🌸April🌸
"Goodmorning," mompel ik terwijl ik me uit rek en de keukendeur met mijn elleboog dicht doe. "Goodmorning, heb jij een spook gezien ofso?" Vraagt Harry lachend als hij mij aan kijkt. "Is het zo erg dan?" "Jaa nou ja, het is maar wat je erg vind," zuchtend pak ik een mok koffie waarna ik naar de bank slof en daar ga zitten. "Tot hoelaat moet jij naar school?" Vraagt Harry als hij ook de woonkamer binnen komt. "Volgens mij tot 3 uur," vertel ik hem met een lichte twijfel. "Ik zie je thuis wel dan," zegt Harry glimlachend waarna ik naar boven ga om me om te kleden. Ik trek mijn nieuwe spijkerbroek aan die ik van Harry heb gekregen en mijn licht roze trui. Van mijn nachtkastje pak ik mijn sieraden die ik aan doe. Met een goedkeurende blik in de spiegel kijk ik me zelf aan. Met een sprintje ga ik de trap af. "Ik ben naar school," schreeuw ik voor ik naar de tuin loop, mijn fiets pak en naar school fiets.
Eenmaal op school aan gekomen, zie ik Mellissa al in de fietsen stalling staan. Ik zet mijn fiets weg en loop naar haar toe. "Heey," glimlacht ze waarna ze me omhelst. "Heey, hoe vond je het gisteren?" Vraag ik nadat ze me los heeft gelaten. "Heel gezellig, bedankt dat ik mocht komen," zegt ze blij voor we naar binnen gaan. "Geen dank, lieverd. Maar even jij ziet Liam echt wel zitten, je zat te staren," vertel ik haar grinnikend. "Ik weet nog niet, ik wil hem beter leren kennen. Dus je houd nu even je mond," waarschuwd ze me. "Je hoort mij er niet meer over," verzeker ik haar waar ze dankbaar op knikt. "Oh ik moet naar mijn les, bye bye," zeg ik snel waarna ik afscheid neem van Mellissa en naar wiskunde loop. "Goedemorgen allemaal, we gaan vandaag niet heel veel doen, want het is de laatste les voor de examens. Dus dan ga ik jullie heel erg lastig vallen, jullie mogen doen wat jullie willen." Vertelt onze docent ons. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht en ga naast Maddy zitten. "Heey girl, wat ga je morgen doen?" "I Don't Know, niet veel denk ik. Eerst lekker uitslapen wat iedereen denk ik doet op zn vrije dag," vertel ik haar.
Na het blokuur wiskunde, hebben we pauze. "Ga je mee naar de aula?" vraagt Maddy als we uit de klas zijn. "Uhm nee ik kom dadelijk wel, ik moet nog wat doen," vertel ik voor ik naar het lokaal van Harry ren. "Hey," hijg ik als ik zijn lokaal binnen loop. "Hey, is er iets?" "Jaa ik heb een idee voor morgen!" vertel ik hem lachend. "En dat kan niet wachten tot straks thuis?" "Had gekund ja, maar dan was ik het misschien vergeten," antwoord ik grinnikend voor ik op tafel ga zitten. "Wat is je idee dan?" Dringt Harry aan. "Nou okay kijk, Mellissa vind Liam leuk alleen ze wil hem beter leren kennen. Dus zullen we morgen gaan zwemmen met de jongens en Mellissa?" Met puppy oogjes kijk ik Harry aan. "Ja ik vind het prima, ik App de boys wel. Maar heb je wel een bikini?" "Oh nee fuck, zullen we die na school gaan halen?" vraag ik snel. "Je mag ook met Mellissa gaan, dan geef ik je geld mee en dan ga je er eentje kopen en dan zie ik je thuis wel!" vertelt Harry me terwijl hij zijn portemonnee uit zijn broek zak haalt en wat geld aan me geeft. "Thanks, ik zie straks dan. Ik ben optijd thuis!" verzeker ik hem nadat ik het geld heb aan gepakt en een kus op zijn wang heb gedrukt. "Bye, ik zie je straks thuis," zegt hij nog voordat ik het lokaal uit loop en naar de aula ga en Mellissa op zoek. "Ga je dadelijk mee naar de stad en morgen mee zwemmen met Harry, Louis, Niall, Liam en mij?" vraag ik al ik bij Mellissa aan tafel ga zitten. "Jaa leuk!" zegt ze enthousiast. "Ik ben dan straks bij de fietsenstalling," zegt ze snel voor ze naar haar les gaat.
Zoals afgesproken is Mellissa in de fietsenstalling als ik aan kom lopen. "Hee, kom we gaan!" meld ik als ik op mijn fiets stap. Eenmaal aangekomen in de stad zetten we onze fietsen weg voor we door de stad lopen op zoek naar een bikini. Bij de H&M koop ik een mooie licht roze bikini. Mellissa en drinken nog wat in de stad voor we allebei teruggaan huis. Nog mooi op tijd kom ik thuis aan. mijn fiets zet ik in de schuur en ga meteen aan tafel zitten als ik binnen kom. "is het gelukt" vraagt Harry terwijl hij de pan op tafel zet. "Yess, maar je mag hem morgen pas zien," zeg ik waarna ik eten op schep. "Nouuu" zeurt hij waarna ik lachend mijn hoofd schud. Na het eten ruimen alles netjes op waarna we op de bank tv gaan kijken. "Heb je de jongens nog geappt?" vraag ik na een tijdje. "Ja ze vonden het een goed idee. ze zijn hier rond half 11, dus als je tegen Mellissa zegt dat ze er dan ook is dan kunnen we met zn alle gaan rijden." vertelt Harry mij. Uit mijn kontzak pak ik mijn telefoon en app Mellissa met de informatie die net ook kreeg van Harry. Niet veel later krijg ik een appje terug met als antwoord dat het goed is. Ik berg mijn mobiel weer op en kijk samen met Harry een film.
Tegen middernacht besluit ik te gaan slapen. Harry drukt een kus op wang voor ik naar boven ga en mij avondroutine uit voer voor in bed ga liggen al snel in slaap val...
JE LEEST
Secret Love
Fanfiction"Het kan niet, ookal zou ik het graag willen. Maar het kan niet" vertelt hij mij. "Je vecht er ook niet voor, je zegt dat je het graag wil maar wat ga je er aan doen?" Schreeuw ik met een stemverheffing. "Je snap het niet, je bent mijn leerling en i...