🌸April🌸
"Goodmorning, Doornroosje," hoor ik hese stem zeggen. Langzaam open ik mijn ogen en zie Harry op de rand van mijn bed zitten. Ik wrijf de slaap uit mijn pogen voor ik recht op ga zitten. "Goodmorning," fluister ik, want in de ochtend kan ik niet normaal praten. "Kom je uit bed, ik heb ontbijt voor je. Als je dan ook meteen even aankleed want het is al kwart voor 10," vertelt Harry mij. Ik knik lichtjes waarna hij mijn kamer verlaat en ik me om ga kleden. Onder mijn gewone kleding doe ik mijn bikini vast zodat ik niet in die te kleine hokjes hoe om te kleden. Ik stop de dingen die ik nodig heb in het zwembad een grote tas voor ik naar benden loop. Als ik de kei binnen loop, staat daar inderdaad een bordje met ontbijt voor mij op het kookeiland. Ik pak het bordje op en loop er mee naar de bank waar ik het opeet. "Harry!" schreeuw ik vanuit de woonkamer naar boven. "Wat is er?" vraagt hij als hij naar beneden is komen rennen. "Heb je nog een handdoek voor mij?" vraag ik licht grinnikend. "Hier voor laat je me naar beneden rennen? Ik dacht dat je dood bloeden," zegt hij serieus waarop ik kei hard moet lachen. Hij zucht luid en verdwijnt weer naar boven. Grinnikend eet ik mijn broodje op voor ik ook naar boveb ga en zie dat Harry een handdoek voor mij heeft neer gelegt. Glimlachend pak ik hem van mijn bed af en stop hem in mijn tas. Ook pak ik een schoon setje lingerie. Als alles is ingepakt, pak ik de tas en loop naar beneden, zet mijn tas in de gang en loop naar Harry toe.
Zoals afgesproken is iedereen rond half 11 bij ons. Harry, Niall en ik gaan met zn 3e in een auto en de rest gaat met Louis zijn auto. Eenmaal bij het zwembad aan gekomen, parkeerd Harry zijn auto en wachten we tot de rest er ook is. We kopen 6 kaartjes voor we naar de kleedhokjes gaan en ons om kleden. Uit mijn tas haal ik mijn handdoek waarna ik mijn tas met mijn spullen in een kluisje leg. "Kom je?" Vraagt Harry waarop ik knik en met hem mee loop. We leggen allemaal onze spullen op bedjes. Harry trekt me omhoog en sleep me mee naar de rant van het zwembad voor hij mij er in duwt.
"Kom er zelf dan ook in, meneertje Styles!" Zeg ik uitdagend als ik boven water kom. Zonder iets te zeggen maakt Harry, vlak naast me een bommetje. "Dat bedoelde ik nou ook weer ziet," zeg ik plagend voor ik naar hem toe zwem en op zijn rug ga zitten. "Zit he goed?" Vraagt hij als hij zijn hoofd omhoog doet en me aan kijkt. "Jaa," mompel ik snel voor hij een rondje door het zwembad maakt. "Waar is de rest?" Vraag ik als we terug komen bij de bedjes en niemand zien zitten. "Ik heb geen flauw idee," vertelt Harry mij waarna hij zijn handdoek pakt en om zich heen slaat. "Oh laat maar, Mellissa en Liam zijn gevonden," zeg ik grinnikend als ik hun een stukje verder op zie zoenen. "Waar dan?" Vraag Harry. Ik wijs naar het plekje waarna hij kei hard begint te lachen. "Zo grappig is het niet hoor, hun zijn gelukkig samen," vertel ik hem waarna hij snel ophoud met lachen. "Je hebt gelijk," geeft hij toe. Ik glimlach trots naar hem voor ik zelf ook ga zitten.
Als het lunch tijd is, heeft iedereen zich verzameld bij de bedjes waarna we naar de friettent gaan om te gaan lunchen. We bestellen allemaal een bakje friet en een snack voor we met zn alle aan een tafel gaan zitten. "Mellis ik moet dadelijk met je praten," vertel ik haar waarna ik verder ga met eten. Vragend kijkt ze me aan maar trek me er niet veel van aan. Na het eten lopen Mellissa en ik naar buiten waar we op het gras veld zitten. "Waarom wilde je met me praten?" Vraagt ze uiteindelijk. "Je had het wel gezellig met Liam he," vraag ik plagend. "Jaa OMG hij is zo leuk!" Vertelt ze me enthousiast. "Hebben jullie al iets?" "Nee nog niet," jammerd ze. "Wacht ik ga dat fixen," verzeker ik haar voor we naar binnen lopen. "LIAM!" Schreeuw ik. "Ja wat is er?" Hoor ik hem vragen waarna ik hem bij zijn arm pak en hem mee trek. "Vind je Mellissa leuk?" "Jaa meer dan ik ooit zou kunnen uit leggen," vertelt hij mij. "Vraag haar verkering!" Dring ik hem aan. "Ja zou ze mij ook leuk vinden?" Vraagt hij wat onzeker. "Ik weet dat wel zeker," verzeker ik hem voor we samen terug naar de rest lopen.
"Mellissa?" Vraagt Liam zachtjes. Ze kijkt op van haar handen en kijkt Liam aan. "Wil je mijn meisje worden?" Vraagt hij opnieuw zo zacht. "Jaa," zegt ze blij waarna ze opspringt en hem een kus geeft. "Awhh," kermen we met zn 4e. Mellissa staat op en omhelst me stevig. "Dankjewel, i love you!" Fluisterd ze in mijn oor voor ze weer terug trekt. Ik kijk haar glimlachend na. "Kom, nu hebben we het romantische deel gehad en kunnen we weer gaan zwemmen," zegt Niall grinnikend en trekt me omhoog waarna we samen het water in springen.
Na een gezellige dag in het zwembad, zetten we iedereen weer netjes thuis af en bestel ik voor Harry en mezlef een pizza. Als de pizza's er zijn, pakken we allebei onze pizza en gaan op de bank tv kijken. "Je plannetje is gelukt met Liam en Mellissa," vertelt Harry me trots. "Jaa dat lukt bijna altijd," zeg ik grinnikend. "Hoelaat begin je met je examen morgen?" "Half 9 tot 11uur," vertel ik hem. Na de pizza's gooien we de dozen weg en kijken de film af.
Na de film besluit ik om te gaan slapen dus neem afscheid van Harry en doe boven mijn avond routine voor ik ga slapen.
Hi loves,
Hoe was jullie eerste dagje na de vakantie weer op school?
JE LEEST
Secret Love
Fanfiction"Het kan niet, ookal zou ik het graag willen. Maar het kan niet" vertelt hij mij. "Je vecht er ook niet voor, je zegt dat je het graag wil maar wat ga je er aan doen?" Schreeuw ik met een stemverheffing. "Je snap het niet, je bent mijn leerling en i...