🌸April🌸
We zijn al weer een aantal dagen verder en vandaag word ik gebeld of ik geslaagd ben. "Goodmorning Babygirl," fluistert Harry waarna hij een klein kusje op lippen drukt. "Goodmorning, Babe," mompel ik voor ik me naar hem toe draai. "Spannende dag vandaag." zegt hij zachtjes voor hij zijn armen weer om me heen slaat. "Jaa, maar hoe gaat dat dan? Want jij bent mijn mentor en ik ben jou vriendin dus eigenlijk hoef je niet te bellen maar kun je het nu ook gewoon zeggen," vertel ik hem. "Nee Babe, ik moet dadelijk naar school toe en dan weet ik het pas." maakt hij me duidelijk waarna hij het bed uit gaat en de kamer uit loopt. "Dus je laat me alleen?" roep ik hem na. Hij komt weer terug gelopen, steekt zijn hoofd de hoek om. "Ja, alleen voor een paar uurtjes. vraag of Mellissa hier naar toe komt dan kunnen jullie als jullie beide geslaagd zijn het samen vieren en wij vanavond." zegt hij tegen me en loopt weer weg. Z'n dom idee is het ook niet, dus app ik Mellissa of ze straksjes hier naar toe komt. Als ik als antwoord krijg dat het goed is stap ik uit bed. Wanneer ik langs de spiegel loop zie dat ik nog steeds in Harry zijn shirt rond loop, maar hij ruikt lekker dus laat ik het aan. Ik huppel de trap af en word welkomt door een heerlijke geur uit de keuken. "Wat ruikt het hier lekker," zeg ik meteen als ik de keuken binnen loop.
"Bedoel je het eitje of mij?" vraagt Harry met een speelse grijns op zijn gezicht. "Allebei," antwoord ik blozend waardoor ik naar beneden kijk en aan het kookeiland ga zitten. Niet veel later zet Harry een bord op tafel met een hard broodje met een omeletje er op. "Smakelijk Babygirl," ik glimlach naar hem en begin met mijn broodje. Nadat we allebei gegeten hebben lopen we weer naar boven om ons aan te kleden. "Ik ga eerst in de badkamer!" gil ik nadat ik mijn kleding uit de kamer heb gepakt en sluit me op in de badkamer. Ik zet de douche aan en kleed me uit waarna ik onder warme stralen ga staan. Ik was mijn lichaam vervolgens, spoel dat af en kleed. Spuit deo op en borstel mijn haren uit die daarna in een rommelig knotje bind. Draai de deur weer open voor ik naar Harry zijn kamer loop. "Ben je klaar in de badkamer?" vraagt hij zachtjes nadat hij een kus op mijn lippen heeft gedrukt. Ik knik lichtjes waarna hij de kamer uit loopt. Ik doe snel een beetje make-up op en trek mijn schoenen aan. "Babe, moet je niet eens nieuwe schoenen? Deze zijn helemaal afgetrapt." vraagt Harry aan mij wanneer hij de badkamer deur open doet. "Nee hoor, deze lopen nog prima." "Okay," mompelt hij snel. Hij komt de kamer binnen gelopen met alleen een handdoek om geslagen. Ik doe mijn best om niet naar zijn ontblote boven lijft te kijken maar het lukt niet. "Bevalt het uitzicht je, Princess?" vraagt hij plagend. Ik knik langzaam en slik een keer diep. De grote vlinder op zijn buik vind ik een van de mooiste tattoos die hij heeft. Net als het kleine kruisje op zijn linker hand en de grote vlinders net boven zijn borst. Hij trekt onderbroek aan waarna hij de handdoek laat vallen en zich verder aan kleed. "Ik ben beneden," meld ik waarna ik eerst naar mijn eigen kamer loop om wat parfum op te spuiten en daarna zijn beneden waar ik op de bank ga zitten.
Harry komt aan gekleed naar beneden, loopt naar me toe en drukt een kus op mijn voorhoofd. "Ik ga naar school, Mellissa kwam zo toch?" vraagt hij terwijl hij naar de keuken loop en zo te horen zijn sleutels van het aanrecht pakt en weer terug naar mij toe loopt. "Ja die is er over 5 minuten," zeg ik tegen hem. "Okay dan ga ik nu weg, ik ben op tijd weer thuis, geen zorgen." stelt hij mij gerust en drukt een lange kus op mijn lippen. "Bye," gil ik nog naar hem waarna ik de deur dicht hoor gaan en niet veel later hoor ik zijn auto starten dus weet ik dat hij echt weg is. Als ik de bel hoor spring ik op van de bank om de deur open te maken. Meteen wanneer Mellissa binnen is knuffelt ze me en lopen we samen weer naar de bank toe. "Ik ben zo zenuwachtig," zegt ze meteen. "OMG ik ook, Ik word waarschijnlijk dadelijk door Harry gebeld, dus dat word kei raar. Hij weet eerder dat ik geslaagd ben dan dat ik het zelf weet." vertel ik haar waardoor ze kei hard begint te lachen.
Na nog gezellig geklets te hebben zetten we allebei onze telefoon hard aan zodat we het goed horen als we gebeld worden. "Maar hoe is het eigenlijk tussen jou en Liam?" vraag ik aan haar. "Super goed, en tussen jou en Harry?" "Ook heel goed, hij zorgt echt supergoed voor me en ik ben sinds lange tijd niet meer zo gelukkig geweest dan nu!" vertel ik haar blozend. "Heb je nog iets van je ouders gehoord?" "Nee, maar die zullen mij ook niet echt missen." vertel ik haar. Op het moment dat ze iets terug wil zeggen gaat mijn telefoon hard af. Ik schrik er van, pak hem en neem op. "Heey Babe, Ik wil even zeggen dat je met een super mooie lijst geslaagd bent. Ik ben trost op je, Princess." Hoor ik Harry aan de andere kant van de lijn zeggen. "OMG, OMG!" gil ik uit. "YESSS!" gil ik nogmaals waarna ik het gesprek afsluit en op hang. "Ik ben geslaagd, Melliee" zeg ik tegen haar waarna ze me een dikke knuffel geeft. "Nu jij nog" vertel ik waarna haar telefoon af gaat. "Dank u wel," hoor ik haar nog beleefd zeggen waarna ze ophangt. "Ik ben ook geslaagd!" Zegt ze trost voor ik haar ook een dikke knuffel geef. Eindelijk ben ik van die rot school af.
JE LEEST
Secret Love
Fanfiction"Het kan niet, ookal zou ik het graag willen. Maar het kan niet" vertelt hij mij. "Je vecht er ook niet voor, je zegt dat je het graag wil maar wat ga je er aan doen?" Schreeuw ik met een stemverheffing. "Je snap het niet, je bent mijn leerling en i...