🌸April🌸
Doordat iemand met zijn vingers door mijn haar heen gaat, word ik langzaam wakker. "Goodmorning, Babygirl," hoor ik de hese stem van Harry zeggen. "Goodmorning Haz," mompel ik waarna hij me een lange kus geeft. "Lekker geslapen?" "Ja, want jij lag naast me." "Ahw." Harry geeft me een dankbaar kusje en ik glimlach trots. "April McQueen." "Ja Harry Styles?" "Heb jij zin om vandaag met mij naar de bios te gaan?" "Ja ik wil!" Lach ik en vlieg hem om vlieg hals. Harry begint me te kietelen en ik gier het uit. "STOOOPPP HARRY, STOOOPPP! PLEASE!" "Wat zeggen we dan?" "OH NIET ZO VISSEN NAAR COMPLIMENTJES HAHAHAH!" "Fout! Probeer nog eens." "Urgh goed dan! HAHAHA HARRY JIJ BENT DE HAHAHA BESTE LEUKSTE AHAHHA JONGEN DIE IK HAHAAH OOIT HEB ONTMOET EN IK HAHAHAHOU VAN JE!' Schreeuw ik en probeer lachend Harry's handen weg te slaan.
"Correct." Grijnst hij en staat op. "Ik ga ontbijt maken." Zegt hij en geeft me een kusje op mijn voorhoofd, voordat hij naar beneden gaat.Ik besluit ook maar naar beneden te gaan. Als ik beneden aan kom komt er vanuit de keuken een heerlijke geur van een gebakken eitje. "Wat ruikt het hier lekker," zegt ik terwijl ik de geur opsnuif. "Jaa ik weet dat ik lekker ruik," grijnst Harry. Ik loop naar hem toe om zijn geur oo te snuiven. "Toch ruikt het eitje een stuk lekkerder," vertel ik hem plagend. "Wat zei je daar?" "Niks" gier ik uit van het lachen en ren de keuken uit. Al gauw merk ik dat Harry achter me aan rent. Ik verstop me achter een stoel, maar te vergeefs want Harry vind me al heel snel. "Jaa dat was niet slim he baby," zegt hij, tilt me op en legt me over zijn schouder heen. "NEE HARRY ZET ME NEER PLEASE," gier ik opnieuw uit van het lachen terwijl ik tegen zijn rug aan sla met mijn handen. "Eerst het code woord," vertelt hij me en probeerd mijn benen stil te houden zodat ik niet tegen hem aan trap. "Lieve Harry, zou je me alsjeblieft los willen laten?" Vraag ik zo beleefd mogelijk waarna Harry me los laat en op een stoel neer zet en verder gaat met ontbijt.
Nadat we ons ontbijt op hebben loop ik naar boven om me aan te kleden. Ik pak een witte broek uit mijn kast met een licht roze blouse. "Baby, kom eens," hoor ik Harry vanuit zijn kamer roepen. Ik jog naar zijn kamer en zie hem op de grond voor zijn spiegel zitten. Hij klopt op de grond waarna ik naast hem ga zitten en hij zijn arm om me heen slaat. "Vertel me eens wat je ziet als je in de spiegel kijkt," zegt Harry zacht. Verbaast kijk ik hem maar kijk daarna in de spiegel. "Ik zie een onzeker, niet heel knap meisje met een hele knappe jongeman naast me, die onwijs veel van me houd en ik van hem," vertel ik hem zacht. "Wil je weten wat ik zie?" Ik knik langzaam en kijk hem aan. "Ik zie een super mooi meisje, die een hele hoop heeft gemaakt met een jongen naast haar die suoer veel van haar houd en haar nooit pijn zal doen," zegt hij zachtjes. "Ik hou van je Haz," vertel ik en wrijf met mijn duimen over zijn gezicht heen. "Ik hou meer van jou, Babygirl" zegt hij en komt dichterbij met zijn gezicht. Hij drukt zijn lippen op die van mijn waarna hij met zijn tong over mijn onderlip heen gaat. Ik open mijn mond een beetje zodat zijn tong naar binnen kan glijden. Mijn tong vind die van hem en draaien liefdevol en rustig rondjes om elkaar heen. Harry pakt mijn heupen vast en tilt me op zijn schoot. Ik leg mijn benen aan weerszijden van die van hem waarna ik aan zijn haar trek. Hij kreund lichtjes maar gaat onverstoort verder. De zoen word ruwer na mate we langer zoenen.
Na een tijdje trek ik glimlachend terug en kijk hem trots aan. "Zullen we gaan baby?" Vraagt Harry zachtjes waarna hij een klein kusje op mijn lippen drukt. Ik knik hevig en klim van zijn schoot af. We lopen naar beneden, Harry pakt zijn sleutels en we lopen naar zijn auto waarna we naar de bioscoop rijden. Wanneer we daar aan komen parkeerd Harry de auto en lopen we hand in hand naar binnen. Harry koopt twee kaartjes voor een film waarna hij ook nog popcorn en drinken regeld. "Ik ben even naar de wc," vertel ik hem en loop naar de wc waar ik mijn ding doe. Als ik de wc kom uit lopen staat Harry ongeduldig om het hoekje te wachten. We lopen naar de zaal waar een plekje in het midden zoeken en daar gaan zitten. Harry zet de bak popcorn op mijn schoot en kijkt me glimlachend aan.
"Zullen we nog even naar het park gaan?" Vraagt ik aan Harry als we buiten voor de bioscoop staan. "Jaa gezellig," We lopen naar de auto van Harry en rijden naar het park. We gaan in het park op zoek naar een rustig plekje waar we gaan zitten. "Haz, kijk," grinnik ik en wijs naar het bank aan de andere kant van het grasveld waar Liam en Mellissa zitten. "Awhh ze zijn wel echt schattig," glimlacht Harry. "Maar lang niet zo schattig als wij zijn," zegt hij met een nog grotere glimlach op zijn gezicht. "Awh, ik hou van je!" Vertel ik hem voor de zoveelste keer vandaag waarna ik op zijn schouder ga liggen en voor me uit kijk. Ik ben blij met hoe mijn leven nu is. Blij dat ik met Harry samen ben. Blij dat ik z'n goede en lieve vrienden heb. Ik had dit nooit kunnen verwachten dat mijn leven er ooit nog zo mooi uit zou kunnen zien en dat ooit nog zo gelukkig ben zoals ik nu ben.
Dankzij mijn lieve vriendinnetje lianne_styles is dit hoofdstukje er gekomen. Dankjewell liefie❤
Hopelijk vinden jullie het ook leuk!
JE LEEST
Secret Love
Fanfiction"Het kan niet, ookal zou ik het graag willen. Maar het kan niet" vertelt hij mij. "Je vecht er ook niet voor, je zegt dat je het graag wil maar wat ga je er aan doen?" Schreeuw ik met een stemverheffing. "Je snap het niet, je bent mijn leerling en i...