op mijn eigen parkeer vak en help April met haar spullen voor ik de deur open draai en haar grote sprot tas in de gang neer zet.
"Wow"
JE LEEST
Secret Love
Fanfiction"Het kan niet, ookal zou ik het graag willen. Maar het kan niet" vertelt hij mij. "Je vecht er ook niet voor, je zegt dat je het graag wil maar wat ga je er aan doen?" Schreeuw ik met een stemverheffing. "Je snap het niet, je bent mijn leerling en i...