🌸April🌸
"Wow" mompel ik terwijl ik de huiskamer van Harry's huis bewonder. "Dit is echt heel erg mooi" mompel ik nog altijd met heel veel bewondering. "Wil je wat drinken?" Vraagt Harry vanuit de keuken. "Graag, heb je cola?" "Jaa komt er aan, mevrouw." Ik ga grinnikend op de meest grote bank zitten die ik ook heb gezien. Mijn huis ziet er niet zo mooi en luxe uit. Ookal werken mijn ouders heel erg hard we hebben het als nog niet heel erg breed en hebben niet heel erg veel te besteden. "Kijk eens aan." Grinnikt Harry en rijkt me een glas cola aan. Ik glimlach naar hem terwijl hij naast me op de bank komt zitten. Ik had nooit verwacht dat Harry het zou voorstellen dat ik bij hem kon komen wonen voor een tijdje. Het is nou ook niet dat ik het zo heel erg vind. "Zal ik je kamer laten zien?" "Jaa graag." Antwoord ik zijn vraag en sta na hem op om vervolgens achter hem aan de trap op te lopen richting mijn kamer. Hij opend een van de vele deuren die er boven zijn en er komt een soort logeerkamer tevoorschijn. Ik krijg daardoor een hele grote glimlach op mijn gezicht. Mag ik hier serieus slapen? In zn mooie kamer? "Hopelijk vind je het iets." Zegt Harry een beetje verlegen. "Het is prachtig." Weet ik uit brengen voor ik verder de kamer in loop en op het inmens grote bed ga zitten. Ik heb het hier nu al naar me zin. "Ik zal je even alleen laten dan kun je je spulletjes op ruimen en dan begin ik vast aan het eten zodat we dadelijk kunnen eten." Vertelt Harry me voor hij uit mijn kamer verdwijnt en de deur achter zich sluit. Mijn grote sport tas zet ik op bed neer en rits hem open. Al mijn shirtjes die ik mee heb genomen leg ik netjes in de kast en mijn broeken en rokjes hang ik netjes op aan de hangertjes die in andere kant van kast hangen. Mijn make-up leg ik op het tafeltje waar ook weer een grote spiegel op staat. Als allerlaatste zet ik de 3 paar schoenen die ik bij me heb voor de kast. Ik controleer of alles netjes in de kast ligt voor ik naar beneden ga en word verwelkomt door een heerlijke geur van eten. "Heey. Het ruikt lekker." Zeg ik zacht als ik de keuken binnen kom lopen. "Heey. Ik hoop dat je pasta lekker vind?" "Jaa lekker. Zal ik de tafel dekken?" Vraag ik zachtjes. "Dat mag maar hoeft niet perse want dan doe ik het zelf." Zegt hij glimlachend. "Nee, je hebt al genoeg voor me gedaan dan is dit wel het minste wat ik terug kan doen voor je." Vertel ik hem. "Okay okay, de bordjes staan in die kast en het bestek in de la naast me." Legt hij mij uit. Ik knik en pak eerst de bordjes uit de kast en zet ze op tafel neer voor ik het bestek uit de la pak, die ik ook op tafel neer leg. Terwijl Harry aan het koken is bewonder ik de tattoos die op zij armen staan. Zijn hele linker arm staat vol en op zijn rechter arm staat maar een enkele tattoo. Bij sommige mensen vind ik tattoos echt lelijk maar bij Harry hebben ze wel iets. Harry draait zich om met een grote pan met heerlijk ruikende pasta. "Pasta a la Styles."glimlacht hij waardoor ik uit mijn gedachten word gehaald. "Lekker." mompel ik en ga weer goed zitten terwijl hij de pan op tafel zet. "Dat weet je nog niet." grapt hij voor hij een beetje pasta op mijn bord legt. "Smakelijk." vertel ik hem en begin te eten. "Dit is echt super lekker!" complimenteer ik hem als ik mijn leeg heb. "Gelukkig maar. "glimlacht hij en begint zelf ook met eten.
Na het eten help ik hem mee met opruimen. "Dankjewel dat ik hier mag zijn, ik vind het echt heel erg lief!" "Geen dank hoor. Ik wil gewoon dat het goed met je gaat!" vertelt hij mij en gaat voor me langs om op de bank te gaan zitten. "Vind je het erg als ik mijn pyjama aan ga doen?" vraag ik zachtjes. "Nee tuurlijk niet, doe gewoon alsof je thuis bent!" stelt hij mij gerust. ik glimlach naar hem en loop naar boven waar ik mijn pyjama aan doe en weer naar beneden slof. "Awhh wat heb je een schattige pyjama." glimlach Harry als ik op de bank ga zitten. "Nou, niks tegen mijn pyjama he." zeg ik plagerig. "Nee nee, ik zou niet durven." grinnikt hij. "Vind je het erg als er vrienden van mij langs komen? Zo ja dan bel ik ze af." "Oh nee helemaal niet, laat ze maar komen. Maar weten ze dat ik er ben? En vinden ze het niet erg dat ik in mijn pyjama zit?" "Wauw, Okay dat waren veel vragen. Ze weten dat je hier bent en nee ze vinden het niet erg dat je in je pyjama zit dus gewoon lekker zo blijven zitten." vertelt hij mij voor hij opstaat en de deur open gaat doen. "Heey, ik ben April." stel ik me voor aan de eerste die binnen komt. Hij heeft net als Harry redelijk veel tattoos. "Heey April, ik ben Louis een goede vriend van Harry." stelt hij zich zelf voor en loop verder naar de woonkamer. Na Louis volgt er nog een jongen met veel tattoos. "Heey, Ik ben April." stel ik me opnieuw voor. "Heey, ik ben Liam." stelt hij zich voor en gaat net als Louis naar de huiskamer. de laatste die binnen komt heeft gek genoeg geen tattoos. Of in ieder geen die je kan zien. "Heey, Ik ben April." stel ik me voor de derde keer voor. "Heey, Ik ben Niall. Leuk dat je er bent." vertelt hij en samen lopen we naar de woonkamer waar iedereen al op de bank zit. "April, zit je bij Harry in de klas?" vraagt Niall nieuwsgierig. "Ja. Hij is mijn mentor en gymdocent." leg ik hem uit. "Guys, willen jullie wat drinken?" Hoor ik Harry vanuit de keuken roepen. "Ja biertje." schreeuwen de 3 jongens terug. Ik sta op en loop naar de keuken. "Kan ik helpen?" vraag ik verlegen. "Als je wil kun je 4 biertjes uit de koelkast pakken en ze voor op tafel neer zetten dan maak ik iets lekkers voor jou. Mag je trouwens al alcohol?" "ja dat mag ik, ik ben 18 en word bijna 19." vertel ik hem trots voor ik 4 biertjes u it de koelkast pak en in de la van het bestek een opener zoek. Ik maak de flesje open en loop er mee naar de woonkamer en rijk allemaal eentje aan. Niet veel later komt Harry terug met een groot glas met een roze drankje erin. "Kijk een jongedame, uw cocktail." probeert hij beleefd te vertellen waardoor ik in de lach schiet. Nog altijd lachend pak ik het glas aan en neem een klein slokje. "Hij is heel lekker!" zegt ik enthousiast. "Gelukkig, dan zullen we maar gaan proosten." zegt Harry voor we allemaal ons glas heffen, of ja hun hun flesje bier. "Proost!" zegt ik voor ik nog een slokje neem van mijn drankje.
Na een hele gezellige avond met Harry en zijn vrienden, loop ik gapend naar boven met Harry achter me. "Goodnight, April" zegt hij zacht voor hij in zijn achter verdwijnt. "Goodnight" zeg ik nog snel en loop ook mijn kamer binnen. Aan mijn kamer is een aangrenzende badkamer. Ik pak mijn spulletjes die ik 's avonds altijd gebruik en loop de badkamer binnen. Ik poets snel mijn tanden en haal mijn make-up eraf voor ik het grote 2persoons bed ga liggen en in een diepe slaap val...
JE LEEST
Secret Love
Fanfiction"Het kan niet, ookal zou ik het graag willen. Maar het kan niet" vertelt hij mij. "Je vecht er ook niet voor, je zegt dat je het graag wil maar wat ga je er aan doen?" Schreeuw ik met een stemverheffing. "Je snap het niet, je bent mijn leerling en i...