35

219 8 0
                                    

🌸April🌸

"Goodmorning Babygirl," fluistert de hese ochtend stem  van Harry in mijn oor. We zijn nu al bijna 2 weekjes en het bevalt me echt heel erg hier,op Curacao. Vandaag is de laatste dag dat we hier zijn dus we gaan nog even extra genieten.  "Goodmorning, Haz," mompel ik en draai naar hem toe. "Lekker geslapen?" vraag ik zachtjes. "Altijd met jou naast me," mompelt hij glimlachend. Ik kijk hem glimlachend aan en kruip in zijn armen. Het is heerlijk om naast Harry wakker te worden in zijn shirt, die heerlijk ruikt. "Vandaag weer een heerlijk dagje op het strand?" vraagt Harry zachtjes. Ik knik lichtjes. "Maar eerst nog even zo blijven liggen." vertel ik hem fluistert en trek zijn armen nog meer om me heen. Ik hoor hem zachtjes grinniken en ik voel dat hij een kus op mijn haar drukt. Ik sluit mijn ogen weer en val langzaam weer in slaap.

"Babygirl, Je bent weer in slaap gevallen," hoor ik Harry grinniken. Ik op mijn ogen en kijk hem aan. "Oopsie," zeg ik lachend en rek me uit. "Zullen we maar gaan ontbijten?" vraag ik zachtjes terwijl ik uit bed stap en me omkleed. "Jaa graag, ik heb best wel honger." vertelt Harry me en kleed zicht ook om. Als we allebei omgekleed zijn lopen we naar de ontbijtzaal en gaan ontbijten. Mijn ontbijt bestaat uit een bakje kwark met vers fruit er in en honing. Als dat op is verlaten we de zaal weer en lopen naar het strand. Ik maak in mijn haar een hoge paarden staart voor ik me insmeer met zonnebrand en op een bedje ga zitten.  Ik zie dat Harry een knotje een zijn haar maakt en naar de zee toe loopt. Alle mensen op het strand kijken hem kwijlend na. Iets in me zet dat ik me er niet druk over moet maken maar dat lukt me niet. Ik sta op en loop ook naar de zee waar ik naar Harry toe zwem en een kus oo zijn lippen druk. "Oh waar had ik die aan verdiend?" Vraagt hij plagend. "Gewoon zomaar," vertel ik hem glimlachend en ga weer op zijn heup zitten net als gisteren.

Na een tijdje gaan we het water weer uit en lopen we weer naar onze bedjes. Waar we samen op een bedje gaan liggen. "Haz?" "Jaa baby," "wil je mijn rug in smeren?" Vraag ik zachtjes terwijl ik het in smeer spul uit de strand tas pak. "Tuurlijk babe," zegt hij snel en pak de fles van me aan. Harry smeert mij rug in waarna hij een kus op mijn haren drukt. "Wil je wat drinken?" Vraag ik als hij klaar is. Hij knikt hevig en ik sta op om drinken te halen. Ik bestel het standaard drankje wat we al bijna 2 weken lang drinken uit de grote kokos noten. "Kijk eens, alsjeblieft," Ik rijk Harry zijn kokos noot aan en ga weer naasg hem zitten. "Proost, babe," we tikken de kokosnoten tegen elkaar en nemen er dan een slok uit.

"Kom we gaan lunchen ik heb honger," zeur ik en trek Harry omhoog. "Jaa wacht even," "Nee niks wacht even ik heb honger," zeg ik grinnikend waardoor Harry kreuned opstaat, zijn slippers aan doet en we hand in hand naar de beachbar lopen. "Wat wil je eten dan?" "Pizza," zeg ik lachend en bestel een pizza. Harry bestelt ook een pizza. Niet veel later word dat gebracht en beginnen we aan de meest lekkerste pizza die we ooit gegeten hebben. "Lusten jullie nog wat te drinken?" Vraagt een knappe ober. "Jaa lekker, een wijntje en voor hem een," "Voor mij een biertje," gaat Harry verder met mijn zin. Ik glimlach naar de ober die de bestelling noteerd en weg loopt. "Heb je het trouwens naar je zin hier?" Vraagt Harry zachtjes, waaraan ik merk dat hij twijfelt of ik het leuk vind. "Ik vind het hier geweldig, ik zou hier wel willen wonen," verzeker ik hem terwijl dezelfde als daarnet de drankjes op tafel neer zet en Harry mijn handen vast pakt.

(...)

Als ik alle douche gel van mijn lichaam heb afgespoeld, draai ik de kraan uit en droog me af. Met mijn omgeslagen handdoek loop ik de kamer weer in waar Harry op bed ligt en tv kijkt. Ik loop de grote in loop kast in, waar ik een setje kleding pak en aan doe. "Harry weet je of ik die lichte roze pumps mee had genomen?" Vraag ik vanuit de kleding kast. "Jaa die zitten in de koffer en die staat recht voor je neus," roept hij terug vanuit de kamer. Ik kijk de kleding kast rond en zie de koffer staan, waar ik de hakken uit haal en aan doe.

(Kleding April)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Kleding April)

Op mijn hakken loop ik de kamer in en loop weer terug naar de badkamer waar ik mijn make-up en mijn haar door borstel. Ik spuit van Victoria's Secret parfum op waarna ik goedkeurend in de spiegel kijk. "Mag ik zo mee vanavond?" Vraag ik aan Harry die nog steeds in zijn zwembroek zit. Hij gaat recht op zitten en kijk me bewonderd aan. "Dat mag jij zeker, Babygirl," glimlacht hij. "Kleed jij je ook even aan?" Vraag ik zachtjes en ga op bed zitten. Hij knikt hevig en verdwijnt de inloop kast in. Hij komt terug in een korte broek met een zwart shirtje er op. Hoe simpel hij ook gekleed is, hij ziet er altijd perfect uit. "Zullen we gaan?" Ik knik voor we samen de kamer uit lopen op weg naar het restaurant. Er word ons een plaatsje toe gewezen waar we gaan zitten en eten bestellen. "Ik vond het een geslaagde reis," zegt Harry trots. "Ik vond hem meer dan geslaagd, dankjewel Haz. Ik hou van je!" Vertel ik hem waarna hij mijn handen pakt en op al mijn knokkels een kusje drukt. "Ik hou ook van jou, Babygirl!" Verzekerd hij mij.

Ik weet niet hoe hij voor elkaar heeft gekregen maar in de korte tijd dat ik hem ken, ben ik ontzettend veel van hem gaan houden en hem heel dankbaar voor alles wat hij heeft gedaan. Hij is alles wat ik nodig heb.

Lieve lezertjes,
Dit was alweer het laatste hoofdstuk van dit boek. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!❤

Liefs, kusjes,

Secret LoveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu