🌸April🌸
Al gapend kom ik de trap af gelopen en loop de woonkamer binnen. Als ik de woonkamer binnen kom zie ik Harry al op de bank zitten, in een donkerblauw kort broekje met een wit simpel shirtje er op. Zelfs in die kleren is hij hot. "Goodmorning." mompel ik en ga naast hem op de bank zitten. "Goodmorning, lekker geslapen?" Vraagt Harry aan mij. "Jaa heerlijk zelfs, beter dan ik deze week heb geslapen." Vertel ik hem. "Zal ik een ontbijtje voor je maken?" "Dat zou heel lief zijn maar ik wil het ook best zelf doen, als ik toch moet doen alsof ik thuis ben." Vertel ik hem. "Nee jij blijft zitten." Dringt hij aan. Lachend haal ik mijn schouders op en ga lekker op de bank liggen.
Harry komt terug met een dienblad met geroosterde broodjes met jam en chocopasta. Ook staat op het dienblad een glas met vers geperste sinasappelsap. "Awh kei lief!" Piep ik en pak het dienblad aan voor ik het op mijn benen leg. Ik begin met de boterham met jam. "Ik zat te denken misschien kunnen we naar de stad gaan strakjes, en dan kun je dingen uit zoeken voor je kamer zodat het meer je eigen word." "Jaa leuk idee. Alleen heb ik niet zo veel geld." Mompel ik zachtjes. "Je krijgt het van mij!" Vertelt hij mij. "Nee dat kan ik niet aan nemen." Zeg ik tegen hem. "Jawel!" Ik weet dat ik deze discusie niet ga winnen dus haal mijn schouders op. "Dan ga ik even aan kleden." Vertel ik hem voor ik de woonkamer uit loop. Uit de kast pak ik mijn witte broek met gaten op de knieën en een simpel licht roze shirtje. Ik doe mijn licht roze Adidas Superstars. Over de kleine blauwe plekjes in mijn gezicht smeer ik een laagjes BB-cream, ik haal het borsteltje van mijn mascara over mijn wimpers en doe wat labello op mijn lippen voor ik naar beneden loop. "Wow wat zie je er mooi uit." Mompelt Harry als ik de woonkamer binnen loop. "Dankjewel, ga jij zo mee?" "Ja eigenlijk wil ik dat wel. Maar als je dat liever niet hebt dan kleed ik me om." "Oh nee nee, dit is leuk!" Verzeker ik hem. Hij knikt goedkeurend voor hij het dienblad op pakt en alles op ruimt. Uit de gang pakt hij zijn slippers die hij aan doet en me meeneemt naar zijn auto waar ik in stap en hij weg rijd. In de grote parkeer garage in de stad zet Harry zijn auto op slot en we lopen samen de stad in. "Zullen we eerst naar de Starbucks gaan?" Vraagt Harry als we door de drukke winkel straat lopen. Ik knik goedkeurend terwijl we de Starbucks binnen lopen. Ik bestel voor me zelf een Frappecino. Harry laat me weten dat hij dat ook wil en gaat een plekje zoeken. Ik betaal het drinken en loop naar Harry toe en ga tegen over hem zitten. "Zullen we dadelijk eerst een nieuw dekbed voor je kopen, in plaats van die saaie witte?" Vraagt Harry me voor hij een slok neemt van mijn drinken. Ik knik goedkeurend en neem ook een slok van mijn drinken. Als ons drinken op is verlaten we de Starbucks en lopen we door naar beddenwinkel. Meteen als ik binnen kom zie ik een heel leuk roze dekbed. Ik pak het vast en kijk met een bigsmile Harry aan. "Is roze jou lievelingskleur ofso?" "Jaa" vertel ik hem trots. Hij pakt het dekbed over en legt hem op de toonbank waarna hij hem afrekent. "Dankjewel." Mompel ik terwijl ik het tasje van hem over pak. Hij kijkt me glimlachend aan voor we de winkel verlaten en we weer door de drukke winkel straat lopen van Londen. "Als je ergens naar binnen wil moet je het gewoon zeggen he!" Verzekert Harry me aan waarop ik knik. Als we langs de Zara lopen duw ik Harry mee naar binnen. Zuchtend loopt hij achter me aan. "Jaa je zei net als ik ergens naar binnen moest ik het zeggen, dusja." Zeg ik grinnikend. Hij kreund geirriteerd maar loopt wel achter me aan. Ik loop meteen door naar de broeken afdeling waar ik een spijkerbroek met gaten uit het rek haal en aan Harry laat zien. "Nicee, ga hem eens passen!" Moedigd hij mij aan. "Jaa eerst even verder kijken." Vertel ik hem en zoek verder naar leuke kleding dingen.
Na een tijdje heb ik een heleboel leuk dingetjes uit gezocht en loop ik samen met Harry naar de paskamers waar op een bankje voor de spiegel gaat zitten en ik de kleding ga passen. Ik laat alles setjes zien en Harry geeft zijn eerlijke mening. Het is opzich best gek, want hij is wel mijn docent. Ik zet mijn gevoel aan de kant en kijk nog een keertje in de spiegel met mijn laaste setje die ik aan heb.
"Ik twijfel." Mompel ik onzeker. "Hoezo? Het staat je prachtig!" Verzekerd Harry me. "Jaa maar het is zo duur." Vertel ik hem en draai nog maals een rondje. "Oh ik heb het je nog niet vertelt, je krijgt het van mij. Je kiest nu dingetjes uit die je van mij krijgt." Vertelt hij mij met een grote glimlach op zijn gezicht. "Nee dat kan ik niet van je aan nemen!" Zeg ik tegen hem. "Jawel je moet!" Dringt hij aan. "Okay okay, maar waar gaat jou voor keur naar uit?" Vraagt ik onzeker. "Uhm op wat je nu aan hebt." Zegt hij tegen mij. Ik knik goedkeurend en verdwijn weer ij het hokje. Niet veel later ben ik klaar en vouw de kleren netjes op voor Harry het van mij aan pakt en naar de kassa loopt waar hij het afrekent. Ik bedank hem nog maals voor ik het tasje van de Zara uit zijn ganden trek.
Na nog vele winkels bezocht te hebben besluiten we om naar huis te gaan. "Zal ik koken vanavond?" Vraag ik als we in de auto zitten. "Jaa is goed, fijn zelfs." Grinnikt Harry en tijd naar huis toe. Terwijl Harry weer op de bank gaat zitten als we thuis zijn kijk in zijn keuken kastjes om te kijken wat hij allemaal in huis heeft. In het eerst kast je zie een pak taco's staan en in de koelkast ligt een pak gehakt. "HARRY!" schreeuw ik vanaf de keuken. Ik hoor hem kreunend omhoog komen en naar de keuken strompelen. "Eten is klaar." Zeg ik onschuldig waarna ik de pan op tafel zet en een bordje met de afgebakken taco's. Harry kijkt me met een hele grote glimlach aan en schept meteen op. Na het eten helpt Harry met opruimen waarna we samen op de bank gaan zitten en een film op.
Na de film sta ik op en rek me uit. "Ik ga naar bed, dankjewel voor vanavond." Vertel ik hem waarna hij een kleind kusje op mijn wang drukt. Al meteen voel ik dat mijn wangen rood worden, ik wend me snel van hem af en loop de trap op naar boven waar ik mijn pyjama aan doe en meteen in mijn bed ga liggen. Voor ik in een diepe dromeloze slaap val...
JE LEEST
Secret Love
Fanfiction"Het kan niet, ookal zou ik het graag willen. Maar het kan niet" vertelt hij mij. "Je vecht er ook niet voor, je zegt dat je het graag wil maar wat ga je er aan doen?" Schreeuw ik met een stemverheffing. "Je snap het niet, je bent mijn leerling en i...