22

297 8 0
                                    

🌸Harry🌸

We zijn ondertussen 2 weken verder. April heeft vandaag haarr laatste examen gehad en is nu bij Mellissa. Ik heb samen met de jongens en Mellissa een feestje georganiseerd voor April haar verjaardag. Als de bel gaat spring ik op van de bank en ren naar de voordeur, waar als ik hem open Niall, Louis en Liam staan. We geven elkaar een bro-hug voor we naar de woonkamer gaan. "Okay we hebben nog een hele hoop te doen, dus laten we maar snel beginnen." Vertel ik hun waarna we allemaal naar de keuken gaan en beginnen met de hapjes. Terwijl Louis en Liam bezig zijn met de toatsjes, maken Niall en ik een verjaardags taart.

"Hazz, hoelaat komt April weer thuis?" Vraagt Liam als we klaar zijn met de hapjes. "Uhm volgens mij rond half 3," vertel ik hem twijfelend waarna ik op de klok kijk. Niall heeft de slingers al gepakt en op de bank neer gelegd waarna we ze ophangen. Tevreden kijk ik de woonkamer binnen. "Thanks jongens," glimlach ik naar de jongens voor we met z'n alle op de bank gaan zitten. "Geen dank, het ziet er kei leuk uit!" zegt Liam. "Hazz, wat heb je als cadeau?" vraagt Louis. "Ik heb een armbandje, en ik wil haar verkering vragen." vertel ik hun trots. "Oeh, dat zal ze zeker leuk vinden. Wij hebben ook nog iets verzonnen," vertelt Niall waarna ik naar hem toe draai en hem vragend aan kijk. "We hebben laten regelen dat er vuurwerk word afgestoken als jullie iets hebben," vertelt hij trots. "Kei leuk!" vertel ik hun allemaal. "Alles is klaar, dus ik ga even omkleden in iets fatsoenlijks en dan zal ze zo wel thuis zijn." zeg ik voor ik naar boven ga en me omkleed in een nette zwarte broek met een zwart blouseje met roze veertjes er op. Daaronder doe ik mijn bruine punt schoenen voor ik naar beneden loop.

Niet veel later hoor ik een sleutel in het slot gaan en weer ik meteen al dat April thuis is. "Ik ben thuis!" hoor ik haar vanuit de gang roepen. Vrijwel meteen daarna komt ze samen met Mellissa de woonkamer binnen gelopen en valt haar mond open van verbazing. "OMG, dit is zo mooi!" piept ze waarna ze me een knuffel geeft. "HAPPY BIRTHDAY!'" schreeuwen Niall, Louis en Liam wanneer April me los laat. Glimlachend geeft ze iedereen een knuffel. "Gefeliciteerd," zeg ik tegen haar en pak haar cadeautje van het kookeiland af en geef het aan haar. Met grote ogen maakt ze het open. Wanneer het open is krijgt ze nog grotere ogen. "Dit had helemaal niet gehoeven." vertelt ze me. "Jawel, je hebt al heel je leven geen cadeautjes gekregen of je verjaardag gevierd dan mag het nu wel gevierd worden!" leg ik haar waarna ze me nogmaals een knuffel geeft. "Wie wil er taart?" gilt Niall. "Meeee" schreeuwen we allemaal waarna Niall naar de keuken gaat en niet veel later weer terug komt met de taart en geeft ons allemaal een stukje. April krijgt het grootste stukje, natuurlijk want ze is jarig. Uit de koelakst pak ik de slagroomspuitbus en doe bij allemaal flink wat slagroom op de taart.

Na de taart zet Niall muziek aan en gaan we met z'n alle op de bank zitten en gaan wat kletsen. "Wanneer krijgen jullie te horen of jullie geslaagd zijn?" vraagt Liam doelend op Mellissa en April. "Als het goed is volgende week, ik hoop het zo!" vertelt Mellissa. "Ja omg ik ook. ben ik eindelijk van die school af," Zegt April. "Zo erg was het toch ook weer niet?" vraag ik verbaast aan haar. "De laatste tijd niet nee, maar de eerste paar jaar wel." legt ze me uit waar ik op knik. "Iemand wat drinken?" Vraag ik na een tijdje. "Ja lekker, ik zal wel helpen," meld April waarna we samen naar de keuken lopen en drinken in schenken voor iedereen. Voor de jongens en mij een biertje en voor de dames maken we wodka lemon. We zetten alles op een dienblad waarna we weer terug lopen naar iedereen. "April wat wil je straks eten?" vraagt Niall als hij zijn biertje voor zich heeft. "Zullen we sushi bestellen, dat is kei lekker en is lang geleden voor mij," stelt ze voor waarop we allemaal goedkeurend knikken.

Tegen de tijd dat we gaan eten bestellen we sushi, die al redelijk snel gebracht word. Hyper begint April op en neer te springen als ik de Sushi op tafel neer zet. "Ja jij mag beginnen," vertel ik haar lachend waar ze dankbaar gebruik van maakt en een aantal stukjes op haar bord legt. Genietend eet ze alles op, wat er voor zorgt dat ik naar haar blijf staren als ze blijft eten. Na het eten pakken we allemaal nog een stukje taart en eten dat ook op. "Je ziet er trouwens mooi uit April," Complimenteer ik haar. Ze heeft een licht roze jurkje aan me om haar middel een zwart touwtje, wat aan de voorkant samen komt in een strikje. "Dankjewel, Jij ook!" vertelt ze blozend.

Als het buiten donker word, loopt April naar buiten en gaat op het grasveld zitten en kijkt naar de sterren. Ik ren snel naar boven een van mijn truien te pakken om die aan haar tegen zodat ze het niet koud krijgt. "Hier doe deze aan," zeg ik tegen haar waarna ze dankbaar mijn trui aan pakt en hem over haar jurkje aan doet. "Kijk hoe helder de lucht is," vertelt ze terwijl ze naar de sterren blijft kijken. Ik kijk ook naar de hemel en zie een hele hoop sterren. "April?" Vraag ik zachtjes. "Ja?" antwoord ze net zo zacht als toen ik mijn vraag stelde. "Al vanaf het eerst moment dat ik je zag in de Starbucks vond ik je al een heel mooi meisje. Toen later ook nog bleek dat je een van mijn leerlingen was, leerde ik je beter kennen en begon ik je leuk te vinden." begin ik. "Lieve lieve April, wil je mijn babe worden?" vraag ik opnieuw zachtjes. "Jaa, heel graag!" antwoord ze blij waarna ze een kus op mijn lippen drukt. Zoals Niall, Liam en Louis al zeiden word er vuurwerk af gestoken. "Heb jij dat ook geregeld?" vraagt ze lachend. "Nee dit hebben de jongens geregeld," antwoord ik haar vraag. "Je trui zit lekker trouwens," vertelt ze waarna ze dichter me aan komt zitten en haar hoofd op mijn schouders legt en zo blijven nog lange tijd naar de sterrenhemel staren.

Yeah, ze hebben eindelijk iets! I hope You like It!

Secret LoveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu