🌸Harry🌸
"Hee Hazz, kom binnen." Zegt Niall meteen als hij de deur open doet. Het is bij ons een soort traditie om elke donderdag bij elkaar koffie te gaan drinken 's ochtends. Ik geef hem een bro-hug voor ik naar de woonkamer loop. In de woonkamer zitten Louis en Liam ook. Ook hun geef ik een bro-hug en ga op de lege stoel zitten. "Hoe bevalt je nieuwe werk, Haz?" Vraagt Louis als ik zit. "Ja goed, het is echt leuk" vertel ik hun. "En zijn er nog mooie meisjes?" Vraagt Liam meteen. "Wow, nouja in mijn mentor klas zit wel een heel knap meisje, alleen ze is de laaste tijd helemaal niet bij de les. En ze zit op de vreemdste plekken onder de blauwe plekken." vertel ik hun. "Hoe heet ze?" Vraagt Niall nu. "April." antwoord ik kort. "Heb je al geprobeerd om met haar te praten?" Vragen Liam en Louis in koor. "Jaa vandaag nog maar ze laat helemaal niks los. Ik heb ook tegen haar gezegt als er iets is dat ze dan gewoon naar me toe moet komen en dan gaan we gewoon praten." Antwoord ik op hun vragen. "Ik denk dat je haar daar dan nu op moet vertrouwen dat ze dat ook zeker zal doen!" Verzekrd Niall mij. Ik knik bedenkelijk en neem een slok koffie die Niall ondertussen op het bij zet tafeltje heeft gezet.
Na een best gezellig ochtend stap ik in mijn auto en rijd naar school toe. Ik parkeer mijn auto en loop via de docenteningang naar binnen. Ik de leeraren kamer pak ik een kopje koffie en loop naar mijn lokaal waar ik mijn tas op de grond neer zet en de les ga voor bereid. Ik weet dat het alleen een mentor lesje is maar die moet je ook voor bereiden. Zeker als er veel te bespreken is. Ik heb 2 mentor klassen en 4 gymklassen. Als de bel is gegaan komt mijn eerste mentor klas binnen. Ik begroet iedereen voor ze allemaal netjes op hun plek gaan zitten. Ik bespreek alle dingen die ik wilde bespreken, kleine pesterijtjes, irritaties aan elkaar en nog meer van die dingen.
Na de die les is het meteen al pauze voor mij. Ik pak al mijn spulletjes in en sluit het lokaal af. In de docenten kamer, maak ik opnieuw een kopje koffie en ga bij mijn collega's aan tafel zitten voor ik mijn brood ga eten. Ik ben blij dat ik hier zo snel ben opgenomen door de leeraren die hier al werkte. "Harry, tot hoelaat moet jii vandaag?" Vraagt Pepijn, een Nederlands docent. "Uhm tot 4 uur" mompel ik en neem een slokje koffie. "Oh okay" mompelt hij snel en verlaat de docenten kamer. Ik haal mijn schouders op en eet mijn brood verder op. Na de pauze moet ik een blokuur gym geven dus ga alvast naar de zaal om me in mijn sportkleding om te gaan kleden. Ik kleed me heel snel om en bedenk vast ik wil gaan doen. Ik besluit om gewoon simpel te gaan voetballen. Ik zet 2 doeltjes neer en leg 1 bal in het midden van de zaal voor ik geduldig op de klas sta te wachten. Als de klas zich eenmaal, omgekleed en wel, verzameld heeft op de banken begin ik met mijn les. Ik verdeel de klas in twee teams en geef een van de teams een lintje. "We gaan gewoon doen alsof het een echt potje voetbal is dus de zelfde spel regels en straks even rust. Zijn jullue er klaar voor?" Vertel en vraag ik hun. Ik zie ze allemaal hevig knikken wat mij het teken geeft dat ik op mijn fluitje kan blazen en het 'wedstrijdje' kan beginnen. Dit is een van de sportiefste klas die ik heb. De klas van April is ook heel sportief en helpen elkaar altijd als er iemand valt ofso. Na een half uurtje gespeeld te hebben, hebben ze even 10 minuutjes rust. Iedereen verzameld zich weer op de bank en ik ga voor hun op de grond zitten. "Okay guys, ik heb een idee" begin ik, in de hoop dat ze stil worden. "Nu het toch zn lekker weer is kunnen we best een keertje, op het voetbal veldje hier tegenover een gymlesje doen. Als jullie dat willen kunnen we dat wel doen!" Leg ik hun voor. Ik zie dat ze allemaal een grote glimlach op hun gezicht krijgen. "Betekend dit dat jullie dat graag willen?" Vraag ik lachend om hun gezichts uitdrukkingen. "Jaaa" schreeuwen ze allemaal. Ik glimlach en sta weer op. "Nou dan kunnen we nu verder en dan word jullie volgende gymles buiten" verzeker ik hun en pak de bal die ik in het veld gooi en de wedstrijd weer verder gaat.
Uiteindelijk is de wedstrijd afgelopen met 8-4. Ik vraag aan iedereen of ze me nog even willen helpen met opruimen wat ze ook doen. Na een paar minuutjes is alles weer netjes opgeruimd en gaat iedereen zich omkleden, inclusief mezelf. Mijn sport kleding prop ik in mijn tas en wacht tot iedereen de kleedkamers uit en sluit alles af. Ik vervolg mijn weg naar mijn lokaal en pak daar weer mijn spulletjes.
Ook na deze les ruim ik alles weer op en veeg alles wat op het bord staat uit. Ik sluit de computer af en kijk naar de klok. Ook zet ik alle stoelen op tafel want dat ben ik vergeten om te vragen aan mijn klasje. Ik sluit de ramen af zodat er niemand in kan. Van de kapstok pak ik mijn jas die ik aan trek en mijn tas pak ik van de tafel. Op het moment dat ik weg wil lopen gaat de deur open.
"Harry?"
JE LEEST
Secret Love
Fanfic"Het kan niet, ookal zou ik het graag willen. Maar het kan niet" vertelt hij mij. "Je vecht er ook niet voor, je zegt dat je het graag wil maar wat ga je er aan doen?" Schreeuw ik met een stemverheffing. "Je snap het niet, je bent mijn leerling en i...