"Du är min trofé, jag vill visa upp dig för hela världen" mumlade han mot min hud och tryckte sig in en sista gång. Meningen var uttjatad fast jag älskade att höra det från hans mun, mer än när han säger att jag inte är tillräcklig.
Han kysste mig mjukt på halsen och la sig sedan bredvid mig i sängen. Jag kände att han tittade på mig, fast jag tittade istället upp mot takt utan att säga något. För ifall jag yttrade ett ända ord fel så vet jag vad som skulle hända.
"Tyckte du inte om det?" frågade han och jag nickade endast som svar.
Då tog han tag om min haka och gjorde så att jag var tvungen att titta in i hans ögon, jag såg hur snabbt ondskan tog över i dem.
"Man brukar säga tack, och sedan säga hur mycket man tyckte om det" fräser han och jag sväljer.
"T-tack" får jag hest fram och han drar mig med upp i sängen så att vi sitter upp. Han släpper min haka, och slänger mig ner så att jag ligger på mage i sängen. Jag känner hur han drar upp min bakre del så att jag svankar i sängen.
"Jag har alltid velat testa detta. Så du får ett nytt straff denna gången" väser han och jag förstår inte vad för straff det är tills jag känner hur han pressar sig in analt.
Jag tar tag om kudden och pressar ihop mina läppar och känner hur gråten svider i halsen. Så fort han har kommit in så börjar han att pressa på hur mycket som helst, och det känns som om jag ska spy närsomhelst.
"Snälla slut-a. Det gör ont" viskar jag fram och han tar istället tag om mitt hår i ett hårt grepp.
"Jag hoppas att du kan visa lite tacksamhet i fortsättningen" säger han och trycker sig in hårt. Medan han håller sig kvar där inne så böjer han sig fram och viskar i mitt öra.
"Jag äger dig älskling. Du är min" viskar han medans han fortsätter med det han gör.
Hela jag gör ont och det känns som om jag går i sönder inuti. En ensam tår rinner ner från min kind, och jag hoppas att han ska sluta.
YOU ARE READING
Ugly Trophy
Short StoryHan sa att jag var hans trofé. (Jag tycker inte om att sätta åldersgräns på mina böcker, så jag säger nu att om du inte är känslig och är mogen för att läsa om våld, sex och annat så läs inte.)