🌸April🌸
Vandaag is de diploma uitreiking. Ik loop de hele ochtend al stressend rond in het huis en Harry word een beetje gek van me. "Babygril, kun je stil gaan staan of gewoon gaan zitten?" Vraagt Harry voor de zoveelste keer deze ochtend. "Jaa sorry," verontschuldig ik me ook voor de zo veelste keer. "Kom eens hier bij mij!" Zegt hij waarna ik naar hem toe loop en op zijn schoot ga zitten. "Waarom stress je zo?" "Dat weet ik zelf niet eens, ik ben gewoon blij dat ik van die rot school af ben," vertel ik hem. Hij knikt langzaam en kust mijn slaap. "Kom ga je dan klaar maken, daar word je misschien rustig van," stelt Harry voor waar ik goedkeurend op knik en naar boven ren. Uit mijn kast pak ik het jurkje (zie media) wat ik gisteren heb gekocht, en uit de doos die naast mijn kast staat pak ik de schoenen. Doe alles aan en ga voor mijn spiegel zitten om mijn make-up op te doen. Als ik daar mee klaar ben bewonder ik nogmaals mijn nagels.
(Nagels April)
Met een goedkeurende blik sta ik weer op en loop naar beneden toe. "Wow, zelfs met heel dat gestress zie je er nog steeds prachtig uit, My God," zegt Harry met grote ogen. Ik glimlach verlegen en draai een rondje. "Je hoeft niet zo verlegen te zijn," verzekerd hij mij. Ik glimlach nog breder naar hem en ga weer op schoot zitten. Hij steekt een losse pluk haar achter mijn oor. "Ik hou van je," fluisterd hij in mijn oor. "Ik hou ook van jou," fluister ik terug en leg mijn armen om zijn nek heen. Ik leg mijn voorhoofd tegen die van hem aan en kijk hem recht in zijn te mooie groene ogen aan. "Je bent mooi!" Fluisterd Harry, ik voel dat mijn wangen rood worden. "Dankjewel," fluister ik terug en druk een kus op zijn lippen.
"Zullen we maar gaan?" Vraagt Harry na nog een tijdje stil gezeten te hebben. Ik knik lichtjes en ga van zijn schoot af. "Heb je alles?" "Jaa," antwoord ik waarna we naar buiten en Harry de deur op slot draait. Hij start de auto als we allebei zitten en rijd naar school toe. "Ik moet via de docenten ingang, maar Mellissa staat daar dus kun je samen met haar naar binnen," vertelt hij me en wijst naar Mellissa. Ik knik en drukt nogmaals een kus op zijn lippen voor ik uit stap en naar Mellissa loop. "OMG JE ZIET ER KEI MOOI UIT!" Gilt ze als ze me ziet aan lopen. "Dankjewel, jij ook," vertel ik haar en geef haar een knuffel. "Heey April," hoor ik bekende Ierse stem zeggen. Ik draai me om en zie Niall achter me staan. "Heey," mompel ik terwijl hij me omhelst. "Waar is Harry?" Vraagt hij als hij me los heeft gelaten. "Tja als je docent bent moet je ook via de docenten ingang he," zeg ik lachend waar haar ook lachend op knikt. "Zullen we naar binnen gaan?" Stelt Niall voor. Mellissa en ik knikken allebei en lopen achter Niall aan naar binnen. "Komen Louis en Liam niet?" "Jawel dadelijk," antwoord Mellissa op mijn vraag.
"Liam!!" Gilt Mellissa als ze Liam binnen ziet lopen en er naar toe rent. "Heey Lou," zeg ik grinnikend en kijk naar de tortelduifjes. "Heey," mompelt hij en geeft me een knuffel. "Kom we gaan zitten," vertelt Niall ons. Niall, Liam en Louis moeten een aantal rijen achter Mellissa en mij zitten, want wij moeten op de eerste rij. Alle mensen die geslaagd zijn worden op genoemt en moeten om de beurt naar voren komen om het diploma te tekenen en op te halen. Harry glimlacht trots naar me terwijl ik het blaadje onderteken. "Gefeliciteerd," zegt hij nogmaals waarna ik glimlachend weg loop en weer naast Mellissa ga zitten.
Nadat iedereen zijn/haar diploma heeft lopen we allemaal naar de aula om daar iets te gaan drinken. Als ik daar aan kom zie ik mijn moeder staan. "Heey meisje van me, je bent geslaagd gefeliciteerd!" Zegt ze en zet een stap in mijn richtig. Ik deins naar achter en schenk haar een boze blik. "Kom je alleen daarom hier?" Snauw ik naar haar. "Nee ik wilde je ook zien," vertelt ze. "Bullshit ma! Je probeerd nu een beetje als een goede moeder over te komen maar dat ben je niet!" Schreeuw ik boos en loop weg. "Babee!" Hoor ik Harry achter me roepen. "Wacht even," roept hij opnieuw en rent achter me aan. "Kom eens bij mij," zegt hij als hij naast me staat en me in een knuffel trekt. "Alles ging goed tot dat zij kwam, ik hoef haar niet meer te zien," snik ik tegen zijn shirt aan. "Ik snap je baby, ik heb haar al weg gestuurd dus ze is weg. We gaan dadelijk samen naar huis en we gaan er voor zorgen dat je haar niet meer ziet, okay?" Probeerd hij mij gerust te stellen. Ik knik langzaam en Harry kust mijn haar. Hij pakt mijn hand vast en samen lopen we naar binnen waar Mellissa me meteen in een knuffel trekt en rustgevend over mijn rug wrijft. "Het komt goed!" Probeerd zij me ook gerust te stellen.
Als Harry en ik weer thuis zijn, maakt Harry wat te drinken voor me klaar en bekijk ik mijn diploma met een trotse blik. "Ik heb een idee," vertelt hij mij waarna hij naar boven verdwijnt en terug komt met een grote foto lijst. "Waarom een fotolijst?" Vraag ik verbaast. "We gaan je diploma inlijsten en op hangen," vertelt hij mij simpel. Ik grinnik en sta op voor ik samen met Harry mijn diploma inlijst. Tevreden kijkt Harry naar de foto lijst en hangt hem boven de tv op. Met drinken is ons hand gaan we op de bank zitten en kijken nog wat tv. "Harry?" Vraag ik zachtjes. "Jaa babe?" "Dankjewel voor alles," zeg ik zachtjes. "Geen dank," glimlacht hij.
"Ik hou van je,"
JE LEEST
Secret Love
Фанфик"Het kan niet, ookal zou ik het graag willen. Maar het kan niet" vertelt hij mij. "Je vecht er ook niet voor, je zegt dat je het graag wil maar wat ga je er aan doen?" Schreeuw ik met een stemverheffing. "Je snap het niet, je bent mijn leerling en i...