🌸April🌸
Vandaag is het zondag en komen de jongens en Mellissa komt langs. "Goodmorning," mompel ik als ik de woonkamer binnen loop en Harry al op de bank aan tref. "Goodmorning, ga je zo mee boodschappen doen voor iedereen komt?" Vraagt Harry waar ik op knik. "Wil je ook koffie?" Vraag ik vanuit de keuken terwijl ik het koffie zet apparaat aanzet. "Jaa graag," Uit het kastje pak ik twee grote mokken die ik vul met koffie voor ik weer naar Harry loop en hem een mok geef. Hij glimlacht dankbaar.
"Ik ben dan even aan kleden," meld ik voor ik naar boven ren. Uit mijn kast pak mijn lichte spijkerbroek met gaten en een wit blousje. Vandaag sla ik mijn make-up over, want ik heb er helemaal geen zin in. Snel kleed ik me om en trek mijn witte All Stars aan. Mijn blonde haren bind ik vast in een rommelig knotje. Pak mijn zonnebrik van mijn nachtje kast je af en loop naar beneden. "Je ziet er leuk uit," zeg ik blozend als ik Harry aan gekleed en wel aan het kookeiland zie zitten. "Dankjewel," glimlacht hij voor hij op staat, zijn auto sleutels van het aanrecht rits en naar de gang loopt. Ik volg zijn voorbeeld en loop ook naar de gang. Harry en ik stappen de auto en we rijden naar de supermarkt. Harry pakt een winkelwagentje uit de rekken en rijd door de poortjes heen. "Wacht!" Verbaast kijkt hij me aan. Ik klim in het wagentje en ga er in zitten. "Je bent net een klein kind, jesus," "jaa maar dit is kei leuk om te doen. Ik deed dat vroeger ook altijd maar dat kon niet meer omdat ik zelf boodschappen moest gaan doen," leg ik hem uit. Hij knikt begrijpelijk voor in een rap tempo heel de supermarkt af gaan en lekkee dingetjes mee nemen voor vanmiddag. "April?" Vraagt Harry als we weer in de auto zitten. "Ja?" "Voel je je een beetje thuis, bij mij?" Vraagt hij verlegen en zachtjes. "Jaa heel erg, je zorgt goed voor me," verzeker ik hem. "Sorry nog van laatst, het had niet zo mogen gebeuren," zegt hij nog steeds heel zacht. "Het geeft niet, jij kon het ook niet weten. Ik ben blij dat ik het uiteindelijk heb vertelt," vertel ik hem. Hij kijkt me glimlachend aan waarna hij de auto start en naar huis rijd. Thuis aan gekomen, haal ik de boodschappen uit de auto en ruim ze netjes op waar het hoort te staan. "Hoelaat komt iedereen?" Vraag ik nadat alles is op geruimt. "Rond 2 uur," "okay dan app ik Mellissa wel dat ze rond die tijd moet komen," hij knikt. Ik pak mijn telefoon en app Mellissa, die terug antwoord dat dat goed is.
Ondertussen is het al bijna 2 uur dus komt iedereen dadelijk. Harry is de keuken bezig met de hapje die we vanochtend hebben gekocht en ik zit te wachten op de bank. Na een paar minuutjes hoor ik de de bel gaan, dus spring ik op van de bank en loop naar deur die ik vervolgens open maak en Mellissa aan tref. "Heey," zeg ik vrolijk terwijl ze me omhelst. "Je bent de eerst, maar de rest komt zo wel denk ik," vertel ik terwijl naar de woonkamer lopen. "Dit huis is zo mooi," fluisterd ze en bewonerd Harry zijn huis. "Zo zat ik ook de eerste dag, maar je went er wel aan als je er langer woont," zeg ik grinnikend. "Heey," zegt ze zachtjes tegen Harry als ze de keuken binnen loopt. "Heey, hoe is het," vraagt Harry beleeft. "Goed hoor, dank u wel dat ik hier mocht komen," zegt ze beleefd, waardoor ik zachtjes begin te grinniken. "Zeg maar 'je' hoor, en geen dank hoor," antwoord Harry lief waarna hij weer verder gaat met de voorbereidingen. Opnieuw gaat de bel. Mellissa gaat op de bank zitten terwijl ik naar de deur ren en hem opnieuw open. "Heey," hoor drie vrolijke stemmen in koor zeggen. "Heey," glimlach ik waarna ik ze alle drie een knuffel geef. "Een vriendin van mij is er ook," laat ik hun weten voor ze de woonkamer binnen lopen. "Oh geen probleem," zegt Louis lief. "En als het wel een probleem zou zijn dan zou je pech hebben, want ze blijft gewoon," maak ik hem duidelijk waarna hij kei hard in de lach schiet. "Rustig rustig, het was maar een grapje," zegt hij lachend. Als ze de woonkamer in lopen geven ze Harry een bro-hug voor ze zich allemaal, een voor een, voor stellen aan Mellissa. Mellissa lijkt heel erg onder de indruk te zijn van Liam want ze blijft maar hem kijken. "Mellis kom eens," zeg ik zachtjes voor we samen naar de keuken lopen. "Je ziet Liam wel zitten he?" Vraag ik haar een beetje plagend. "Ja hij is knap, maar sowieso zou het niks kunnen worden." "Waarom niet?" "Jaa weet ik het," "je gaat hem gewoon leren kennen en wie weet wat er van komt," vertel ik voor we weer naar de woonkamer lopen en ik tussen Niall en Harry ga zitten.
Wanneer Harry opstaat kijk ik hem verbaast aan. "Wat ga je doen?" Vraag ik hem. "Die hapjes pakken," vertelt hij mij en loopt door naar de keuken. Hij komt terug met een dienblad vol hapjes die hij op het salontafeltje zet en weer gaat zitten. "Hoe kennen jullie elkaar eigenlijk?" Vraag ik na een korte stilte. "Onze ouders waren al vanaf jongs af aan bevriend en daardoor zijn wij ook vrienden geworden, en vroeger traden we vaak op met zingen enzo," legt Louis mij uit. "Kunnen jullie zingen?" Vraag ik verbaast. "Jaa," zeggen Harry en Niall in koor. "Okay laat eens horen!" Zeg ik enthousiast. "We zingen wel Infinity," laat Harry me weten voor ze allemaal klaar zitten en beginnen met zingen.
"Omg dit klonk zo mooi, jullie mogen vaker voor me zingen," zeg ik heel erg onder de indruk. "Waarom heb je me niet eerder vertelt dat je kon zingen?" Vraag ik haar Harry. "Jaa weer ik niet, ik vond het niet heel belangrijk," zegt hij zachtjes. "Jawel het is prachtig!" Vertel ik ze en geeft ze om de beurt een knuffel. Ik zie dat ze allemaal een grote glimlach op hun gezicht krijgen door mijn compliment.
Laat op de avond gaat iedereen naar huis toe. We nemen afscheid van allemaal en iedereen verdwijnt naar buiten. Harry draait de deur achter hun dicht voor we samen naar boven lopen. "Slaaplekker," glimlacht hij. "Jii ook slaaplekker," glimlach ik terug waarna ik mijn kamer in loop. Omdat ik geen make-up had gedaan hoeft dat er nu ook niet af dus kan ik zo in bed gaan liggen nadat ik mijn normale kleding heb omgewisseld voor mijn pyjama. Ik draai op mijn linkerzij voor ik in een dromeloze slaap val.
JE LEEST
Secret Love
Fanfiction"Het kan niet, ookal zou ik het graag willen. Maar het kan niet" vertelt hij mij. "Je vecht er ook niet voor, je zegt dat je het graag wil maar wat ga je er aan doen?" Schreeuw ik met een stemverheffing. "Je snap het niet, je bent mijn leerling en i...