29

232 9 0
                                    

🌸April🌸

Wakker worden zonder Harry naast me is een best raar gevoel. Ik heb best veel spijt van hoe ik me gisteren heb gedragen, misschien had ik hem een kans moeten geven om het uit te leggen maar hij heeft zich ook belachelijk gedragen. "Morning," zegt Mellissa de kamer binnen komt met een dienblad waar ontbijt op staat. "Heb ik je wakker gemaakt, toen ik net beneden bezig was?" vraagt ze waarop ik mijn hoofd hevig schud en recht op ga zitten. "Ik was al wakker," vertel ik haar geruststellend. Ze zet het dienblad op mijn benen en gaat weer naast me zitten op bed. "Smakelijk," mompelt ze waarna ik het broodje pak en op eet. "Hoef jij niet te eten?" vraag ik verbaast als ik zie dat ze niks eet. "Nee ik heb al ontbeten," vertelt ze waar ik goedkeurend op knik en verder eet.

Uit mijn tas, naast het bed staat, pak ik mijn telefoon en kijk of ik berichtjes heb. Ik zie dat ik een appje van Harry heb. Ik open hem en lees wat er staat.

Babe, kun je alsjeblieft naar huis komen? Ik wil met je praten xx

Zuchtend leg ik mijn telefoon weg en stap uit bed. "Harry wil met me praten," vertel ik Mellissa. "Dat moet je zeker gaan doen! Kleed je aan en ga!" Zegt ze bemoedigend waarna ik me snel aan kleed en naar huis ga.

Wanneer ik thuis aan kom zie ik Harry alleen op de bank zitten. Ik ga via de achter deur naar binnen. In de keuken pak ik een glas water en loop naar Harry toe die in de woonkamer zit. Ik ga op een lege stoel tegen over hem zitten. "Dankjewel dat je gekomen bent," zegt hij zachtjes. "Waar wilde je over praten?" Vraag ik hem. "Het spijt me van gisteren, ik had dat allemaal niet mogen zeggen. Ik meende helemaal niks van wat ik tegen je zei," zegt hij zacht. "Maar toch zei je het," vertel ik zachtjes, in de hoop dat hij het niet hoorde maar dat was dus wel zo. "Dat weet ik, ik weet ook niet waarom. Maar jij geloofde mij ook niet," "klopt, maar het is ook niet heel erg leuk als je je vriend met een ander ziet knuffelen enzo," "Nee dat snap ik. Het spijt me dat ik je ook niet eerder had vertelt dat ik een zus heb. Maar ik ben niet vreemd gegaan, dat zou ik nooit doen!" Maakt hij mij duidelijk. "Van mij ook sorry, ik had eerst naar je verhaal moeten luisteren en niet meteen te gaan schreeuwen en weg te lopen," vertel ik waarna ik een slok neem van mijn water. "Kom eens bij mij zitten," mompelt Harry waarna ik op sta en naar het toe loop en hij mij op zijn schoot. Ik leg mijn benen aan weerszijde van zijn benen terwijl hij zijn handen op mijn heupen legt. "Het spijt me babe," fluisterd hij tegen mijn lippen aan.  "Van mij ook," fluister ik terug en druk mijn lippen op die van hem, die ik een dag lang heb moeten missen.

Hij gaat langzaam met zijn tong over mijn onderlip aan om toestemming te vragen. Ik geef hem zijn toestemming en open mijn mond een beetje. Zijn tong dringt mijn mond binnen en bezoekt alle plekjes in mijn mond. Onze tongen draaien liefde en passievol om elkaar heen. De zoen word steeds ruwer wat er voor zorgt dat ik aan Harry zijn haar trek. Hij pakt mijn heupen steviger vast en maakt de kus nog ruwer. Na een tijdje trekt hij hijgend terug en kijkt me glimlachend aan. Trots kijk ik hem aan druk nog een klein kusje op zijn lippen. "Is het weer goed tussen ons?" Vraagt Harry onzeker. "Ja, tenminste voor mij wel. Hopelijk voor jou ook," vertel ik hem. "Jaa, je bent en blijft mijn meisje," zegt hij trots waarna hij mijn voorhoofd kust. "Ik hou van je!" Vertel ik hem en kijk hem glimlachend aan.

"Zullen we je spullen even gaan halen bij Mellissa?" Vraagt Harry na een tijdje. "Ja is goed," vertel ik hem terwijl ik van zijn schoot af ga. Harry staat ook op en pakt zijn sleutels waarna we samen naar zijn auto lopen en we naar Mellissa rijden. Ik bel aan, Mellissa doet vrijwel meteen op en trekt me in een knuffel. "Hoe is het nu tussen jullie?" Vraagt ze als ze me binnen laat. "Goed alles is uit gepraat, ik kom mijn spullen halen en je bedanken dat ik hier mocht slapen vannacht," vertelt ik terwijl we naar haar kamer lopen en ik mijn spullen bij elkaar en stop in mijn tas. "Heel erg bedankt dat ik hier mocht zijn," zeg ik dankbaar tegen Mellissa. "Geen dank, je bent hier altijd welkom. Dat weet je," vertelt ze me waarna ik terug naar Harry zijn auto loop. Ik stap in en Harry rijd weer terug naar huis.

Eenmaal thuis zet ik mijn tas in de gang en loop naar de keuken. "Wat wil je eten?" Vraag ik Harry. "Niks," zegt hij simpel en loopt naar me toe. Hij tilt me op in bruidstyle en zet met op de bank neer. "Want ik ga koken," zegt hij trots en verdwijnt weer naar de keuken. Niet veel later komt hij terug met een bord pasta die hij voor mijn neus op tafel neer zet en zelf ook gaat zitten, met zn eigen bord. "Smakelijk, Babygirl," zegt hij lief waarna ik begin met eten. Als ik klaar ben met eten zet ik mijn bord op tafel ga met mijn hoofd op Harry zijn benen liggen. Harry gaat mijn zijn vingers door mijn heen wat een rustgevend gevoel is. Ik had nooit verwacht ik iemand zo erg zou kunnen vertrouwen, na heel mijn verleden. Ik voel me bij Harry meer dan thuis. Ik ben heel bij dat hij mij in huis heeft genomen. Doordat ik vannacht slecht heb geslapen vallen mijn ogen dicht. Het laatste wat ik nog hoor en voel is Harry die 'ik hou van je' fluistert en een kus op mijn slaap drukt.

Heey Liefiess,
Mijn nieuwe boek staat online, neem gerust even een kijkje. Hopelijk vinden jullie het leuk!❤

Liefss,

Secret LoveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu