🌸April🌸
Harry is naar zijn werk toe en ik ben onderweg naar Mellissa. "Hey," zeg ik vrolijk als ik bij Mellissa ben. "Heey, baby," zegt ze net zo vrolijk en trekt me in een knuffel. "Mama gaat zo weg dus daar hebben we dan geen last meer van." vertelt ze me terwijl naar de woonkamer lopen. Ik begroet de moeder van Mellissa met een glimlach en ga op de bank zitten terwijl Mellissa voor drinken aan het zorgen is. "April?" "Ja?" "Weet jij al wat je nu wil gaan, nu je je diploma hebt?" vraagt Mellissa terwijl ze met drinken de woonkamer binnen komt. Ik schud mijn hoofd en neem een glas drinken aan. "Jij?" "Nee ik ook niet, ik twijfel. Maar waarschijnlijk houd een ik tussen jaar om echt goed na te denken." legt ze uit. "Dat is best slim, Ik ga dat denk ik ook eens doen." zeg ik haar en neem een slok. "Dames jullie vermaken je wel he. Ik ben naar mijn werk als je iets nodig hebt bel me maar gewoon," vertelt de moeder van Mellissa ons. "Jaa mam, ga nu maar. Straks ben je nog te laat ook," zegt Mellissa lichtelijk geïrriteerd. Ik begin te grinniken, waarna Mellissa me en dodelijk blik schenkt. "Doei!" hoor ik de moeder van Mellissa zeg roepen voor ik de voordeur dicht hoor gaan. "Okay wat gaan we doen?" vraagt Mellissa aan mij. Ik haal mijn schouders op en kijk haar aan. "Oh, aan jou heb ik ook niks," zegt ze lachend.
"OMG kom we gaan in ons zwembad in de tuin zitten, het kei mooi weer," Zegt Mellissa opeens. "Uhm ja leuk schat. Ik heb geen bikini," merk ik op. "Dan leen je er een van mij," zegt ze waarna ze naar boven rent en terug komt met 2 bikini's in haar hand. Ik pak er een en ren naar boven me daar om te kleden voor ik samen met Mellissa zwembad in spring. "Was Maddy gezakt?" vraagt ze als we weer boven water komen. "Niet dat ik weet, Ze zegt niks meer tegen mij. En ik hoef niet elke keer als eerste iets te sturen toch?" zeg ik tegen haar. Ze schud haar hoofd en duwt me weer onder water. Hoestend kom ik weer boven water waarna ik de rand van het zwembad ga zitten. "Hoe laat is Harry klaar?" vraagt ze. "Volgens mij is hij om 4 uur thuis, dus ik zorg dat ik om 4 uur ga dan ben ik als nog op tijd thuis. Ze knikt en komt naast me zitten. "Wil je nog wat drinken?" vraagt ze. "Nee dank je schat." vertel ik haar. Ik sta op en ga op een van de ligbedjes liggen die er in de tuin staan. Mellissa woont in een best groot huis, dus dat is altijd leuk om naar toe te gaan. Er is hier altijd wel iets te doen. Ik kan nou ook niet zeggen dat, sinds ik bij Harry woon, ik ook een klein huis woon.
"Kom we gaan eten klaar maken voor ons middag eten," zegt Mellissa terwijl ze op springt en me mee omhoog trekt. "Wat wil je gaan maken?" Vraag ik lachend terwijl we de keuken in lopen. "Pizza," zegt ze blij en pakt alle spullen. We beginnen met de pizza's en stooppen ze in de oven. Na een half uurtje zijn de pizza's klaar en schuiven we ze op een bordje en ga weer in de tuin zitten. "Smakelijk" mompelen we tegelijk en beginnen aan onze pizza. Als alles op is zetten we onze borden weer binnen. Ik pak Mellissa haar hand vast zodat we tegelijk in het water kunnen springen. "3,2,1. Springen" gillen we en springen in het water. Als we weer boven komen schieten we allebei in de lach voor we weer op de rand gaan zitten. "Zullen we maar gaan omkleden?" stelt Mellissa voor. Ik knik en loop achter haar aan naar boven. "Wil je douchen?" Vraagt Mellissa als we boven zijn. Ik knik en loop de douche binnen. Ik vind zwemmen echt heel leuk alleen heel dat chloor op je lichaam vind ik niet fijn. Ik zet de douche aan en kleed me uit. Ik laat de warme stralen over mijn lichaam heen stromen. Ik was mijn lichaam met de zeep van Mellissa, spoel het af en droog me af als ik klaar ben. Met de handdoek om mijn lichaam heen geslagen loop ik naar de kamer van Mellissa. "Ik ga ook even douche," vertelt ze en verdwijnt de kamer uit. Ik kleed me snel aan en borstel mijn haar door.
Mellissa komt niet veel later de kamer weer binnen en kleed zich ook snel aan. Wanneer ik op de klok kijk zie ik dat het al bijna half 4 is. "Zullen nog wat drinken?" Vraagt Mellissa als ze klaar is met haar haren doorborstelen. Ik knik en loop samen met haar naar beneden. In de keuken pak Mellissa twee glazen en een fles cola die ze in de glazen schenkt. Ze reikt me een glas die ik dankbaar aan pak en een slok er uit neem. Als ik mijn drinken op hem neem ik afscheid van Mellissa en pak ik mijn fiets en fiets naar huis toe. Als ik thuis aan kom open ik de poort en rijd naar binnen. Wanneer ik door de grote ramen van de schuifdeuren kijk zie ik Harry met een blond meisje knuffelen. What the hell is dit. Even serieus hij heeft een vriendin en staat met iemand anders te knuffel. Terwijl ik mijn fiets op slot doe, kijk ik nog steeds naar binnen. Ik wend even mijn blik af van Harry op mijn fiets goed neer te zetten. Wanneer ik weer op kijk zie ik dat hij haar een kus op haar mondhoek geeft. Serieus?! Ik loop naar de achter deur die ik op maken maak.
"April,"
JE LEEST
Secret Love
Fanfiction"Het kan niet, ookal zou ik het graag willen. Maar het kan niet" vertelt hij mij. "Je vecht er ook niet voor, je zegt dat je het graag wil maar wat ga je er aan doen?" Schreeuw ik met een stemverheffing. "Je snap het niet, je bent mijn leerling en i...