25

291 8 0
                                    

🌸April🌸

"Baby, ik ben thuis!" Roept Harry vanuit de gang. Ik spring op van de bank en ren vrolijk naar hem toe. "Heee" zeg ik vrolijk waarna hij mij in een stevige knuffel trekt. "Ik ben zo trots op je, Princess." "Dankjewel," zeg ik zachtjes terug waarna hij me op tilt en we naar de woonkamer lopen. "Wat wil je vanavond gaan doen, jij mag kiezen jij bent geslaagd." bied Harry me aan. Uhm ik weet niks, ik wil gewoon samen zijn met jou." vertel ik terwijl hij me neer zet op de bank. "Ik ga eerst eens iets te drinken voor je maken," meld Harry en verdwijnt de keuken in. Niet veel later komt hij terug met een glas met een roze drankje. "Wat is dat?" vraag ik wanneer ik het glas in mijn handen heb. "Lekker, proef maar gewoon!" dringt hij aan waarna ik een grote slok neem.  "Omg dit is kei lekker, wat is het nou?" Zeur ik. "Dat krijg je nog wel een keertje te weten, drink hem nu maar op en bedenk wat je wil doen vandaag!" Dringt Harry aan waarna hij weer de keuken loopt en terug komt met een blikje bier.

"Baby, ik heb trouwens een verrassing voor je!" Vertelt Harry me als hij weer naast me zit. "Oeh en dat is?" Vraag ik. Hij haalt een papier uit zijn broek zak en geeft het aan mij. Ik vouw het open en lees wat er op staat. "OMG! Dit is zo lief!" Zeg ik tegen en omhels hem hevig. Dankje dankje dankje" zeg ik blij. "Als je wil kan het vanmiddag al," zegt Harry waarna ik hevig knik. "Kom laten we gaan dan," Meld hij waarna we naar zijn auto lopen en naar mijn afspraak gaan bij de nagelsalon en ik mag ook mijn haar laten doen, hoe cool is dat? "Waarom krijg ik dit?" vraag ik als we bij de nagelsalon zijn. "Omdat je geslaagd bent en het verdient." zegt hij lief. Uit dankbaarheid druk een lange kus op zijn lippen voor we uitstappen. Harry duwt de zware glazen deur open en we worden verwelkomt door een lieve wat oudere vrouw. Ik mag meteen plaats nemen waarna ze aan me vraagt wat voor nagels ik wil. Ik leg het haar uit en ze begint meteen.

Na twee uur stil zitten zijn ze eindelijk klaar en kan ik het resultaat bekijken. Ik bedank haar vriendelijk en verlaat samen met Harry de salon. Aan het einde van de straat is de kapperssalon waar we naar binnen lopen. Harry meldt dat we er zijn, waarna er word gezegd dat we plaats mogen nemen in een van de stoelen. Ik ga zitten en Harry komt achter me staan. Ik laat mijn haar permanent stijlen. Tevreden bedank ik de kapper terwijl Harry het betaalt. "Zullen we dan ook nog iets halen voor je diploma uitreiking, want die is morgen he" maakt Harry me duidelijk waarna we het winkelcentrum binnen lopen. Bij de Topshop lopen we naar binnen en zie ik al meteen een heel mooi wit jurkje. Ik laat het aan Harry zien. Zijn ogen beginnen te glinsteren wat betekend dat hij een heel mooi jurkje vind. Grinnikend loop ik naar paskamer, waar ik het jurkje pas en aan Harry laat zien, Die nog erger begint te glinsteren. IK kleed me weer om in mijn eigen kleren en reken het jurkje af. "Nu nog schoen," vertelt hij mij. "Ja, maar da wil ik wel hakken. Want onder z'n jurkje moeten hakken en geen sneakers," maak ik hem duidelijk waar hij hevig op knikt en we de Topshop uit lopen. We lopen een schoenen binnen waar Harry al meteen naar een paar licht roze hakken loopt en aan me laat zien. Ik merk dat ik een glimlach op mijn gezicht krijg en pak de schoenen uit zijn hand waarna ik ze aan trek en me zelf in de spiegel bekijk. Tevreden knik en Harry rekent de schoenen waarna weer de winkel weer verlaten.

 "Heel erg bedankt voor vanmiddag!" bedank ik hem als we thuis zijn. Ik druk een op zijn lippen. Hij kust me terug en gaat met zijn tong over mijn onderlip om toestemming te vragen. Ik hem zijn toestemming en open mijn mond een beetje. Zijn tong glipt in mijn mond en verkent alle plekjes in mijn monden waarna hij tegen mijn tong aan komt. Ze draaien liefde en passie vol om elkaar heen. Na een tijdje trek ik terug en kijk hem glimlachend aan. "Ik hou van je!" fluister ik. "Ik hou meer van jou, Princess!" bromt hij tegen de huid van nek aan. Ik giechel omdat het kietelt. "Zal ik gaan koken?" vraag ik zachtjes. "Zullen we samen koken?" "Vind ik ook goed," vertel ik hem terwijl we samen naar de keuken lopen. We maken samen eten klaar en eten het op. "Zullen we vragen of de jongens langs komen vanavond? Mellissa en ik zijn inmiddels allebei geslaagd. Rede voor een feestje." zeg ik grinnikend waarna Harry knikt en zijn telefoon pak en de jongens volgens mij appt. "Ze komen er dadelijk aan." vertelt hij mij. Ik knik en loop naar de kelder kast om te kijken of we voor straks dan nog iets te eten hebben. Ik zie 3 zakken chips liggen, die ik pak en mee naar de keuken neem en op het aanrecht leg.

Niet veel later zijn Niall, Liam, Louis en Mellissa bij ons en laten we ze binnen. "Nog gefeliciteerd April!" feliciteren ze me allemaal waarna ik van allemaal en knuffel krijg. Ik glimlach naar hun en loop naar de keuken om drinken voor hun te pakken. "HARRY?!"  roep ik vanuit de keuken. Harry komt aan gerent en snapt meteen waarom ik hem riep en pak een bakje chips over en een paar glazen. "Dankjewel," glimlach ik waarna hij klein kusje op mijn wang drukt. "Guys willen weer zingen voor ons?" zeur ik en kijk hun met puppy oogjes aan. "Sure, we zingen Night Changes wel," zegt Liam waarna ze goed gaan zitten en beginnen met zingen.

Secret LoveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu