13

391 8 0
                                    

🌸April🌸

Ik word langzaam wakker van iemand die een klein kusje op mijn wang drukt. "Goodmorning," Hoor ik de hese stem van Harry zeggen. "Goodmorning," mompel ik terwijl ik in mijn ogen wrijf. Harry maakt de gordijnen open wat een fel zonlicht oplevert. Ik stap uit mijn bed voor ik me uitrek. "Ik heb al ontbijt gemaakt," vertelt Harry me en loopt voor me de kamer uit. Beneden staat er inderdaad een bordje met een belegt broodje en een kop thee. Ik ga aan het keukeneiland zitten en eet mijn ontbijt op. "Hoe wist je eigenlijk dat ik het eerste uur moest beginnen?" vraag ik wanneer ik mijn ontbijt op heb. "Ik ben je mentor he,"  zegt hij met een brede grijns op zijn gezicht. Ik grinnik en zet mijn bord in de gootsteen voor ik naar boven loop waar ik op mijn bed ga zitten en terug denk aan gisteravond. Harry zoende mij, ik zoende hem terug maar had het voor hem een betekenis of was het alleen maar om te kijken of ik makkelijk te krijgen ben? 100 vragen spoken door mijn hoofd heen alleen maar om een kus. Ik kan niet zeggen dat ik het heel erg vond ofso. Ik schud mijn hoofd in de hoop dat ik de gedachten kwijt raak en sta op van mijn bed om mijn kleding te pakken. Ik pak een witte broek met een licht roze shirtje waar 'Shopping Is My Cardio' op staat. Ook doe ik mijn witte All Stars aan en doe mijn make-up snel op voor ik naar beneden ga en tegen Harry aan loop. "Sorry," mompel ik snel voor ik verder naar de woonkamer loop en op de bank ga zitten voor ik mijn telefoon pak en al mijn appjes bekijk.

Harry komt aangekleed en wel naar beneden en gaat naast me op de bank zitten. "Rijd je met mij of ga je fietsen?" vraagt hij uit het niks. "Ik ga wel fietsen, anders zit ik tot laat op school." Vertel ik hem waarop hij knikt. "Ik ga trouwens anders kom ik te laat want het is best wel een eindje fietsen," vertel ik voor ik op sta en mijn spijkerjasje van de kapstok pak en hem trek. Ik pak ook mijn schooltas uit de gang, stop mijn telefoon in mijn kont zak voor ik mijn sleutel van mijn fiets uit mijn tas pak en afscheid neem van Harry. "April wacht eens," hoor ik hem achter me roepen en zie hem achter me aan rennen. Als hij bij mijn fiets staat drukt hij snel een kus op mijn wang en staat me uit te zwaaien. Ik zwaai terug terwijl ik de poort uit fiets en naar school fiets. Als ik op school aan kom zie ik Maddy al in de fietsenstalling staan. "Heey," zegt ik vrolijk als ik naast haar sta. "Heey, hoe was je weekend?" "Goed goed, die van jou?" "Ook goed. Ik was nog langs geweest maar er was niemand thuis." vertelt ze me. "Jaa klopt, ik logeer tijdelijk bij iemand, ik heb een beetje gezeik met mijn ouders." Leg ik haar uit waar ze op knikt. "Zullen we maar naar binnen gaan?" ik knik en loop samen met Maddy de school binnen. "Yeah, we hebben straks weer gym van die knappe docent." zegt ze enthousiast. Ik grinnik om wat ze zegt maar negeer het verder. Ik kan haar niet vertellen dat ik bij hem logeer, dan weet meteen heel de school dat en dat is niet de bedoeling. Voor we naar de alu gaan lopen we eerst langs onze kluisjes om onze gymspullen daar in te proppen. Wanneer we de aula binnen lopen ziet Maddy al meteen een plekje, waar we gaan zitten. Als we net zitten gaat de bel al. Zuchtend sta ik op en lopen we naar onze eerste les, wiskunde.

(...)

Na een saaie dag, lopen Maddy en ik nu naar de gymzaal want we hebben weer eens gymles. Ik kleed me om in mijn sportkleding en wacht tot Maddy klaar is voor we samen de gymzaal binnen lopen. "Hallo Dames," glimlacht Harry naar ons waardoor Maddy begint te blozen. Ik trek haar mee naar de banken waar we gaan zitten. "OMG hij is zo frucking knap!" Gilt ze bijna uit. Ik leg mijn hand snel voor haar mond zodat ze niet nog harder gaat gillen. "Jaa dat weet ik zelf ook wel," zeg ik grinnikend tegen terwijl ik mijn langzaam van haar mond weg haal. "Ohja, Maddy sorry van afgelopen vrijdag. Ik zat niet goed in mijn vel, dus sorry" "Het is al goed, als er iets vertel je het mij dan?" ik knik hevig en ga goed zitten als ik zie dat Harry wil beginnen met zijn les. We gaan vandaag weer eens voetballen. Zuchtend sta ik op en pak een bal uit rek die ik over speel naar Maddy. "Dames nu jullie toch staan, kiezen jullie de teams." Deelt Harry mee. Ik kies de mensen die ik in mijn team en pak de lintjes uit het materialenhok en geef iedereen een lintje.

Uiteindelijk was de gymles nog niet zo heel erg. Mijn team heeft gewonnen met 7-3. Maddy en ik moeten alles ook weer netjes opruimen terwijl de rest mag gaan omkleden. Ik doe de ballen weer terug in het rek en dan zijn we klaar. "Heel erg bedankt dames ga maar snel omkleden," Glimlacht Harry naar ons we lopen de gymzaal uit. Snel kleden we ons om voor we naar buiten lopen en onze fietsen pakken. Maddy en ik nemen afscheid van elkaar en fietsen allebei een andere kant op om naar huis te gaan. Als ik thuis aan kom maak ik de poort open, zet mijn fiets in de schuur en loop naar binnen waar ik een groot glas water pak en in keer naar binnen giet. Ik kijk op de klok en ziet dat het al half 4 is. Mijn tas zet ik boven en ik pak de boeken die ik nodig heb om mijn huiswerk te maken. Doordat ik zo erg in mijn huiswerk zit vergeet ik de tijd en voor ik het weet staat Harry al weer in de keuken te koken. "Sorry, ik had ook willen koken maar ik was de tijd vergeten." verontschuldig ik me. "Het geeft niet, huiswerk gaat voor!" Moedig hij mij aan. Ik knik en maak de laatste opdracht van geschiedenis af voor ik mijn boeken weer boven leg. Uit mijn kont zak pak ik mijn telefoon en zie dat ik 3 Appjes heb. Ik open WhatsApp en reageer op alle Appjes voor ik mijn telefoon weer weg leg en de tafel ga dekken. Harry zet het eten op tafel en schept op voor mij. Ik glimlach naar hem voor ik begin met eten.

Na het eten ruim ik mee af en meld dat ik ga douchen. Ik loop de trap op naar boven en zet de douche vast aan. Nog steeds heb ik mijn eigen zeep nog niet, dus besluit die van Harry maar weer te pakken. Na het douchen droog ik me af en doe mijn pyjama aan voor ik naar beneden loop. Als ik beneden aan kom zie ik Niall op de bank naast Harry zitten. "Heey" zeg ik zachtjes voor ik verder de woonkamer in loop en op een stoel ga zitten. "Heey" glimlacht Niall naar mij.

Na nog een gezellige avond met Niall en Harry besluit ik rond 11 uur naar bed te gaan. "Goodnight" mompel ik voor ik bij allebei een kus op hun wang druk en naar boven loop. Ik poets mijn tanden, haal mijn make-up eraf en ga in bed liggen. Na nog enige tijd wakker gelegen te hebben van de warmte val ik toch in een diepe slaap...

Heey, omdat ik gisteren geen tijd had om te uploaden vandaag twee hoofdstukjess. Ik hoop dat jullie het leuk vind!

Secret LoveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu